Ka lo lang khat in ti em?😁
=My abhorent crush___________Chapter-3=
______________________________________________
Kan class tur kan thlen chuan mi an lo tam ve tawh hle ka hawi kual a mi tam tak kan awm, chung zawng"chu in ang lo ṭheuh kan ni ngei ang.Rinzuala nen chuan kan ṭhu dun nghal a tu man min biak loh vangin biak hmasak em"kan tum bik lem lo.
Class chu rei lo te kan lak hnu ah Intro kan vai chuan kan pe diat"aaa Ka din lai chuan hmeichhe ho chu an phun sap"tih ka hmu thei ka zam ru ve viau mai leh nghal.
Kan ban dawn chuan Hmeichhe pali vel hi ka bul ah an lo kal a,ka number chu min dil ka lo nui tawp an mit meng kha ka man ve lutuk tlat..Ka thintlang bik em lo a nih hi.
Ka pe ve mai a Rinzuala nen chuan kan chhuak nghal mai bawk,kan haw nghal a naktuk atan Rinzuala chu thu sawi turin an ti nghal a,1st year te aih awh in..1st year,2nd year,3rd year angin a kal ka ring..kan vai chuan kan ṭha hnem ve viau ang.Rinzuala - wehhhhhh Drew ka pa ten bike min lei/ a Phone chu ka mit zawn ah a rawn dah a..A hnai leh lutuk ka hmu thei si lo.
Drew - ka hmu thei hleinem...Dah hla deuh la / ka ti deuh hrawk a..A dah hla ve mai....Ka en a, a mawi zek leh nghal.
Rinzuala - a ṭhul lo a sin le.
Drew - class i kal nan an ti a niang phun buai lo la pawm mai rawh.
Rinzuala - Mahse
Drew - lekha zir ṭha la i la rul leh dawn a lawm.
Rinzuala - nia ni thei tho..naktuk ah ka û in a lo dah dawn a nih hi...Vawiin khan an lei a kan khua ah ka nu te a hmuh ve phawt a.
Drew - Imm i tan an tih vek a lawm ṭha deuh a zir chu i tih theih tawk a ni rih aw.
Rinzuala - niee..ni tin kan taxi hman na pawh kan save thei a nga a zia ang.
Drew - niee...Haw lam ah chuan a hnai bawk a in hlawh kan ngai reng bawk a nia aw.
Rinzuala - dawn e.
Rinzuala hlim hmel chu ka hmuh hmaih lo a,an ni hi kei ni ngaihtuah chuan an khawsa thei fe zawk a,a pa hi High School zirtir tu a nia a chhun bawk em hi.
Bike a nei tih a hriat lai a,a hmel kha hmu ve ulang chuan maw kei a ṭhianpa pawh hi ka lo hlim ve veng"thei hial mai...A khalh thiamna a rei tawh a ka ring tawk viau bawk....
Tih tur em"a awm loh vang chuan kan pahnihin zan lam hnathawh tur kan zawng a,a vang phian leh ngal kan hun awl neih tur chu zan lam a ni tawh rih mai class tak"kan kal tawh dawn a lekha zir nan hun a awm mang dawn lo bawk nen ṭan kan ngai viau dawn. Kan zawn fe hnu ah kei chuan Restaurant ah thil ti fai angin hna ruak ka hmu fuh hlauh a ka dil ve rawih an hmu zo bik lo a nih ka ring, min lo chhang let nghal a..Zan dar 7 aṭanga dar 11 thleng chu 500 in a ni ka duh viau zan a awm mai"ai ah.Rinzuala ka zawh sak ve a pakhat chiah an lo duh si...kan pahnih chuan a hna tur kan zawng leh ngar"a kan hmu thei lutuk bawk si lo kan dil ve lah an lo hmu zel tawh bawk si,a tawp a tawp ah chuan Dilivery hna a hmu hlauh a bike a nei dawn bawk nen a fuh viau mai....
Rinzuala - mahse Drew petrol man!
Drew - i va â tak an tum ang chu an mah nin...
Rinzuala - ni dawn tak.
Drew - i mu hil thei lo mai a nga😄
Rinzuala - naupang chhia lutuk a.
Drew - ti daih ila vawiin a hmeichhia te kha pahnih chuan min lo be tawh sin.
Rinzuala - i duh ve tihna a mi🤣
Drew - duh nang,ka sawi mai"
Rinzuala - be ve mai"rawh beiseina siam lo la ni mai kan in bual lawk call a lo kal chuan lo la mai rawh..../ Tih pahin a Phone chu dawhkan ah a dah a...A zi mar uan"a.
YOU ARE READING
My abhorent crush
RomanceMizo Bl a ni eeeee.... 18+ ka dah zeuh"dawn a nia....🏳️🌈🖤💜