10. fejezet

112 6 3
                                    

Egy nyári éjszakán a szobám ablakában ülve bámultam a csillagos égboltot, amikor egy kopogtatás zavarta meg a fülsüketítő csendet.

A zaj az ablak másik oldaláról jött, és egy bagolytól származott. Apa baglyától.

Gyorsan kitártam az ablakot, mire a madár berepült a szobába, a nála lévő levelet ledobta az ágyamra, majd ugyanazzal a lendülettel távozott.

Néhány másodpercig még néztem, ahogy a madár tovaszáll az éjszakában, majd az ágyamhoz siettem, felkaptam a levelet és visszaültem vele a nyitott ablakba.

A borítékon mindössze egyetlen szó szerepet: Corának.

Remegő kézzel bontottam ki a kissé gyűrött, tinta szagú borítékot, amiben legnagyobb meglepetésemre nem csak egy levél volt, hanem a levél mellé gondosan oda volt hajtogatva a Tekergők Térképe is.

Óvatosan kivettem a borítékból a tartalmát, kihajtogattam a levelet, majd elővettem a varázspálcámat.

- Lumos - mondtam ki a varázsigét, a pálcám eleje pedig világítani kezdett, így már láttam, mi áll a levélben.

„Drága Kislányom!

Ha ez a levél eljut hozzád, akkor én már nem vagyok.

Remélem, hogy Remusnak sosem kell elküldenie neked ezt az üzenetet a nevemben, de ha mégis, akkor remélem, hogy ez nem a közeli jövőben fog bekövetkezni.

Most, amikor ezt a levelet írom, Karácsony van. Talán még emlékszel rá, hogy miről beszélgettünk akkor éjjel. Szeretném, ha sosem felejtenéd el, amit akkor mondtam neked, és hinnél önmagadban, mert bármire képes vagy, ha igazán akarod.

Szeretném, ha a távozásom után is ugyanaz a mosolygós, kedves, erős lány maradnál aki vagy. Ne gondolj rám sokat, ne szomorkodj, hiszen aminek meg kell történnie az meg is fog, nem tudunk rajta változtatni. És ne idegeskedj a jövő miatt. Hidd el nekem, amikor eljön az ideje, hogy összecsapj Voldemorttal készen fogsz állni, és győzni fogsz, mert az én lányom a legerősebb boszorkány a világon, ezt ne feledd.

Sokmindent írhatnék még, de sajnos ez a fránya papírlap is véges, szóval inkább a lényegre térek.

A borítékban megtalálod a térképet, amit még James-szel és Remus-szal készítettünk a Roxfortos éveink alatt. Harry azt mondta, hogy tudod, hogy hogyan működik, így hát ezzel nem töltöm tovább a papírt. Remélem hasznodra lesz a térkép, akár a Voldemort elleni küzdelemben, akár bármi másban.

Sok szerencsét kívánok neked a harcokhoz, amik még rád várnak, és kívánom, hogy nagyon boldog életed legyen a veszteségek ellenére is.
Én mindig melletted leszek, még akkor is, ha nem látod.

Ölel szerető Apád,
Sirius Black

Ui.: Csíny letudva...”

A levél végére érve megtöröltem a könnyes szemeimet, majd a papírt borítékba visszatéve a párnám alá helyeztem, Tekergők Térképével és a varázspálcámmal együtt.

Ez volt az első és az utolsó levél, amit Apa a saját nevével írt alá - gondoltam miközben visszaültem az ablakba.

Ahogy ismét elmélyültem az éjjeli égbolt szemlélésében, arra lettem figyelmes, hogy mintha az egyik csillag még az előbbinél is fényesebbben világítana.

- Viszlát Apa, szeretlek. - suttogtam a csillagot nézve.

Már épp indultam volna aludni, amikor meghallottam, hogy valami közeledik a házunk felé. A hangok alapján biztos voltam benne, hogy valamilyen állat lehet, de amikor megláttam nem akartam hinni a szememnek.

Egy pontosan olyan fekete kutya állt meg a házunktól néhány méterre, mint amilyen Apa animágus alakja volt.

Tudtam, hogy nem ő az, de mégis hatalmába kerített egy furcsa, ismerős érzés.

A kutya lefeküdt a ház elé, majd halk nyüszítésbe kezdett. Olyan volt, mintha sírna.

Egy kis ideig még néztem a különös fekete állatot, majd aludni mentem.

Néhány perc múlva abbamaradt a nyüszítés, és újra néma csend lett. De ez már nem az a nyomasztó, lélektépő csend volt, hanem a nyugalmat árasztó, kellemes.

Azon az éjjelen éreztem először nyugalmat Apa halála óta.


_______________________________________

A Maximoff lány és a Főnix rendje ezzel a fejezettel véget is ért, de nemsokára jelentkezem a folytatással.

Most pedig következzen az a hír, amit már régóta emlegetek.

Mint tudjátok a történet szempontjából viszonylag szorosan követem a filmek eseményeit, így jogosan gondolhatjátok, hogy a Halál ereklyéi második részével fog befejeződni a történet, de nincs így.

Cora vissza fog térni a Halál ereklyéi után is mégegy történet erejéig.

És mielőtt bárki megijedne, nem, nem a Harry Potter és az elátkozott gyermek eseményeit fogja feldolgozni az utolsó könyv, hanem egy általam kitalált, Marveles beütésű történetben fognak visszatérni a szereplők.

Addig is, jó olvasást kívánok nektek. ❤️

Vinora

A Maximoff lány és a Főnix Rendje (Harry Potter ff.) /BEFEJEZETT/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang