Sessizlik

7 1 0
                                    

DUYARI:
   BÖLMÜN ARKASI VAR, LAKİN DERSLERİMİN YOĞUNLUĞU YÜZÜNDEN HİSSE-HİSSE YAZICAM, AMMA BU GÜNDEN SONRA ÇALIŞICAM Kİ, TAMAMLADIKDAN SONRA BÖLMÜ EKLEYEYİM <3
    Aaa bu arada nasılll?Beyendinizmi?İnşallah beyenmişsinizdir, ilk projem, ilk heyecen, sadece başlanğıc...benim için gerçekten çok önemli yorumlarınızı yazarsanız sevinirimmm, İyi okumalarr <3333

"Anne,anne nerdesinn?Anne nerdesinn????Anneee...( "
"Buradayım güzelim, burada?"
"Efendim güzelim"
"Gerçekten senmisin?"
"Evet,hayatım,benim annen, sislerin arkasındayım hadi gel buraya,tatlım"

"Amma hangi tarafta,anne?"

Sessizlik çöktü, tek bir kelime dahi duyulmadı.Küçük kız korkmaya başladı, az önce duyduğu ses gerçekten annesinin sesiydi.Peki ya annesi neredeydi?
"Anne?"
.....
"Anne?"
.....
"Anneeeeee!"
.....
Küçük kızın sesi yankılandı:"Anneeeeeee!"
Amma annesinden bir ses bile gelmedi.Küçük kız annesinin ona biraz önce dediği sözleri hatırladı:"Evet,hayatım,benim annen,sislerin arkasındayım hadi gel tatlım"Küçük kız sislerin giderek yoğunlaşdığı tarafa doğru yürümeye başladı.Korkuyordu,hem de hiç olmadığı kadar.Korkudan elleri, bacakları titriyordu.Gecenin bir yarısı, bir meşede, kış mevsimi,karların arasında bir küçük kız, nasıl korkmaya bilirdi?
  Nihayet sislerin arasından geçib havanın daha aydın olduğu bir yere geçmeyi becerdi, lakin garip olan bir şeyler vardı.Annesi burada yoktu, ondan kalan karda bir iz yoktu, peki o ses ,o ses kimden geliyordu?Nerden geliyordu?Küçük kız nefesini tutdu, birden aklı durdu, yalnızdı,hiç olmadığı kadar yalnızdı,hayatında en güvendiyi insanlar yoktu yanında, annesi, babası yoktu, peki ya neredeydiler?
  Birden bir ses geldi.Sanki birisi küçük kızın arkasından ona doğru geliyordu.Küçük kız ilk başda annesinin olduğu düşündü, lakin gelen kişi haraketlerine, yere basışlarına çok dikkat ediyordu,yetersiz olsa bile.Kimdi? Küçük kıza doğru gizlice gelen,ona sakince yakınlaşmaya gelen kişi kimdi? Küçük kız birden bağırıb belki birileri duyar istedi, amma artık çok geçti gelen adam küçük kızın ağzını eliyle kapatmışdı.Küçük kızın o masum gözlerinden iki damla yaş geldi,adam sakince kızın ağzını açdığı an kızın ağzından "anne...?"kelimesi döküldü. Sonrası ise yoktu, karanlık, sessizlik ve Küçük kızı bayılarken kucağında tutan bilinmeyen bir kişi....."
 

YılbaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin