AKŞAM YEMEĞİNE GEÇ KALMAK

355 37 189
                                    

.
.


5 YIL SONRA
Mike'dan

Derin bir oflama çektim. Ardından da bir zamanlar elinde olan şeylerin kaybından kaynaklanan o boşluk hissini içimden atmaya çalıştım.

Olmuyordu, neden her şeyi unuttuğum gibi bunu da unutmuyordum? Neden bu olayı da unutulan geçmişler kuyusuna atamıyordum?

Bir zamanlar en kıymetlilerinden biri olan o küçük, tatlı varlık! Minnacık gözleri parıl parıl parlarken duyduğun o mutluluk hissiyle onu kucaklamak...

Ve şimdi toprağın altındaydı...

Bunu eminim ki çoğunuz hayal etmişsinizdir. Ve bunu en büyük korkunuz olarak kalbinizde taşıyorsunuzdur. Ve hatta bazılarınız da tıpkı benim gibi bunu yaşamıştır. Ancak hepimizin ortak yönü bunu yaşamaya hiçbirimizin hazır olmaması... Hepimiz acı çekerdik.

Ve her durumda da yine de bir şekilde hayat devam ederdi ve bu sefer elinizde kalanı yitirmemek için başına üşüşür, uğraşıp çabalardınız.

Kendimden nefret ediyordum.

Ya da etmiyordum çünkü hâlâ bazı şeyleri elde etmeye çalışır bir hâlde yoluma devam etmeye hevesleniyordum.

Asıl nefret ettiğim şey bir parçam hâline gelen o berbat açlıktı. Acımasız olan bu içgüdüm o parlak, kırmızı sıvıdan birkaç damla almak için bana neler yaptırıyordu!

Elimdeki imkanlar gittikçe tükenmeye başlarken tüm odağım yavaş yavaş bir ufaklığı hedef almaya başlamıştı ve ben kendimi ne kadar uzak tutmaya çabalarsam çabalayayım... O ufaklığı yutmak gibi hastalıklı bir hedefim ortaya çıkmıştı.

Kızımla aynı okulda okuyormuş. İşin iyi yanı Lightning soyundan geliyordu. (Zamanla öğreneceksiniz.) Zavallı bir insan işte!

Onunla ilk karşılaştığımda zaten kim olduğunu biliyordum. Safkan bir leydinin yeğeniydi. Ancak bu denli utangaç ve manipüle edilebilir olabileceğini düşünmemiştim.

Ayrıca kanının kokusunu aldığımda bile o kahrolası içgüdümün ne kadar tatmin olduğunu anlatamazdım...

O kadar merak etmiştim ki en sonunda kuzeni sık sık muhatap olduğum, aristokrat bir vampir olan Jane'e bir şırınga verdim ve o uyurken kanından birkaç damla almasını istedim.

Ancak o zamana kadar bana karşı çok sadık olan Jean Jane Parkman, bu isteğimi şiddetle reddedince neye uğradığımı şaşırmıştım açıkçası.

Ondan bir açıklama beklediğimi fark edince o küçük kızın 13 yaşına gelmeden önce kanını almamı istemediğini söylemişti. Vampirlerde reşitlik yaşı... (Evlilik olarak değil, sadece dönüştürmek için belirlenen bir yaş.)

Ve bunun üzerinden çok zaman geçtiği hâlde kız şu an 13 yaşının sonlarındaydı. Ona henüz dokunmamıştum çünkü biraz ufak tefek ve zayıf görünen bu kızın açıkçası ölebileceğinden korkuyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KANLI AY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin