Epilog

21 3 2
                                    

A trecut aproape un an de când David m-a cerut cu un trandafir să fiu iubita lui. Acuma sunt din nou în fața oglinzii, dar în garsionera în care m-am mutat din februarie. Am un contract pe un an, în care crește chiria pe fiecare lună. Iubitul meu știe, că a vorbit cu proprietarul și ia zis că nu suportă persoanele de genul meu, la modul cum arăt. David m-a ajutat cu plătitul. Acuma va trebui din ianuarie să refac contractul.

Acuma mă uit la noua rochie roșie, tocmai cumpărată de ziua mea din octombrie. Nu am purtat-o niciodată fiind de un eveniment. Și acuma este special cu cizmele negre făcute cadou de Alma în dimineața asta. Numai ea știe mărimea mea. Accesorii argintii și geantă neagră de la colegii mei.

Pun mâna pe telefon și comand un taxi, care să mă ia de la bloc. Deși am primit mașină de la David, având permis de doi ani. Dar având la restaurantul de anul trecut, alcool, nu-mi permit să mă oprească poliția și să-mi ia permisul. Așa fac și ceilalți și este mult mai bine.

Dau de bărbatul ce m-a udat de două ori. El urăște persoanele care au un aspect cum sunt eu. Mi-a zis-o chiar în față. Se uită urât la mine, iar eu îi dau adresa, pe un ton calm. Nu am de ce să mă enervez pe cineva care are ură.

Tot drumul șoferul vorbește în telefon numai lucruri negative despre mine. Dar mă uit pe geam și la un momendat pune frână bruscă și tresar repede.

- Am ajuns și uitați prețul care trebuie plătit, îmi arată cu o voce rece.

Am mai mers în trecut până la adresa asta și prețul nu era mare, dar acuma a modificat intenționat. Fac o poză repede să-i arăt lui David. Vreau să-mi împrumute niște bani să cumpăr ceva pentru casă. Oricum îi voi restitui înapoi în următoarele luni. Știe că mă țin de promisiune. Îi plătesc și ies din taxiu. Îi văd pe restul grupului așteptându-mă pe mine.

- Crăciun Fericit! Zic, zâmbind la ei.

- Crăciun Fericit! Mă strigă toți.

David mă îmbrățișează și îmi dă un mic sărut.

- Crăciun Fericit! Iubita mea!

- Crăciun Fericit! Îl sărut scurt și zâmbesc.

Intrăm cu toții și ne așezăm la masă. Scot telefonul și îi povestesc cu șoferul. Mi-a zis să nu mă afecteze, că oamenii așa sunt și nu trebuie să pun la suflet. Mi-a zis să nu-mi fac griji cu banii, că o să am parte de ceva frumos, dar la momentul potrivit.

Deja îi văd pe ceilalți cum se îmbăt. Poate mai spune colegul meu Zayn o glumă proastă că o să-i fie un pahar de apă turnată în cap de Duncan, că zice ceva la adresa lui. Și asta chiar mă amuză.

Din nou se aude muzică lentă iar David vine lângă mine și își întinde măna. Nu aș putea să refuz, când mă invită la dans.

Îi privesc din nou pe foștii colegi și pe Ben care este cu femeia aceea. Se uită mirați la mine. Probabil se întreabă cum de a rămas cu mine.

- Ești frumoasă! Zâmbesc la complimentul lui. Eu fac niște modificări prin apartamentul meu. Până la sfârșitul anului termin. Ce zici din ianuarie vrei să te muți la mine și să trăim împreună?

Întrebarea lui m-a luat prin surprindere. Zâmbesc și la asta se referea când am parte de ceva frumos. Sunt foarte fericită, pentru că el este o persoană serioasă din toate punctele de vedere.

- DA! Țip cât de tare pot.

Nu-mi pasă că mă aud cei din jur. David mă îmbrățișează de fericire. Nu este deranjat de reacția mea. Am mai făcut așa și mi-a zis să stau liniștită, să mă manifest cum simt eu, când mi-am cerut scuze.

- Te iubesc! Vocea lui este suavă și se uită la mine, cu zâmbetul lui fermecător.

- Și eu te iubesc! Zâmbind la el.

Mă sărută și apoi dansăm îmbrățișați. Este cel mai frumos Crăciun, pe care îl pot petrece cu persoana iubită.

Sentimente de CrăciunUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum