Johnson a na ania.

410 50 3
                                    

Awiiii Hun awl reng"awm lo min ngaidam ru....Joesong haeyo....😁













My abhorent crush_____ Chapter - 17








______________________________________________

Lawma chuan Isaka chu a khawngaih em vangin a khalh sak ta ngawt a..Champhai lam pan chuan an tlan leh ngar".. Zan dar 9 vel ah chuan an thleng ta nge"a....Mahse,khaw tawn tirh a ni a tu a mah chuan Drew te veng hre hek lo le....Hotel awm na chu an zawng phawt a...Aizawl ang chiah a khaw pui a ni bawk a,an ni pawn nuam an ti ngei mai.
Nichoa leh Gabriela chuan room pakhat ah book a...Midang chuang an mah ni ṭeuhin Lawma chu a phun a phun tawh mai a mah chauh chu ngaihzawng nei lo a ang bik em a tin ni...a pawisa a hek zek leh nghal a.

Isaka - i phun paih em mai khawi Double room khum pahnih awmna kha ka lo ti mai ang/ ti in a chahbi chu a thlak leh a..Lawma chu a lo lawm lutuk a chahbi chu a dah nghal sawk"a...An vai chuan an Room lam tur chu an pan a...Nichoa leh Gabriel chu room 10 na ah an awm a..A lian viau leh nghal,Mihausa fa vek tih tak ah chu tiang em"in a to pawh an ti lem lo.




Nicholas - Kan lut mai ang zanin chu zawng rihlo ila Rinzuala ngaichang ila tiraw?

Isaka - nia....

Johnson - aw...Nia hahchawl phawt rawh u.....

Isaka - Lallawmsang hman hmawh ve laaa../ a melh khawi"a a ni lah a phun a phun mai bawk si....A chau bawk nen a va han naupang chhia mai"tak.

Johnson - a nih u.../ Ti in Room number 18 na ah a lut a..Isaka chuan a en a...Number 25 na a lo ni bawk si..an in zui leh hnak"a...






Kan thleng a,khaw pawn kan thlen lai chuan ka haw huai thei,dar kar eng zat chiah nge kan tlan pawh ka hre tawh lo.Tiang em"hian ti nge min tlan chhiat san hlat le...Min haw viau nge ni a min theihnghilh a duh tak zet zawk?
Hotel ah chuan kan thleng tawp a tih ngaihna a awm rih lo.
Ka room tur ka thlen chuan ka chau lutuk chu khum ah chuan ka bawk thlawp a,ka chhing nghal riai".... Mahse ka Phone ri chuan min ti harh zawk a..Dar kar khat vel chu ka lo muhil hman...Ka nu a lo ni.
Vawi engzat chiah nge min lo call pawh ka hrelo chhun ah pawh ka switch off daih a tin ni.

Call

Pi Bethi - aw in thleng tuang em? Ka muhil thei lo a ka ngaihtuah lutuk che u alawm.

Johnson - nia aw kan thleng tluang,min ngaihtuah em"suh ka puitling ve tawh alawm.

Pi Bethi - nieee....Hahchawl i duh ang ka lo call mai"che u..a nih mu tawh mai la.

Johnson - Immm nia ka chau ve khawp mai.

Pi Bethi - aw le...A nih muttui aw...Bye"

Johnson - Byeee....

Ka nu hian min ringhlel a ngem chu ka hre lo mahse Champhai kan kal dawn tih hi hria se a phal kher a ngem ka hrelo a chhan chu an in sawn chhuak tih an hre tawh a,an kal na pawh an hre vek ang ka ring.
Kei pawh ka luhlul in zahpui awm chu ka ni ve Mahse he ka thinlung vang hian a ni ka sual a,ka luhlul em"ni....Ka control thei bik si lo.
Ka tho a,kan tlan na te a khuk em vangin a vawt pawh sawilo in ka in bual tho a,ka zawh hnu chuan ka mu nghal daih.
Ka Phone ri vang bawk in ka harh a...Isaka a lo ni 'Rinzuala'n an veng a sawi a' a rawn ti a..Mahse ka hlim miahlo mut ka kham lo em a ni...'Aw ka la mu duh' ka ti a..ka off daih min ngai ngawt ang mahse,a chhuak em a ni....Ka muhil leh a niang 'Tho rawh kan tlai dawn' Lallawmsanga aw a ni ka va han hne tak...Sana ka en a..Dar 11 chu a lo ri tawh a ni pawh a thawh na la rei lo tawp ang a la phang em mai.

My abhorent crushWhere stories live. Discover now