Last💜

458 56 7
                                    

Delhi lam ah...Art zir turin ka kal daih a. .Story pawh ka chhin zawm lawk theilo a min hrethiam dawn nia....






My abhorent crush_____Chapter - 28


_____________________________________________







'Hey i kut hi a vawt lutuk,tho la chuan a lum leh mai ang ..I tho har tawh lutuk ka ngai tawh che a nia,min be duh bawk si lo' ti in Johnsona chu a phun niap"a...Room chhung ah chuan luh an phal tawh a,mahse pakhat te"in.
Drew chuan ṭawng a hre thei lo a,nikhua a hre lo tawp a ni.
A taksa te chu mi thi ang mai hian a vawt thler a,lum lai reng a awm lo.





'A pawi ka ti tak zet Andrewa Nu' Pi Bethi chuan Pi Huni en pah chuan a ti a,a ni erawh inna chhang lo a fapa leh Johnsona chu a en chhawk chhen a rilru siam har a ti.
A fapa chu lo thi ta se Johnsona a dem a ngem? Nge ni a thil hi a nihna ang"in a pawm zawk dawn? Chu"a ngaihtuaha a rilru chu a na thar lutuk.

A mittui chu a hru awl lo a,dar kar 70 hnu ah chuan ventilator chu phawi a ni tawh ang tun ah dar kar 14 a liam ta.
Nicholasa leh Gabriel te pawh an haw rih a,in ti fai in..Chuan midang an lo thlak leh ang.


Andrewa nu leh pa erawh an fapa chu an awm bo san ngam lo..Chu tiang bawk in Johnsona pawh...Rinzuala pawh Isaka chuan a hruai haw lui a,a chau ang tih a hlau a ni.

Gabriela leh Nicholasa an lo thlen chuan eitur vel an lo keng a,Andrewa nu leh Johnsona chuan an ei duhlo....
Pi Bethi rual chuan Andrewa nau chu a haw ve a...Naupang tih tak ah Lucyi nen chuan an in kawm ve thei mai bawk.

Room aṭang chuan Johnsona chu a chhuak duh lo a tu mah in an dem lo bawk.
A na a,tun ah hian dam reng chungin a thi mek a ni si.

A hmangaih mut na ah chuan mut a,duat taka han kuah a,a tisa dai tak chu kuah lum a chak lutuk mahse,khawl maksak tak"in chu a hmangaih taksa vawt tak chu a hual ṭhup bawk si.

A en tlawk"a,a changin a be leh ṭhin chhawn tu awm si lo in a bia a.
A nat zia chu sawi chhuak lo mahse,he mipa mit ata mittui luang chhuak hian a nat zia a ti chuang thung lawi si.



Gabriel - Pa Chhuan Rinzuala a awm tho a nga va haw rih mai ta che u in chau lutuk ang nizan lam ah in lo thleng tlai si a.

Pu chhuana - Niee...Mahse,kan fapa hi kan kalsan ngawt thei bîk lo a tin ni

Nicholas - Pa chhuan a thi dawn lo...A chhan chu Drew hian dam a tum alawm a thi thei lo....Eng pawh chu nise a thi dawn lo ti in ring ula a dam ang,bak ah kan lo awm rih a nge Isaka te an lo kal dawn tho a hei Nu Huni pawh a chau tawh dawn em mai.

Pi Huni - aih ka chau lo khawi ah mah ka kal duh rihlo../ a lo ti chhuak a.

Pu chhuana - Ti teh Bawiha nu hah chawl rih phawt teh ang..../ A ding a,a nupui dar ah chuan a va vuan a....Pi Huni chuan lo en kar in 'Ka va lut lawk thei a ngem?' a ti a..An Pasal pawh chuan pawm pui tih hriat zet hian a lo bu ve sap a.

Pi Huni a va luh chuan Johnsona chu a tho a,chhuah mai a tum a...'Johnson i lut leh nghal mai dawn nia' a ti a..Johnsona pawh chu a bu ve ringawt bawk.


'Bawihte hlim deuhin kan in thlah liam kha tiraw? I û pawh a lo thleng ṭep tawh ang aw ṭang fan"rawh hma bak i la ngah a nia aw...Ka bawihte ka ṭawng hi hre theilo mah la ka Hmangaih che....I tel lo hian awm dan thiam a har dawn em mai.
Bawihte i nihna ang"hian ka pawm che a sin,ti nge he tiang hian nat na i tawrh bik mai lee?

Lo harh leh rawh aw ka Naute i nu hian ka la kham lo che ka kiang ah i awm reng tawh ang khawi ah mah i kal hi ka phal tawh dawn lo.

Bawihte kal suh aawww,i nu hian ka thawk ve ṭek"chhung chu ka kalsan dawn lo che a nia..Eng ang pawhin kal tum mah la ka phal dawn lo a nia aw.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 05, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My abhorent crushWhere stories live. Discover now