5B. Drebar Lori Treler

4.1K 39 5
                                    

Amirul duduk dalam bilik tandas, menunggu ketibaan Nizam, tiba-tiba dengar bunyi ketukan pintu.

"Mirul, buka pintu cpt..." lepas dengar suara Nizam, Amirul cepat-cepat buka kunci pintu kubikel. Nizam melangkah masuk ke dalam kubikel, dia kunci semula pintu sambil suruh remaja muda itu menanggalkan pakaian dia, Amirul hanya menurut, dia terus tarik baju t shirt dia ke atas, dan melurutkan seluar pendek serta seluar dalam kecilnya, Nizam suruh Amirul duduk mengangkang atas mangkuk tandas, Amirul pun duduk dan mengangkat kedua-dua kakinya ke atas, lubang jubonya terdedah, masih bertaup rapat, bentuknya seperti bunga kecil.

Nizam menelan air liur melihat tubuh Amirul berbogel secara langsung di depan buat kali pertama, mulus sungguh tubuh, padat berisi, pasti sedap digomol, tetek mudanya tembam sedikit seakan-akan perempuan yang baru akil baligh, puting berwarna coklat gelap, bontotnya mungil bulat dan burung kecilnya sudah disunat dengan telurnya membujur tergantung manis di antara celahan kangkang remaja itu. Nizam turut membuka baju dan seluar jeansnya, kini kedua-duanya telah telanjang bulat dalam kubikel, Nizam mengeluarkan minyak yang diambilkan tadi. Amirul nampak Nizam memegang satu botol kecil di tangannya.

"Abg.. ape tu..?" tanya Amirul.

"Ni minyak belacak syg.. klau nk jolok lubang, kena pakai minyak, kadang2 bini abg kering, mcm tak basah, klau kering, mmg berdarah la, klau syg, lagi la berdarah..'' ujar Nizam sambil melumurkan minyak itu pada zakarnya dengan banyak dan menyapukan sikit pada pintu lubang jubo Amirul.

Tak tahan, Nizam menjunamkan kepalanya ke celah punggung Amirul, kedua-dua tangannya menguak pipi punggung ke tepi, lidahnya rakus menjilat lubang jubo Amirul, sehingga Amirul meracau tak habis-habisan, badannya menggeliat kesedapan apabila lidah Nizam menikam-nikam ke dalam lubangnya, kakinya mengangkang luas membiarkan Nizam memperkosa lubang kecilnya.

"Ahhhhh.... ahhhh abg....." Nizam terdengar rintihan Amirul, tangannya sibuk meramas tetek jantan remaja muda tu, terangkat-angkat tubuh Amirul menikmati kenikmatan yang tak terhingga, mulutnya ternganga, matanya terpejam, selama 5 minit Nizam menyerang lubang jubo Amirul dengan menggunakan lidah kasarnya, hanya sesekali lidahnya melewati hujung telur kecil milik Amirul, bermacam-macam bunyi terkeluar dari mulut Amirul, menahan kesedapan lubang dan telurnya dijilat.

Tiba-tiba Amirul rasa lubangnya sedikit sejuk dan berminyak, rupa-rupanya Nizam sedang berusaha melicinkan lubang haram miliknya di isikan dengan jari hantu kadangkala dengan 2 atau 3 jari, kelihatan air mazi Amirul terkumpul pada kepala batangnya, Nizam perasan batang Amirul keras, dia menggunakan tangan kanannya memegang batang kecil Amirul, mula melancap dengan perlahan-lahan, kedengaran Amirul mengerang panjang, tangan kiri Nizam tak berhenti menjolok lubang jubo Amirul dengan jari tebalnya.

"Syg.. tgk ni...sedap kan syg.." Nizam suruh Amirul tengok batangnya sendiri yang tegang mencanak, Amirul sendiri keliru apa yang telah terjadi pada dirinya sendiri.

"Sdp bang... sdp sgt...shhh..." Amirul mendesis, Nizam telah berjaya mengumpan Amirul ketagih dengan kelakuan seks songsang, semakin buas gerakkan jarinya, sebelah tangannya melepaskan batang Amirul, Nizam kena berhati-hati supaya remaja muda itu tak terpancut.

"Abg... nak......" walaupun terasa pedih, Amirul rasa dia perlukan sesuatu yang lagi besar untuk memuaskan lubang gatalnya, sebab dengan hanya jari Nizam, dia rasa serba tak kena dan tak cukup puas.

"Syg nak ape..?" Nizam sengaja tanya Amirul, dia nak dengar Amirul sendiri meminta nak kena f**k dengan batangnya.

"Abg tlg lahhh... nk btg abg.... ahhh..." Amirul merayu. Nizam bangun, nampaknya pantat jantan Amirul sudah bersedia menerima batang gergasinya. Nizam segera menyuruh Amirul menongging di tempat duduk mangkuk tandas, batangnya dah meronta-ronta tak sabar nak menutuh lubang teruna Amirul. Nizam sekarang berada di belakang Amirul.

GAY FIKSYEN 18SXWhere stories live. Discover now