— Ieși odată din bar sau sunt nevoit să chem poliția, țipă la mine bărbatul după tejghea.
— De ce trebuie să-mi strici plăcerea, iubire, limba împleticindu-mi.
— Ești enervantă, din cauza ta, deja am pierdut niște clienți fideli.
— Ce am făcut? Sughițând.
— De când ai venit și te-ai îmbătat, ai avut o gură foarte mare, țipând la mine destul de nervos.
— Mai dă-mi o bere și apoi să dansez, zâmbind la bărbatul în vârstă.
— Ieși afară! Țipă și mă trage cu o forță, de ajung în afară barului. Să nu te mai văd aici.
Trântește ușa, iar eu plec spre bărbatul ce-mi oferă o substanță calmantă. Picioarele și corpul mi se clatină, încât în orice moment aș putea să cad. Mă uit înapoi și văd barul la care am început să vin în fiecare seară, după ce am devenit șomeră.
Cu o lună în urmă
Ies din metrou și văd un bar în apropiere. Intru acolo și dau de un bărbat care este după tejghea care se uită mirat la mine.
— Dar ce face o dimnișoară ca tine aici? Bărbatul se uită lung la mine.
— Dați-mi ceva tare, că vreau să uit de idiotul acela, suferința își spune cuvântul, după scena de la restaurant.
— Nu prea vin domnișoare în bar, spune și îmi toarnă ceva lichid incolor într-un pahar transparent.
Îl beau într-o singură înghițitură, iar apoi mai cer încă una. Vorbirea mea devine altfel. Așa că cer o țigară, unui tip de lângă mine.
— Tu de ce ești aici, îl întreb pe băiatul care mi-a dat țigara.
— Eu frecventez de foarte mult timp, că nu am ce face acasă, spune deziteresant de discuție.
— Nu ai iubită sau soție? Zâmbetul meu apare când îi ating mână băiatului chipeș.
— Nici nu mai vreau momentan o fată, că și-a bătut joc de mine.
— Și pentru mine este prima dată când sunt aici, după ce mai devreme am fost înșelată și mi-a zis cuvinte groaznice și a zis că a stat că nu mai avea cu cine să stea, limba împleticindu-mi.
— Pentru că ești foarte urâtă și grasă.
— Ești groaznic la femei, cocoțându-mă pe tejghea. Pentru toți bărbații de aici, țipând foarte tare. SUNTEȚI IDIOȚI!
Iar eu încep să cânt foarte tare.
" Bărbații sunt niște animale ce își bat joc de femei ce sunt serioase.
Sunteți niște idioți ce profită de bunătatea femeilor. ,,Mulți mă huiduiesc de ceea ce am cântat. Muzica răsună încât încep să dansez și ușor-ușor, îmi dau paltonul jos.
— Bărbații sunt niște jegoși, țip foarte tare. Cine mi-o trage și mie chiar aici în mijlocul vostru.
Mulți se uită șocați de cuvintele spuse.
— Nu mușc proștilor.
— Domnișoară dă-te jos după tejghea, bărbatul se uită la ea.
— De ce?
— O să se rupă, că ești o balenă.
— O zici că nu primești un sărut de la mine.
CITEȘTI
Sentimente de Crăciun
Short StoryVolumul I Kate Davis are o viață liniștită alături de iubitul ei. Dar visul îi este spulberat, când îl surprinde în restaurant cu alt cineva. Cu inima sfâșiată, ajunge în patima alcoolului și a tutunului. Într-o seară prietena ei cea mai bună o ia...