Capitolul 5

18 3 1
                                    

Sunt în fața oglinzii  și mă privesc din nou, plină de viață. Am renunțat la prostiile, care nu-mi făceau bine. Cu greu am renunțat la droguri, țigări și alcool în exces. Și încă îmi este greu, dar o să scap, dacă îmi ocup timpul cu altceva, așa creierul meu va uita de toate aceste prostii.

Văd că rochia roșie aleasă de mine îmi vine foarte bine. Alături de cizme negre și accesorii argintii, dă un nou look. Părul de la drept a ajuns să fie ondulat și un machiaj, care să fiu recunoscută, nu ca data trecută, încât să nu fiu de nerecunoscut.

Primesc un mesaj de la David și mă întreabă dacă sunt gata. Eu îi răspund că da. Din seara în care am vorbit, am văzut împreună Home Alone, la care am râs cu poftă. După aceea ne-am văzut în oraș seara. Mai ales după ce am schimbat numerele de telefon. Vorbim în fiecare zi când este ora prânzului. Am o altă privire și o energie, în care fac lucruri prin casă. Mi-am găsit mici activități, până ce încep munca la noul meu job din ianuarie, pe care mi-a arătat-o David, într-o seară, să văd unde voi lucra. O să mă înțeleg bine cu noii colegi, mai ales că am avut conversații, în care ni-a arătat că nu toți oamenii pot fii așa, cum au fost cei care nu mă agreau.

- Ești gata să mergem? Alma este lângă ușă.

- Da! Zâmbind la ea.

- Ești foarte frumoasă! Zâmbind la mine. Ți se potrivește perfect rochia și cu tot ce ai. Ai făcut cea mai bună alegere.

Ea nu a văzut ce mi-am cumpărat, pentru că am vrut să fie o surpriză. Am fost complimentată ce m-a făcut fericită. A răsărit și la mine, fericirea. Am uitat de nemernicul de Ben.

Îmi iau paltonul și geanta și ieșim împreună. Coborâm scările și un taxi a venit să ne ia, chemat de Alma. A decis că este mai bine așa, că ea o să bea alcool și nu vrea să aibă probleme cu poliția și să i se ia permisul. Am înțeles că și ceilalți fac așa, chiar și iubitul ei. David mi-a zis că uneori este bine cu taxiul, când este un eveniment.

În cinsprăzece minute am și ajuns.

Alma plătește și coborâm unde îi văd pe ceilalți lânșa ușa micului local unde ne așteaptă pe noi. Îi salut pe toți, iar privirea lui David îl lasă mască, apoi zâmbind. Și eu zâmbesc la rândul meu.

- Ești foarte frumoasă și îmi dă un pupic pe obraz.

- Mulțumesc! Încercând să găsesc cuvintele.

Intrăm și ne așezăm la locul rezervat. David mă ține de mână și îmi zâmbește.

Privirea mea se ațintește întâmplător spre persoana care a apărut la televizor după ce a fost filmat în mașină cu femeia, care a zis-o în public, de la Mall. Și încă sunt împreună, după micul scandal cu presa. Pare că nu-i pasă că se vorbește despre el. Multă lume îl privește, dar nu-i bagă în seamă.

- Ia uite, dacă nu este cel care a apărut pe micile ecrane, în care era cu iubita lui în mașină.

- Este un meschin ce a făcut să sufere pe Kate, Alma vorbind cu dispreț despre Ben.

Cât timp am stat cu ei la Alma acasă, le-am răspuns la întrebări care mi le-a pus. Eu am vorbit cu ei despre orice și chiar despre prostiile care le consumam. Mi-a zis că înțeleg și că asta îi aduce pe persoane care ajung la suferință.

- Haide să ciocnim că este zi de Crăciun, David se ridică cu paharul de vin. Așa facem și noi și toastăm pentru că astăzi este 25 Decembrie.

- Crăciun Fericit! Cu toții strigăm împreună.

- Încă un anunț, este că pe 31 Decembrie, vom petrece tot aici la restaurant și vom vedea artificiile.

Trec două ore și aproape toți sunt beți. Până și Alma este mangă și râde. Eu și David am rămas conștienți. Am băut doar trei pahare, care înainte ajungeam la zece. Dar de data asta am fost cumpătată. Pentru că am reușit să-l scot din mintea și sufletul meu pe nemernicul acela. Și acuma că l-am văzut nu mi-a revenit sentimentele. Acuma gândul îmi este doar la David. Muzica este una de dragoste, ce te poate scoate la dans.

- Kate vrei să-mi acorzi acest dans? David este în picioare lângă mine și zâmbind.

Zâmbesc și îi întind mâna. Mă ridic și mergem împreună spre ringul de dans. El zâmbește la mine și eu fac la fel. Trupurile noastre se mișcă lent.

Mă uit în lateral pentru câteva secunde și îl văd pe bărbatul care dansează cu diva. Dacă mă observă, nu-mi pasă. Mă uit la foștii colegi de muncă, care se uită la mine și vorbesc între ei. Sunt sigură că vorbesc despre mine, dar nu-mi pasă că se vorbește despre mine. Tot ce contează acuma este, că trăiesc clipa, petrecând de Crăciun.

Moș Crăciun mi-a făcut un dar minunat, să petrec și eu seara asta cu persoana pe care o plac. Mai ales că astăzi dimineață am primit un ceas și o mică scrisoare de la David. Încă îmi aduc aminte cuvintele spuse de el.

Ești foarte frumoasă și nu trebuie să mai fi tristă. Ușile se închid, dar se și deschid.

Persoanele care nu te acceptă îți închid ușile. Sunt și persoane care te acceptă și ai șansa să ți se deschid ușile potrivite. Iar mie încep să se deschidă o ușă care duce spre un nou loc de muncă și mai ales că am cunoscut într-un timp atât de scurt, persoane faine.

David se apropie încet de fața mea și buzele lui se contopesc cu ale mele. Sunt luată prin surprindere, dar închid ochii. Se simte atât de bine, dar el încet își îndepărtează fața de mine, amândoi roșind pe fețele noastre.

Ceea ce este în inima și mintea mea sunt... Sentimente de Crăciun. 

Sentimente de CrăciunUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum