Orang panggil saya Ayie, saya adalah seorang gay bottom yang tinggal berjauhan dengan keluarga. Saya ditempatkan di sebuah bank. Sebagai seorang eksekutif bank ternama maka saya disediakan sebuah rumah di bandar tempat kerjaku.
Pemilik rumah tersebut adalah seorang India yang saya kenali sebagai Mr Gopal, kerana umurnya telah melebihi lima puluh maka saya lebih selesa memanggilnya Uncle Gopal. Uncle Gopal baik orangnya, saya pula gay yang minat orang yang lebih tua dari saya, susuk tubuhnya yang gempal dan bulu lengannya yang lebat merangsangkan nafsu gay saya, dipendekkan kata, Uncle Gopal type saya.
Uncle Gopal menganggap saya sebagai anaknya. Saya yang berusia 28 tahun sebaya dengan anak tunggalnya yang berada di luar negara. Anak perempuan Uncle Gopal telah berhijrah ke Italy kerana mengikuti suaminya seorang warga Italy.
Saya sering juga bertandang ke rumah Uncle Gopal yang tinggal di sebuah banglo di kawasan mewah. Biasanya saya ke sana pada akhir bulan kerana membayar sewa rumah. Uncle Gopal lebih selesa di bayar tunai daripada memasukkan ke dalam akaunnya, saya pun tak kisah datang ke rumahnya kerana mendapat layanan baik daripada Uncle Gopal.
Petang itu seperti biasa saya ke rumah Uncle Gopal untuk membayar sewa bulanan, disebabkan rumahku dilengkapi dengan perabot, maka sewanya agak tinggi iaitu rm3300 sebulan, tapi saya tak kisah kerana bayaran sewa ditanggung oleh bank tempat saya kerja, dari perbualan saya serba sedikit tahu mengenai kehidupan Uncle Gopal, dia mempunyai sebuah klinik besar di bandar, ye Uncle Gopal adalah seorang doktor, kerana kesibukannya maka dia ditinggalkan oleh isterinya yang mengikuti lelaki lain. Sejak itu dia membesarkan anaknya seorang diri sehingga anaknya berumah tangga. Sekarang Uncle Gopal tinggal seorang diri di banglo mewahnya, kliniknya dikendalikan oleh rakan kongsinya, kerana itu Uncle Gopal lebih banyak masanya di rumah, dan mungkin juga sebab saya duduk berjauhan dengan keluarga dan Uncle Gopal pula duduk bersendirian, kehidupan kita berdua agak sunyi, jadi saya sering melawat ke rumah dia, Uncle Gopal mengalu-alukan kedatangan saya ke rumahnya untuk dijadikan teman.
Petang itu sewaktu saya sedang berbual dengan Uncle Gopal di ruang tamu tiba-tiba dua orang lelaki asing menyerbu masuk. Saya tak tahu dari mana mereka datang, di tangan mereka ada parang dan pisau, saya dan Uncle Gopal terkejut dan kaku di tempat duduk, sepantas kilat mereka menghampiri kita dan mengacukan parang tajam ke arah muka, saya sangat takut dan lidahku kelu.
"Mel, ikat org tua tu di kerusi.." perintah seorang lelaki yang lebih berumur, mungkin juga lelaki tersebut ketua mereka, lelaki yang dipanggil Mel itu menyeluk sakunya dan mengeluarkan segumpal tali rafia, tali plastik warna kuning itu ditarik-tarik supaya lurus dan Uncle Gopal diarah pindah ke kerusi meja makan, tangan India itu diikat ke belakang dengan tali rafia kuning tersebut.
"Kamu ambil apa yang kamu nak dan keluar, jgn cederakan kami.." Uncle Gopal bersuara perlahan.
"Jgn takut kita tak kan cederakan kamu kalau kamu ikut cakap I, faham!" katanya pada kita lalu kita mengangguk.
"Di mana kamu simpan duit kamu?" tanya ketua perompak tersebut.
"Dalam laci meja tulis.." jawab Uncle Gopal, anak buahnya Mel membuka laci meja ambil sepucuk sampul warna coklat dan melihat isinya.
"Banyak juga duit nie.. mgkin sepuluh ribu.."
"Okaylah.. mari kami blah.." Mel bersuara.
"Rezeki depan muka takkan ditolak.." kata ketua perompak sambil memandang tajam ke arahku.
"Apa maksud bos?" soal Mel.
"I nak kerjakan dulu budak ni, membazir kalau sia2kan saja.." jawab ketua perompak, saya menjadi takut, kakiku menggeletar, adakah pada hari ini saya akan menjadi mangsa perompak-perompak ini, adakah saya akan dibunuh? Ketua perompak mendekatiku, saya diarah membuka pakaianku di ruang tamu itu.
YOU ARE READING
GAY FIKSYEN 18SX
General Fiction*Permintaan dari followers - Cerita-cerita dalam seksyen CERPEN ni pendek dan ditamatkan hanya dalam satu part saja. Some of the short stories here were heavily inspired by the author -ami, I'm his big fans!