Ti leh nawk"ila ngaihnawm in ti zel maw?
=My abhorent crush____Chapter - 10 =
____________________________________________________________________________________________
Johnson - zan ah ka lo kal ngam a ngem?
Drew - ka hre lo ka nu leh ka nau hi an mu hma ang ka ring mahse,
Johnson-a chu a ngawi vang"a.....'ka nu leh pa chu kan chhungte in ah len an tum tho a..Mahse an riak dawn bawk si lo a...Lucy-i chu an hruai lo ngei a nga buaina ral lian.....' a ti sap a.
Drew - Imm Phone a awm tho a zanin chu.
Johnson - i hmel hmu lo te chuan a lem em mai.
Drew - dar 6 ri tawh eirawng ka bawl miah lo nia haw tawh la...Dar kar chanve kan ding tawh i ke te kha a kham tawh ang.
Johnson - Immm nih...Aaa..saw pa chu/ ham haih zet hian Isaka bike khalh chu an en dun a.
Drew - aaa..Isak khaw nge Rinzuala a che sual a mi? / Hlauhthawn hmel zetin a lo ti ve aaaa...'Sual lo e ka lo dah sak zanin chu kan pahnih in assignment kan ti mai ang' nui sung chuan a han ti...Johnson-a lah pek chuan Rinzuala chu chu tiang mai in a tlawm a lo ring si lo...'i pawngsual tak"a mi a?' thu tak fe hian a ti.....'i mawl em mai a sual lo sual lo rilru hur lutuk mai a' a ti hlawk"a.. chahbi chu theh phei in Drew chuan a lo dawng chat a...
'a re"thuin call pawh min lo call loh chu' a ti a..Isaka lah pek chuan 'a la mu' tihpah in Johnson-a Bike ah chuan a chuang nghal zat a...'ti hian i bialpa chu ka lo bialpa ve tawh mai ang kal ang le' tih pahin Johnson-a dar ah te chuan a beng ang thawk"a...'Kan kal aw duat ka lo call ang che' ti in an tlan liam a...Thinrim zet hian Drew chuan Rinzuala chu a call a...A lo la tu lah Isaka bawk chu lo ni in rilru hah zetin in chhung ah a lut a.
'chaw kan lo ei tawh a,i nau hi a ril aṭam deuh a' a nu chuan a lo ti vat a...a ni pawh chu in ti fai in a ei ve leh nghal a..In ngaihtuah vung"chung chuan Johnson-a chu a call a...Call
Johnson - Imm min ngai nghal a ni maw?
Drew - leng ang zanah....Ka nu te an awm tho.
Johnson - khawi ah kal i chak a?
Drew - Isaka te in ah ka kal duh.
Johnson - na..Rinzuala vang maw?
Drew - Immm ka ngaihtuah riau mai....ka hre bik lo a chhan pawh.
Johnson - Hahdam rawh Isaka hian a ti na lo ang couple thar kan nei alawm.....
Drew - eng mah pawh min hrilh ve lo a nia a ni chu engkim ka hrilh a..Sual lutuk/ lungawi lo zet hian a ti.
Johnson - Imm ka lo kal vat ang chaw te kan ei phawt a nga...Chuan ih englo ka lo riak dawn aw?
Drew - ti nge min dil kher a nuam ka ti lo nia aw...ka lak ah hian i danglam sawt lutuk/ lungawi lohna zawng chuan a ti a..A mood a fuh hleithei meuh lo .
Johnson - aih chu lam a nilo i nu hi ka zah em alawm min hre ta
Drew - hria se enge pawi viau a ka dah/ a dah ta hmak a.
Johnson - Aww...Ka bawihte i rai no ni maw? / A nui sul a.
_____________________________________
Drew - nu ka chhuak leh lawk dawn a nia Rinzuala lam pahin.
Pi huni - i leng chhuak mah"lo maw bawiha?
YOU ARE READING
My abhorent crush
RomansaMizo Bl a ni eeeee.... 18+ ka dah zeuh"dawn a nia....🏳️🌈🖤💜