Üheksa külma kuud on möödas. Nüüd on aeg suvi pidulikult vastu võtta. Soe päike, vaikne tuul, lahe seltskond, võimsad peod ja üritused, pikad ööd ja värvilised päevad – see ongi üks õige suvi.
Tõmbasin kõrvaklapid kõrvadest ja lülitasin muusika välja. Buss peatus ja inimesed hakkasid bussist välja suruma. Surusin klapid seljakotti ja tõusin soojalt istmelt püsti. Mida lähemale ma uksele jõudsin seda rohkem tundsin ma õhku, mis siin bussis puudus. Hüppasin trepi astmetelt alla ja ringutasin selga. Tõmbasin päikeseprillid juukse piirilt ninale ja jalutasin bussijuhi juurde, kes avas suure pagasiruumi. Sealt tõmbasin ma välja enda musta värvi kohvri ja jalutasin trügivast rahvast eemale, et leida oma tädi.
Seal ta oli, juuksed õlgadele sätitud, peen suvekleit tuule käes lehvimas ja uhked päikeseprillid ninal. Käed laiali ajades jalutas ta minu poole. Naeratasin ja jalutasin kohvrit enda järel tõmmates talle vastu.
''Catherine!'' hüüdis ta oma käed mu kaela ümber pannes.
''Tädi Victoria!'' embasin noort naist vastu.
''Sa olen jälle kasvanud!'' Victoria lasi minust lahti, pani käe suu ette ja vaatas mind. Ma lihtsalt seisin, ma ei osanud midagi teha. Kas ma oleksin pidanud poseerima?
''Jaah'' naersin ja vaatasin alla enda conversesi, mille paelad lahti olid tulnud. Kükitasin ja hakkasin paelu siduma.
''Ma mäletan kui sa nii väike olid.'' Tädi patsutas mu pead ja itsitas. Naersin ja tõusin püsti.
''Lähme?'' küsis tädi mu kohvri sanga enda kätte võttes.
''Lähme'' naeratasin laialt ja sättisin enda prille ninal. Jalutasime bussijaamast läbi suurde auto parklasse. Autos märkasin ma tuttavat nägu. Ryan istus rooli taga ja lehvitas mulle. Lehvitasin aralt vastu. Rylan on Victoria peika, nad on koos elanud pea 6 aastat. Nad on koos põhikooli lõpust saati. Vot see on relationship goals. Ryan avast auto ukse ja hüppas autost välja.
''Catherine! Nii tore sind jälle näha!'' Ryan jalutas meile vastu ja embas mind kiirelt ning suudles siis Victoriat suule.
''Sind ka, Ryan'' sättisin seljakoti sanga õlal ja vaatasin kuidas Ryan mu kohvri autosse tõstis.
''Minge istuge autosse, ma lähen ostan kiirelt jäätist'' teavitas Ryan pagasiruumi ukse kinni lüües.
''Okei, kallis!''
Ma avasin ukse ja istusin autosse, kus oli mõnusamalt jahe, kui õues. Kui ukse enda järel kinni tõmbasin ehmatasin, kuna Victoria pea oli minu poole pööratud.
''Kuidas läinud on? Poiss kah on? Kasutate ikka kaitsevahendit, eks?'' tädi võttis prillid ninalt ja ta suured sinised silmad vaatasid minu omadesse.
''Mul pole poissi'' naersin ja otsisin kotist välja telefoni, et saata emale sõnum.
''Kuidas nii? Sinu sugusel neiul peaksid poisid sabas jooksma nagu koerad'' Victoria haugatas paar korda, mis ajas mu naerma.
''Aega on veel'' vajutasin telefonis ''saada'' nuppu ja tõstsin pilgu tädile.
''Kas Grayson ka teab, et ma tulen?'' küsisin ma, et teemat vahetada.
''Ei, ma ei jõudnud talle öelda. Saadki talle üllatuse teha'' Victoria keeras ennast õiget pidi tagasi ja Ryan potsatas autosse.
Grayson on mu naaber ja me oleme väiksest saati koos mänginud. Tal on super huumorimeel ja tal on ka väga vedanud välimusega. Kuid rohkemaks ma meid ette ei kujuta.
''Valge sulle'' Ryan ulatas valge pulgajäätise Victoriale:,,Valge shokolaaditükkidega sulle'' mees ulatas mulle jäätise ja ma tänasin. Endale ostis ta karamelli maitselise. Ryan võttis vahvlijäätise pakendist välja ja käivitas auto, et sõita kodu poole.
YOU ARE READING
Meie saladus // ee // pausil
RomanceVahel on lihtsalt parem hoida asju saladuses. Nii arvasid ka Catherine ja Alex. Kõrvuni armunud, kuid avalikuse ette sellega tulla ei saa. Üks suvi, üks armastus, üks saladus.