Hosgeldinizz, cok beklettim mi sizi? Hemen okuyabilirsiniz.. biraz içime sinmedi gibi ama umarım olmuştur.🫂
(Düz yazıda iyi değilim fakat bu bölümün düz yazı olması gerekti.)
-
Jungkook sevgilisinin yazdığı mesajı görür görmez hastane yatağından kalktı.
Oldukça zor bir gün geçirmişti. Son bir hafta da tüm geçmişini öğrenmiş ve biricik sevgilisini kaybedecek hâle gelmişti. Her şeyi kaldırabilirdi fakat onun ölümünü asla.
Anne ve babasını hapishaneye atmışlardı. Ve daha sonra da orada öldürüldüklerini öğrenmişti. Sadece garip hissediyordu. Üzülmüyordu ancak bunca zamandır o insanlara inandığına üzülüyordu. Bir de sevgilisine..
Kendini suçluyordu.Odadan çıktı, yan odadaki sevgilisine ilerledi. İçeri girdi hastane kıyafetleri ile yatakta oturan Taehyung'u görünce dizlerin bağı çözüldü. Sevgilisi ona gülümsüyordu. Jungkook ise olduğu yerde kalmış hareket bile edemiyordu. Sadece dolu gözleriyle ona bakıyordu.
Taehyung anlamış, yataktan kalkıp Jungkook'a doğru ilerlemişti. Yanına yaklaştı ve vakit kaybetmeden elleriyle belini sardı kendine çekip sımsıkı sarıldı.
Sanki bunu bekliyormuş gibi duran Jungkook sevgilisinin göğsüne yaslandığı gibi ağlamaya başladı.
"Şştt Kook. Ağlama güzel sevgilim. Her şeye dayanabiliyorum ama senin ağlamana dayanamıyorum biliyorsun değil mi?"
Jungkook iç çekişlerinin arasından sadece ellerini sevgilisin boynuna sardı. Kafasını göğsünden kaldırıp boynuna gömdü onun kokusunu içine çekiyordu.
"Tae.."
"Ben de seni özledim bebeğim."
İlişkileri böyleydi işte. Taehyung sadece ses tonundan bile sevgilisinin ne demek istediğini anlıyordu.
Taehyung Jungkook'u omuzlarından tutmuş, önce yanaklarını, sonra gözlerini, sonra da alnından öpmüştü. En sonunda ise eğilip yavaşça dudaklarından öpmüştü. Geri çekilip parlayan gözleriyle ona bakan sevgilisinin saçlarını öpmüş geriye doğru atmıştı.
Sonrasında ise sevgilisini yatağına götürmüş önce kendi uzanıp kucağına da onu yatırmıştı.
Hava çoktan gece yarısını geçmiş odayı sadece ay ışığı aydınlatıyordu.
Taehyung göğsünde yatan sevgilisinin hem saçlarını okşuyor hem de küçük küçük saçlarına öpücükler bırakıyordu.
"Her şey geçti bebeğim. Bak ben buradayım, sen buradasın, evimizdeyiz."
-
Hepinizin gözlerinden
ve saçlarından öpüyorum.💜Gözlerden öpülmek..
bilmiyorum çok özel geliyor.Ve saçlarım.
Sanırım saçlarımı o öpüyor diye seviyorum.Saçlarından öptüm şimdi
sıra gözlerinde güzel aşkım.**Bu arada Jin askimin saçları o kadar güzel olmus kiii anlatamam her haliyle kusursuz olmasi aglatiyor.. (artik asker esiyiz)
İyi gecelerr ve sanırım bu yolculuğun bitmesine az kaldii :')
İyi bakın kendinize, Adieuu!!