Lo up khat riau hian ka in hria.
My abohrent crush_______ Chapter - 26
______________________________________________
Rinzuala - Bro kal i tum em?
Drew - ka hre lo le ..Johnsona hian a hriat chuan a phal dawn lo sa a...lo sawi lo mai rawh,a pawi mawh hmel bawk sia..Ka in hrethiam biklo.
Rinzuala - ka lo zui ru ang che u i location on char"la...
Drew - eng mah a ti biklo ang.
Rinzuala - A hriat loh a hma pawn a tih tawh kha Pawngsual....a puh te,dawt sawi te kha i hre tawh lo mi? He tia i ṭhat zel vang alawm buai na ah i luh ṭhin.
Drew - an hi chu i van thei ve tak.
Rinzuala - Thei ang chu ka ngawih chawih na zawng"hi a bo vek tawh...Nang leh Isaka vang vek hian a...
Drew - i ân khum ngam silo a ka chung ah i ṭuan tih ka hre thei mai.
Rinzuala - Tu nge ka ân khum ngam lo ti a mawh?
Drew - i che zia ah lang chiang e.
Rinzuala - maw? Ka ti lang viau a mi?
Drew - Umm teh reng hei vang alawm a control che ni...Kei chu Johnsona chu ka bialpa a ni teh meuh mai mahse,Mipa pakhat thu vekin kan awm chuan a dik thei lo ṭhin.
Rinzuala - Ka hre bik lo he ti tak a ka danglam hi...Ka hlau a mah hi ka hlau..En tir nan mi dang vangin min ṭhen anga engkim hi a ti tawp ang tih te hi ka hlau chan ka hlau thei lutuk...Thik ka neih lah in a mah zawk a thinrim zel bawk sia..Tun lai phei chu a hna ah a lo buai ve bawk nen kan in hmu khat bawk si.
Drew - I Hmangaih a tin nih chu...Kan Hmangaih loh leh kan duh loh te hi chan kan hlau ngailo ...a bik takin mi dang bul ah.
Rinzuala - umm ka Hmangaih...Mahse,sex chauh hi a duh ang tih hi ka hlau...Sawi tawp ila tun lai chu kan in hmuh a piang deuh thaw hian kan mu dun...Ka zep lo hmeichhia phei chu ni ila rai ila kan chhang a zing ngawt ang.../ A ner deuh sap a..Drew lah a lo nui hak"bawk
Drew - Em"a in sum rawh chu in chhang te lo zing mai"suh se,in sum in ngai a nih chu...Hahthlak lutuk i hrisel na tan pawn a pawi thei a nia ./ Ti in in thlak turin room ah a luh san ta daih a,a nuih chu a la za ru ang reng luluk mahse han nuih chiam dawnin a ni thei chiahin a hre bik si lo...
Johnsona pawh hrilh ta lemlo chuan Hlutei hmu tur chuan ka chhuak a,Location chu Rinzuala tih luihna a vangin ka on la nge"a....Tun ah hian dar 11:30 Am a ri vel chiah in ka hria,kan veng aṭangin a hla lemlo a in hmuh na tur a tih kha.
Mahse,ka thlen hma deuh chuan min lo call a,an in ah kal mai tur chuan min ti a. Ka hnial na in tu mah an awm loh thu leh Johnsona hriselna chung chang a nih thu a sawi a....Ka kal ve ta mai,nia Johnsona hian a lu a sawh a,tun thleng hian thluak buai thut thei a nih avangin ka la hlauthawng a tin ni.Taxi chu la in Hlutei te in lam chu ka pan vat a,ka thlen hnu ah kawngka ka kik a,chu tah a lo in hawng sa a.. Hlutei chu choka aṭangin a lo chhuak a,tui hi a lo keng a min pe a..Ka in ve mai bawk a..
Hlutei - I va lo thleng hma leh si Johnsona i hrilh lo em ang chu maw a hriat chuan min haw leh dawn sia.
Drew - Aih hrilh lo e,....In lam ah a awm daih alawm.
Hlutei - Umm ti nge hna a kal loh a?
Drew - chawlh a la a...
Hlutei - tah khan lo ṭhu rawh ka lo let vat ang ka Phone ka room ah ka dah daih / tih leh a room lam pan a rual a..A chho chiah tih ah chuan kawngka aṭang chuan Mipa 4 vel hi a hriat ngai miah loh chu an lo lut a.
YOU ARE READING
My abhorent crush
Любовные романыMizo Bl a ni eeeee.... 18+ ka dah zeuh"dawn a nia....🏳️🌈🖤💜