13- ( Letter/1)

1.5K 147 96
                                    

Hosgelmissinizz🥳💜

Siz bunu gece okuyacaksanız iyi gecelerr ve eğer gündüz okuyacaksınız da günaydınn bakalım ben de yatıyorum şimdi sabaha haberlesirizz!!🫂

Çok heyecanlıyımm, bundan sonrası sanki çok hızlı geçecekmiş gibi geliyor..

Bölüm şarkısı; Cigarettes after sex - Sunsetz

-

Jungkook Yoongi'nin son attığı mesajları okuduğu gibi hızla üste kata çıktı ve odaya girdi. Geldiğinden beri bu odayı görmüştü ama hiç girmemişti.

Biraz küçük bir odaydı ve duvarları beyaz boyayla boyanmıştı. Tavanı açık maviydi ve beyaz yıldızlar çizilmişti. Jungkook gördüğü gibi gözleri duygusal bir şekilde gülümsedi çünkü bu onun bahsettiği bir fikirdi.

Taehyung çok düşünceli bir adamdı. Her şeyi ince ayrıntısına kadar düşünür en güzel hâle getirirdi..

Jungkook odayı incelemeye başlamıştı. Oda da büyük bir masa ve sandalye, kitaplık bir de dolap vardı. Önce masaya yaklaştı üzerinde bir sürü defter, çizimler ve açık kalan defterlerde bir şeyler yazıyordu. Eline aldığı ilk defterde yazanlar şöyleydi;

"Kook'un önerdiği kitap listesi"
- ..
- ..
- ..
- ..
...

"Kook ile yapılacaklar"

-Sarılmak

-Biraz daha sarılmak

-Ona sarılmak istiyorum biraz daha sarılalım

-Saçlarını öpmek

-Eski günlerde ki gibi kucağımda uyutmak

-Öpüşmek

-Ve daha çok öpüşmek

-Her zerresini öpmek istiyorum.

...

Jungkook durduramadığı ağlamasıyla defteri kapattı ve masaya koydu. Daha sonra gözyaşlarını silerek kahve tonlarında ki dolaba ilerledi. Dolabı açtığında gördüğü tek şey kendi kıyafetleriydi. Taehyung'da kalmış kıyafetleri.. Hepsini saklamıştı. Gülümseyerek aşağı doğru eğildi ve Yoongi'nin bahsettiği kutuyu aradı.

Kutuyu bulduğunda eline aldı. Ve yere oturdu. Simsiyah bir kutuydu sadece. Kucağına aldığı kutunun kapağını açtı. İçinde siyah zarflar bulunan mektuplar vardı.
Eline aldığı tesadüfen bir mektuba baktı arkasında beyaz kalemle 'D-3 | Kth' yazılmış olduğu gördü. Yazılanların zaman olduğunu anladığında D-1 yazılı mektubu aradı.

İşte bulmuştu. Mektubu eline aldı.

D-1 | Kth

Kook canım aşkım;

Bu gece seninle ayrıldık. Evdeyim ama evsizim. Nefes alamıyorum.Sensiz geçireceğim ilk gece olacak. Çok zor geliyor. Ağlamalarımı durduramıyorum neden böyle oluyor. Sadece seni hayatımda istemiştim bunu bile neden çok gördüler bize?

Seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun değil mi? Sonsuza kadar da bileceksin sen bunu. Çünkü ben ömrümün son saniyelerinden sonra bile seni sevmiş olacağım ve her daim seni seveceğim. Sana olan aşkımı belki hiç bir zaman hissettiremedim ama Kook sen öyle güzel hissettirdin ki o bakışlarınla.. Bana her baktığında parlayan gözlerinle. Evimsin sen benim. Benim senden başka kimsem yok. Senin de benden başka kimsen yok. Bizim bizden başka kimsemiz yok sevgilim.

Biz nasıl ayrılmış oluruz aklım almıyor. Senin de almıyor değil mi? Özür dilerim hepsi benim suçum, ailen.. yapamadım Jungkook onlar beni tehdit ederken ve tehdit konusu sen olurken hiç bir şey yapamadım resmen oynuyorlar benimle, ellerine düştüm şimdi de kurtulamıyorum affet bizi sevgilim.

-Güzel sevgilime, güzel sevgilisinden.

-

Selamlarr 😽

İlk mektup bölümünü bitirdik geride 7 mektup var -uzamazsa eğer-

Her mektupta öğreneceksiniz olanları ve mektuplar bittiğinde kaldığımız yerden devam edeceğiz.

Teşekkürler, adieuu!!🫂💗

i'm lost, taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin