Witaj, Drogi Czytelniku!
Skoro tutaj jesteś, to znaczy, że dotarłeś do końca tego oto tomiku wierszy. Brawo, jestem z ciebie dumny.
Zacząłem pisać łzy i miód w mniej więcej połowie czerwca, dokładnie 13.06.2022. Dzisiaj mamy 6.12.2022. Siedem miesięcy pisania wierszy dla Was. Dużo czasu! Dziękuję za spędzenie go z Wami ♡
Na samym początku mówiłem, że cały tomik kryje się przesłanie. Nadszedł czas na wyjaśnienie!
Wszystkich wierszy jest pięćdziesiąt. Dwadzieścia pięć smutnych i dwadzieścia pięć bardziej wesołych. Co przez to chcę powiedzieć? To, że życie nie jest idealne. Znajdziesz w nim sporo słabych chwil, jednak trzeba mieć miejsce na te radosne! Nie oceniajmy życia tylko pod pryzmatem chwil, które przysporzyły nam cierpienia, tylko bierzmy pod uwagę momenty, które pomogły nam choć chwilę poczuć szczęście. Bo nawet jeżeli szczęście trwało tylko moment, jest to aż moment. Wszyscy jesteście wspaniałymi, unikatowymi, czującymi ludźmi. Nie jesteście idealni. Nikt nie jest. Ale to czyni was wyjątkowymi. Doceniajcie siebie, kochajcie siebie i żyjcie życiem.
Zróbcie coś, o czym marzyliście, co chcielibyście zrobić, zobaczyć. Życie mamy jedno. Jest zbyt krótkie na zamartwianie się, co powie osoba obok, która nawet Cię nie zna, bądź zna. To ty masz czuć się dobrze, więc proszę, zadbaj o swoje zdrowie psychiczne, czy poczucie bezpieczeństwa, komfortu. Proszę, weź te słowa do serca ♡Dziękuję Wam wszystkim za wytrwałość, czytanie tej "poezji", komentowanie, motywowanie mnie. Dziękuję też sobie, bo musiałem sam siebie często poganiać z pisaniem wierszy, by tylko zdążyć ma czas publikacji. Dziękuję przyjaciołom, którzy zawsze mnie motywowali i doradzali czy brzmią one dobrze.
I dziękuję również Tobie, Drogi Czytelniku. Za to, że dotarłeś do końca, za to, że czytałeś moje wypociny, za komentowanie, gwiazdkowanie, przez co determimowałeś mnie do dalszej pracy. Dziękuję za to, że tu ze mną byłeś. Dziękuję.Czas na kilka ciekawostek związanych z tomikiem!
✯ pierwszy wiersz nosi tytuł "łzy", drugi zaś "miód" nawiązując do tytułu
✯ siedem tytułów wierszy ma w tytule więcej niż jedno słowo
✯ każdy wiersz kończy się jego tytułem (tak, Dorian, każdy już zauważył)
✯ jest to pierwsza książka, którą doprowadziłem do końcaCo innego mi pozostało, niż zaproszenie Was do obserwowania mojego profilu, by być na bieżąco z informacjami o nowych tomikach wierszy czy książkach, bo takowe na pewno będą!
Udanych Mikołajek ♡!
Bez odbioru.
CZYTASZ
łzy i miód
PoetryEmocje już wypłynęły. Tak jak łzy i miód. [13.06.2022 - 06.12 2022] ©_DoreQ_ 2022