17- (Letter/5)

1.1K 127 83
                                    

Beynim sulandı kaç saattir
ödev sikwrim ya

Neysee bölüm okuyak da
keyfimiz yerine gelsin azicik ya 🥲🤏🏻

-

D-5 | Kth

Ailen geldi bugün de..
Seni tamamen uzaklaştırmak istiyorlar benden ortaklığımız da bitti. Sadece şirkette yüzünü görürken artık o şekilde de görmeyeceğim. Kaldıramıyorum bu kadarı çok fazla.

Ailen yine kapıya geldi. İstemiyorlar Jungkook beni senin yanında istemiyorlar yine bir ton aynı tehditleri savurup gittiler. Korkuyorum Jungkook aileni bu kadar çok severken onların gerçek yüzünü görmeni nasıl isteyebilirim ki?

Evlatlıkmışsın. Yeni öğrendim ve şok olmadım değil. Tek amaçları sana zarar vermek onlar seni sevmiyorlar Jungkook.

Dün gece görüntülü konuştuk.. Atak geçirdin yine gözümün önünde.. bu sefer elim kolum bağlıydı hiç bir şey yapamadım.
Dünden beri ağlıyorum bana en ihtiyacın olduğu anda çaresiz bir şekilde izledim seni.

O ayrılmak istediğimi söylediğim gece..
Senin yanına gelmeden 2 gün önce ailen beni görüşmeye çağırdı. Ben de gittim. Senden ayrılmamı, bir daha sana yaklaşmamamı falan istemeye başladılar.

Başta güldüm geçtim seni öldürmekle tehdit etmeye başladılar tabii ki buna da güldüm çünkü seni koruyabileyeceğimi ve ailesi sonuçta hani yapamazlar diye düşünüyordum peşinden onları görüntülü biri aradı kamerayı bana gösterdiler. Gördüğüm şeyle kan beynime sıçradı sen uyuyordun ve başında biri sana silah doğrultmuştu Jungkook, o gece delirdim evine gelmek istedim baban bir kaç adam daha toplayıp beni dövdürdü. Sana gelmemem için her şeyi yaptı.

En son bayılmışım gözlerimi açtığımda kaldırımda iki büklüm uzanıyordum sonra yağmur başladı ve ben oradan saatlerce kalkamadım. Yavaş yavaş kendime geldiğimde eve gittim ve sadece aileni araştırdım bunun sonunda da evlatlık olduğunu öğrendim ve tek amaçları devletin sahipsiz çocuğuna bakarak para kazanmakmış..

İşte tüm kozlar onlardaydı ve kötü olan ise sen de onların yayındaydın. O insanlar sana her şeyi yapabilirlerdi. Senden vazgeçmek istemedim dayanırım, bir şekilde açıklarını yakalarım, hallederim, ama yeter ki seni bırakmamayayım istedim ama daha çok üzerime geldiler.

Ben senden ayrılmayıp zaman kazanmaya çalışırken seni zehirlediler.. Hatırlıyor musun yediğin bir şey dokundu demişlerdi yemeğine ilaç koymuşlar sırf ciddi olduklarını bana anlatabilmek için sana zarar verdiler. Ben o gün öldüm.

Yanına gelip anlatsam sana bunları daha önce anlatmadım diye kızar mısın bana..?
Üzgünüm sevgilim ama elim kolum bağlıyken canını nasıl tehlikeye atabilirdim?

-Güzel sevgilime, güzel sevgilisinden.

-

Sonunda şükür öğrendik dediğinizi duydum merak etmeyin.😔🤚

Öncelikle kısa bir şey söyleyeceğim yorumlar gelmeden.

Empati yapın ve düşünün. Şu tarz - işte bunlar geçerli bir sebep değil , bırakması saçma , ayrılmayabilirdi , boşuna kötü davranmış vb. - gibi yorumlar görmek istemiyorum.

Burada ki Taehyung çok farklı, tek zaafı Jungkook olan ve söz konusu o olunca mantıklı düşünemeyen bir karakter.
(Bunları göz önünde bulundurarak yorum yaparsanız çok sevinirim..)

Buraya kadar okuduğun için teşekkürler kendine iyi bak.💗

Adieu^^

i'm lost, taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin