A tla chawp nawk"thei eeee....Ka rilru a awm"ka rawn ziak deuh tawp zel a nia aw...Ngaihnawm loh pawn min hrethiam hram"ula aw....
My abhorent Crush_____Chapter - 15
______________________________________________
Call
'Min ngaihtuah ve miah lo a mi?'
'Tu...Tu nge?'
'Aw..ka number hre lo tur khawp in i awm hman a ni maw awle,a ṭha e....Kei mah i bialpa i duh"hun a i kalsan mai ṭhin..Nilo bialpa hlui zawk i tan chuan'
'Isak'
'Aw kei mah '
'I rui a mi?'
'Ka duh leh ka rui a nga enge ni vak min ngaihsak der vel suh '
'Eng vangin nge i in a?'
'A chhan hre chiang ber tu i nia i hria ang chu enge kei mi zawh?'
'Isak tian awm suh Andrew leh Johnsona'
'A nih kei engtin nge ni ve dawn an ni vang mai"in min kalsan hlen ang maw min lo hmangaih lo tawp a nih kha ' a ṭah aw ṭiau tawh...A lo rui tawh bawk nen a lung chu a chhe em a ni.
'Aih Aih....Isak ka hmangaih che ka hmangaih lutuk che..in hmuh dan kan ngaihtuah dawn nia ka thiam loh vek a nih kha kei ma thiam loh....Mahse maw tun ah mai chuan Champhai ah Drew te ka zui daih a....' in thla hrung zet chuan a ti.
'Min kalsan in i zui vel a,i sual hle mai a ṭha ee..ka dah dawn in hmuh pawh ka duh chei lo e i duh leh Andrewa chu be mai rawh' off a tum a..
'I off chuan vawi khat mah ka hmu leh tawh lo ang che' Rinzuala chuan a ti ram hmarh a...A ni lah in chu zawng a ngam der si lo....
'Ka dah lo ka dah lo ' a ti hluk a...Rinzuala erawh a nui var"mai leh nghal niee...a ngaih em"a bialpa duh tak kha a ngai tawh em a ni....
'In tawh lo la kan in hmu ang mahse,ka lo kal thei lo ang Andrewa nu leh pa ten min man chhuak palh ang'
'A nih chuan ka lo kal mai ang....Johnsona'
'Aih a ni chu hrilh suh Drew hian theihnghilh a tum ve mek a nia aw..A chhan chu maw a pa leh a nu te hian an tuar em a,a nawr lui ngam biklo a û in a lo call a,a lo hau hrep bawk si chhungkaw chawm tu a la ni bawk si a....'
'A nih Johnsona a ngaihtuah ve lo a mi?'
'Engtin nge a ngaihtuah loh teh lul ang,a ngai lutuk a ṭap ru fo a...Tun ah a mu hil chiah' Sana a en a dar 2 a lo pel tawh
'A nih engtin nge an awm zel ang?'
'Ka hre bik lo le '
'Ti nge i la mut loh nang pawh Andrew pawh a mut tawh chuan '
'Ka zep lo ang ka ngai lutuk che a....Ka ngai lutuk che' a thaw hak a...
'Min ngaih chuan ti nge vawi khat tal pawh min lo call ve i tum loh?'
'Chu" in sum ka tum ber alawm a nih....'
' Min ngai lo a nih kha '
'Ka theih tawp in ka ngai che a ni ber mai...A nih hun awl lo in siam la '
YOU ARE READING
My abhorent crush
RomansaMizo Bl a ni eeeee.... 18+ ka dah zeuh"dawn a nia....🏳️🌈🖤💜