P.O.V Harry Styles
Ik doe de deur open en daar staat Louis. Hij draagt een lichtblauwe hoodie die net boven zijn heupen valt en een zwarte skinny. Ik draag een paarse sweater met een grijze skinny.
Een glimlach staat op mijn gezicht.
''Hey'' glimlach ik.
''Hey'' zegt hij glimlachend terug waarna hij subtiel een stapje naar voor doet en me een kort kusje. Ik voel dat ik begin te blozen en kijk daarom glimlachend naar beneden. Hij grinnikt glimlachend. ''Moet ik mijn schoenen uitdoen?'' vraagt hij.
''Als je je daar comfortabel bij voelt mag je dat doen, je kunt ook slippers van mij gebruiken'' zeg ik, hij knikt en doet zijn schoenen uit en doet mijn reserve paar slippers aan. Hij neemt mijn hand vast en kijkt me glimlachend aan. Ik glimlach terug en neem hem mee naar de keuken die grenst aan de woonkamer en eetkamer.
''Je hebt een mooi huis'' complimenteert hij.
''Dankje'' glimlach ik. ''Ik wist niet precies wat dat je graag lustte dus ik heb vanalles wat in huis gehaald. Ik heb de ingrediënten voor spaghetti, pizza e-''
''Pizza, ik kies pizza'' onderbreekt hij me enthousiast.
''Hahah is goed'' lach ik waarna ik de ingrediënten pak. ''Wat wil je drinken?''
''Hetzelfde wat jij drinkt'' antwoordt hij.
''Ik drink witte wijn''
''Perfect'' glimlacht hij, ik glimlach terug en schenk twee glazen witte wijn uit. ''We moeten nog klinken'' zegt Louis wanneer ik er een slok van wil nemen.
''Waarop wil je klinken?'' vraag ik.
''Uhm op ons?'' stelt hij voor, ik glimlach door zijn antwoord.
''Op ons'' glimlach ik terwijl we klinken en elkaar aankijken. We nemen beiden een slok van onze wijn. ''Dus pizza'' zeg ik waarop hij knikt. ''Ik heb pizzadeeg dus dat kunnen we gewoon uitrollen en dan groenten en vlees op gooien'' informeer ik hem.
''Ideaal maar we moeten we sfeermuziek opzetten vind ik'' antwoordt hij waarna hij zijn telefoon neemt en zijn spotify opzet. Het zijn van die typische meezingers. Terwijl we meezingen met de muziek maken we onze pizza's...
JE LEEST
a lovely christmas ~ Larry Stylinson Dutch
Fanfiction24 december, kerstavond en Louis' verjaardag. Louis is samen met wat vrienden op café om zijn verjaardag te vieren. Iedereen heeft het naar zijn zin behalve Louis, zijn vriendin heeft het met hem uitgemaakt. Niall overtuigt hem om mee te komen danse...