five

380 9 0
                                    

2022.06.27.

Egy hét múlva már Silverstoneban fogok a Forma-2-es paddockban ülni. Anyáékkal azt beszéltük, hogy már ma elutazunk Silverstoneba. Chelmsford és Silverstone nincsenek olyan messze egymástól, de közel se. Ezért anyáék úgy döntöttek, hogy egy hétig hotelben leszünk. Vesti a hetet nálunk töltötte, így együtt fogunk menni Silverstoneba.

- Olive, be van pakolva a bőröndöd? - kérdezte anya.

- Még nincs.

- Van rá egy órád!

Pólók, pulcsik, nadrágok. Ezek vannak már bepakolva, és még sok mindent kell berakni. Körülbelül negyvenöt perc alatt meg is voltam vele. Levittem a cuccokat a lépcsőn, majd leraktam a nappaliba.

- Olive, - állított meg anya - te Sophiékkel mész.

- Rendben.

Leültem a kanapéra, majd nézni kezdtem a TV-t. Megnyitottam rajta a Netflixet és elkezdtem nézni Az ablakomon át-ot.

- Indulunk - szólt anya fél órával később.

A bőröndöket már bepakolták anyáék a kocsiba. Kimentem a nappaliból, majd felvettem a cipőmet. Kiléptem az ajtón, és rohantam is Fred kocsijához.

- Akkor mehetünk is - mondta Vesti. - Bearmannel szeretnél találkozni? - nézett rám.

- Nem - vágtam rá.

- Az akkor nehéz lesz.

Felsóhajtott, majd tekintetét visszaszegezte az útra. Sophie nagyon jó barátot választott magának. Bedugtam a fülembe az AirPods-omat és elindítottam rajta a Spotify-t. Az út csöndesen telt. Egész gyorsan megérkeztünk a hotelhez. Kiszálltunk, majd bejelentkeztünk és mentünk is fel a szobánkba. Sophie Frederikkel van egyszobában, anya apával, és én egyedül. Kinyitottam az ajtót, majd ráugrottam az ágyra. Elfeküdtem, és a plafont bámultam. Nem tudom mennyi ideig lehettem így, de kis idő után elnyomott az álom.

2022.06.29.

Ma érkezett meg Vesti csapata, így ki kellett mennünk a reptérre.

- Théo nem olyan, mint Oliver - kacsintott rám Frederik.

Én erre bemutattam neki, Sophie pedig nyakon vágta.

- Nem fog összejönni egy tizenkilenc éves fiúval - mutatta fel mutatóujját Sophie.

- Értettem főnökasszony - forgatta meg a szemeit Frederik.

- Ne forgasd, még a végén kiesik - sóhajtott Sophie.

Komolyan. Olyanok, mint két kisgyerek.

- Mikor érünk már oda? - nyafogtam.

- Nemsokára - kaptam a választ Vestitől.

- Hány perc?

- Körülbelül öt.

A telefonom ezerrel rezegni kezdett a zsebemben. Ki az aki megint zaklat? Ránéztem a telefonom képernyőjére, és Alice nevét pillantottam meg.

Alice: Most érkezett meg a Prema csapat is 😐

Basszus.

- A Prema mikor érkezik? - kérdeztem a dántól.

- Nem tudom - kaptam a választ.

- Az lehetséges, hogy ők is most érkeznek?

- Lehet, miért? - kérdezte, majd kis idő után rájött miért kérdeztem. - Basszus. Bearman. Lesz rajtad napszemüveg meg sapka.

Sad Yes | Ollie Bearman ff. |Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora