25- Final

1.8K 134 108
                                    

Son kez selam!💝

Açıklamamı bitiş kısmına yazdım burada sizi tutmayayım..

Finali okuyabilirsiniz.. İyi okumalar hepinizi öptüm!!

-

(2 yıl sonra)

Jungkook sevgilisinin odasının önüne geldiğinde içeri girdi. Onun geldiğini gören sevgilisi çalıştığı masadan kalkarak ona ilerledi. Belinden kavrayarak sıkıca ona sarıldı. "Hadi çıkalım artık uçağa geç kalacağım." dedi Taehyung.

"Keşke birlikte gitsek.." diye hâlâ diretmeye devam ediyordu Jungkook.

Taehyung kollarını sevgilisinin beline dolayarak kulağına doğru yaklaştı.

"Güzel aşkım, balayında birlikte gideceğiz diye anlaştık ya."

Suratını asan Jungkook sevgilisinden ayrılmak istemese de sarılmayı bıraktılar ve birbirlerinin ellerini tuttular.

"Kendine dikkat edeceksin, tüm aramalarıma, mesajlarıma cevap verilecek ve beni merakta bırakmayacaksın."

Taehyung gülümseyerek Jungkook'un söylediği şeylere karşılık başını sallıyordu ve diğer eliyle de sevgilisinin saçlarını seviyordu.

"Tamam bebeğim. Bunları daha kaç kere konuşacağız? Asıl sen benim dediklerimi unutma. Her saniye ulaşacağım sana."

Jungkook dolu gözleriyle kıkırdayarak tekrar Taehyung'a sarıldı.

-

"Kook'um vedalaşma vakti." diye kucağındaki sevgilisinin kulağına fısıldamıştı Taehyung. Yaklaşık bir saat önce havalimanına gelmiş ve arabadalardı. Taehyung'un kucağında oturan Jungkook yavaşça kımıldanarak yüzünü onun yüzüne yaklaştırıp sevgilisinin dudaklarına öpmeye başladı.

Bir süre sonra geri çekildiklerinde Taehyung kucağındaki Jungkook'u belinden tutup yüzlerini tekrar yaklaştırdı.

"Hemen döneceğim. Sadece 2 hafta."

"En son 2 hafta ayrı kaldığımızda yıllar önceydi. Ve ayrıydık çok zor olduğunu biliyorsun." diyen Jungkook gözünden akan yaşlarla kafasını Taehyung'un omzuna koydu.

"Sevgilim ağlama lütfen ne kadar zor olduğunu biliyorum ama bak arkamızda bıraktık bunları. Ve şimdi de buna mecbur olduğumu da biliyorsun. Seni buralarda bırakmak kolay mı sanıyorsun?"

Ne dediği anlaşılmayan jungkook bir şeyler mırıldanıyor ve sevgilisinin siyah gömleğini çekiştiriyordu.

"Güzelim bak şirketin başında bir sen bir ben varız değil mi? Babamların ve babanların artık olmadığını biliyorsun. İki yönetici var ve birimizin gidip yurt dışında ki işleri halletmesi lazım. İkimiz gidersek burada ki şirketi kim idare edecek? Konuştuk bunları bebeğim."

Taehyung kafasını omzundan kaldıran sevgilisinin bir eliyle boynundan tutarak kendine yaklaştırdı ve gözlerine bakarak göz yaşlarını sildi.

"Hem belki 2 hafta bile sürmez. Söz veriyorum daha kısa sürede halledip dönmeye çalışacağım. Ve sen de bana buradayken ağlamama sözü vereceksin."

Diyerek gözyaşlarını silen elini kaldırdı. Ve işaret parmağını sevgilisine uzattı. Jungkook gülümsemeye çalışarak o da işaret parmağını Taehyung'un parmağı ile birleştirdi.

i'm lost, taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin