5A. Drebar Lori Treler

4.2K 29 3
                                    

"Bang.. maaf ganggu, abg nk beli tak pisang sy ni?" tegur seorang remaja lelaki belasan tahun sambil mengangkat setandan pisang yang dibawa olehnya.

'Ishh kacau daun betul lah bdk ni..' rungut Nizam dalam hatinya.

Nizam berumur 43 tahun, bisexual, dah kahwin ada 3 orang anak, sepanjang 18 tahun dia bekerja sebagai pemandu treler kontena jarak jauh, sudah acap kali dia diganggu oleh budak-budak muda yang sentiasa berkeliaran di RnR di sepanjang Lebuhraya Pantai Timur (LPT).

Senja ni pun tak terkecuali, dia sedang dalam perjalanan menghantar kontena berisi palet kayu dari Terengganu ke Kuala Lumpur, sekarang sudah pukul 6 petang dan Nizam berhenti di RnR Perasing untuk mengisi perutnya, baru nak makan sudah diganggu oleh remaja ini. Mood Nizam betul-betul tak baik kerana semalam dia bertengkar dengan isterinya, punca pertengkaran, isterinya menolak permintaannya untuk bersetubuh dengan alasan tengah berpantang.

"Blh la syg.. abg tengah bernafsu ni, kjap pun jadi la, esk abg kena pergi KL hntar kontena, mgg dpn baru balik.." rayu Nizam.

"Mimi kata tak blh, tak blh lah..! Mimi tengah pantang ni.. abg sabar lah dulu.." tegas isterinya.

"Ala blh lah syg.. abg tak tahan ni.. tolong lah syg.. buat di lubang jubo syg pun jadi lahh.. " rayu Nizam lagi.

"Eii..abg ni nk jadi kaum Nabi Luth ke? nk main kat lubang jubo pulak.. dilaknat Allah s.w.t tau tak..!!? Mimi kata TAK BOLEH! TAK BOLEH!!!!!" herdik isterinya sambil mengiring membelakangi Nizam.

Nizam terkulat-kulat terbaring, hatinya terluka dengan herdikan isterinya, nafsu batinnya semakin membuak-buak.

'Awk jgn salahkn abg klau abg bercurang dah..' bisik dalam hati Nizam dengan berasa sedikit marah.

"Bang....abg nak beli tak pisang setandan saya ni.." suara budak laki itu sekali lagi menganggunya, lamunan Nizam mengenai pertengkaran dengan isterinya malam tadi terpadam, hatinya panas kerana diganggu ketika makan, celaka betul budak ni, hatinya merungut lagi.

"Apa nama adik..?" tanya Nizam sambil merenung budak itu, kulitnya sawo matang, matanya besar, muka pun comel, tubuhnya montok dan gebu, punggung bulat melentik ke belakang. 'Sedap buat lauk ni..' fikir Nizam, terkenang kembali Exnya dulu.

"Sy Amirul bang.." jawab budak itu dengan sopan.

"Brape usia Amirul..?" tanya Nizam lagi.

"Mirul baru 15 tahun bang..." jawab Amirul lagi.

Nizam menatap tubuh Amirul, Amirul tak lah tinggi sangat, beza sangat dengan Nizam yang bertubuh ala-ala muscle bear, badannya tegap berisi, perut boroi sedikit, berkulit hitam manis, misai dan jambangnya lebat. Seluar pendek yang dipakai oleh Amirul tak mampu nak melindungi punggung bulat yang dimilikinya, daging punggung yang begitu gebu dan tembam, membuatkan Nizam terliur, batang dalam seluar jeansnya mula berdenyut-denyut, nafsu songsangnya semakin membara melihat badan remaja yang begitu seksi depan mata dia.

"Ermm.. knp abg tgk Mirul mcm tu...? Mirul tak selesa lah klau abg tenung cam tu.." Amirul mula rasa tak selesa dengan tenungan Nizam.

"Ehhh maafkan abg, bkn ape, abg kesian tgk Mirul ni, muda2 dah kena jual buah2han mcm ni, patutnya awk tumpukan pada pelajaran.. bkn berada di RnR ni.." Nizam mula bersyarah walhal dia cuma belajar setakat darjah 6 saja.

"Ibu sakit tenat sejak 2 bln lps bang, pkcik yg duk sebelah umah mntak Mirul tlg jual pisang2 yg ditanam, blh buat duit sikit, tlg jaga mak, tp pkcik tu garang bang, kdg2 klau Mirul tak jual habis, balik rumah kena marah2 pula..." Amirul cuba menahan sebak.

"Laa mana ayah Mirul?" tanya Nizam sambil mengerut dahi.

"Ayah dh tak ada bang.. kena kanser paru2 thn lps..." air mata Amirul dah mula menitis, Nizam tanya kenapa pakcik tu tak jual sendiri tapi suruh Amirul yang tolong jualkan pisang-pisangnya.

GAY FIKSYEN 18SXWhere stories live. Discover now