Chapter 1

111 5 0
                                    

P.O.V Louis Tomlinson

Ik kijk verveeld rond en neem nog een slok van mijn bier. Mijn vrienden staan te dansen op de dansvloer met een random meisje. Ik weet dat ik ook beter zou gaan dansen en mijn gedachten zou verzetten maar ik kan het gewoon niet. Mijn ex-vriendin heeft het vorige week uitgemaakt. Eleanor noemt ze. We hadden het echt leuk samen maar ze had een ander en ze wou verder gaan met hem. Dus ging ze bij hem wonen, niet dat ik en Eleanor samen een huis hadden, zij woonde bij maar dan nog. Plots voel ik dat er brut een arm om mijn nek wordt geslagen. Het is Niall, mijn beste vriend.

''Kom, Lou, we gaan dansen'' roept hij, ik hoor gewoon aan zijn stem dat gigantisch zat is.

''Ni, ik heb echt geen zin'' zeur ik.

''Komaan, vergeet die bitch en ga dansen'' zegt hij.

''Ik weet het niet'' zeg ik twijfelend.

''Ik wel'' zegt hij waarna hij me aan mijn arm mee de dansvloer op sleurt. Hij geeft me een shotje en neemt er zelf ook één. Ik gooi het shotje achterover. De alcohol brandt in mijn keel.''Zo wil ik het zien, hier nog één'' zegt Niall vrolijk.

Na een paar shotjes sta in lachend te dansen met een aantal meisjes. Ik voel dat ik naar het toilet moet.

''Ik ben zo terug ladies'' zeg ik waarna ik me naar het toilet begeef. Ik wil de deur van een hokje opendoen maar grijp er naast en val met mijn hoofd tegen de wasbak. Ik zie wazig en hoor een vage mannenstem. Kort daarna werd alles zwart...

a lovely christmas ~ Larry Stylinson DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu