Mă privesc încă o dată în oglindă și mă privesc uimită cum machiajul m-a transformat puțin diferită. Pentru mine fiind și prima oară când mă machiez. M-am gândit foarte mult înainte să cheltuiesc banii pe aceste produse.
Mă întreb cum va reacționa Ben, când mă va vedea puțin transformată. Zâmbesc în sinea mea la întâlnirea cu el.
Privesc ceasul de la telefon și observ că mai am douăzeci de minute, până mă văd cu el.
Pierzând mult timp alegând rochia perfectă, altfel sunând la un taxi, care să mă ia din fața blocului. Aș fi luat metroul, că era mai ieftin biletul, dar altfel întârziam.
Cobor treptele și un vânt ușor de toamnă, fiind chiar începutul lui noiembrie, după ce aseară a fost copii colindători de Halloween. Urc în taxi și îi dau șoferului adresa restaurantului.
Privesc pe geam cum luminile de afară luminează perfect orașul. Un frânat brusc mă face să tresar
— Am ajuns chiar în fața restaurantului.
Îi plătesc șoferului și cobor imediat lându-mi la revedere de la taximetrist. Mă uit la ceas și exact la fix. Urc treptele și mă uit după Ben. Este punctual, dar se pare că întârzie.
Aștept deja în fața ușii mai bine de o jumătate de oră. Încerc să-l sun, dar îmi apare direct ocupat. Probabil mă sună. Aștept să mă sune el, dar decid să intru înăuntru și să mă așez la o masă să beau ceva cald, fiind frig afară.
Mă așez la o masă unde îmi comand cafeaua mea preferată. Mă uit pe telefon și rămân șocată să văd că sunt blocată pe rețelele de socializare. Poate ia spart cineva conturile.
Acuma am o stare de neliniște pentru iubitul meu. Oare a pățit ceva, de nu a ajuns? O fi la spital rănit? Mii și mii de întrebări am în minte.
Privesc în jur și rămân șocată să-l vă pe iubitul meu, că se sărută cu o altă tipă. O privesc mai bine pe femeia aceea ce este îmbrăcată într-o rochie roșie și sexi, ce poate atrage priviri. Mă uit la ea și arată ca o divă.
Amândoi se ridică și se duc direct spre toaletă. Decid să-i urmăresc și ajung în toaleta spre femei. Privesc cum se sărută și cum mâinile bărbatului aranjat bine îi pune mâna pe sânul stâng al divei, apoi ajungând sub rochia ei, mai mult ca sigur a ajuns la feminitatea ei. Breteaua femeii este dată la o parte de mâinile lui Ben.
— Foarte frumos Ben Bolton, să-ți înșeli iubita cu o divă. Zic și plec spre masă.
După ce că mi-am făcut mii de scenarii în cap, el defapt mă înșela. Mai are și tupeul să o facă în toaleta femeilor. Aștept să apară seducătorul de femei și apoi să-l confrunt.
Trece mai bine de o oră și tocmai ce mi-am plătit cafeaua. Îi văd cum se așează și o văd pe divă fiind părul ei puțin răvășit. Mă mir că nu au fost prinși, dar nu contează.
Mă îndrept spre ei și îi privesc cu o mare ură, abținându-mă să nu plâng aici.
— Se pare că te distrezi aici cu femeia asta, fiind calmă.
— Dar tu cine ești? Întrebarea mă ia total prin suprindere.
Idiotul sigur o zice, ca să nu mă prind eu. Dar nu-i ține jocul
— Termină cu jocul, iubitule.
— Dar cine este urâta asta? Bruneta fiind confuză.
Urâtă? O să afle ea cu cine are de a face.
— Eu sunt Kate Davis iubita lui Ben. Zic răspicat, să înțeleagă foarte bine.
— Tu? Nici nu te recunoscu-i că arăți altfel, uimirea era pe chipul lui.
— M-am gândit să schimb ceva la mine.
— Tot urâtă arăți.
— Poftim? Ochii mi se măresc.
— Eu am stat cu tine, că nu aveam cu cine să stau. Niciodată nu te-am iubit. Ești urâtă, grasă și ușor de sedus. Nu mă așteptam să cazi în plasă atât de ușor. Ești chiar proastă.
Rămân mască și pumnii mi se încleștează din cauza furiei.
— Iar tu ești un mare nesimțit, care și-o trage în toaleta unei femei. Mă mir că nu ai fost văzut acum o oră, țip la el.
Privirile celor din jur se uită către mine. Nu-mi pasă deloc, că se uită. Iau sticla de alcool și îi torn direct în cap, altfel părul lui este ud, cum este și cămașa lui bleu. Îmi întorc spatele și mă îndrept spre masa mea. Îmi iau paltonul și geanta și ies din restaurant.
Merg cu lacrimi în ochi și ajung pe treptele de la metrou. Cobor și mă așez pe micul scaun, așteptând să vină trenul. Lacrimile nu se mai opresc. Câteva persoane mi-au zis să nu am încredere în orice persoană. Mi-a și zis că Ben este doar un seducător, iar eu ca îndrăgostita, nu am ascultat.
A știut să-mi zică cuvinte frumoase, de m-a orbit.
CITEȘTI
Sentimente de Crăciun
Short StoryVolumul I Kate Davis are o viață liniștită alături de iubitul ei. Dar visul îi este spulberat, când îl surprinde în restaurant cu alt cineva. Cu inima sfâșiată, ajunge în patima alcoolului și a tutunului. Într-o seară prietena ei cea mai bună o ia...