Merhabaa, hosgelmissiniz bölüme geçebilirsiniz 🫂💜
Aklınıza takılan bir şey varsa sorabilirsiniz^^
-
D-2 | Kth
İki hafta oldu.. Koskoca iki haftadır birlikte değiliz. Yüzünü bile göremiyorum neredesin sevgilim?
Her şey sen üzülme sana birşey olmasın diye başlamışken daha da mahvoldu bu yoldan dönmeye çalıştıkça batıyorum dönemiyorum.
Sözlerin.. sen gerçekleri dillendirdiğin de vurdu yüzüme. Nasıl seni unuttuğumu düşünürsün her zerrene deli gibi ihtiyacım varken benim aklım almıyor ki sen nasıl unutulursun? Bunun ihtimali öldürür beni.
Neden atladın ki camdan dizlerinin üzerine düşmüşsün birde, canın çok acımıştır.. pansumanda yapmayı bilmezsin sen öylece yaralı kalmıştır dizlerin.. Kalbin de acıyor değil mi? İkisi çok zorluyordur seni. Benimki de acıyor ama yokluğun kadar değil.
Sadece sen yanımdayken o sigara haram bana zaten bu kadar çok zarar vermişim daha fazla sana zarar vermemek adına içmiyorum artık. Bari buna canın sıkılmasın.
Sana olan sözümü hep tutuyorum bırakmadım ki seni hâlâ ruhumda saklıyorum.
Seni daha da mahvedecek şeyleri duyma da varsın olsun benden nefret et buna da dayanırım ben, tek dayanamayacağım şey o güzel gözlerinin başkalarına parlaması olur. Sensiz kaçıncı gece saymadım ama geçmiyor..
-Güzel sevgilime, güzel sevgilisinden.
-
Bugün diğer mektuplarda gelirr 🥳🥳(çünkü hazır hepsii)
Farketmişsinizdir bu mektup 1. bölümde Jungkook'un yazdıklarına karşı yazmak isteyip yazamadığı şeyler.☹️
Bugün hüzün saka saka mutlu olun döverim yoksa sizi 😭🫂
Adieuu!!