P.O.V Louis Tomlinson
''Harry?'' vraag ik verbaasd.
''Louis?'' vraagt hij even verbaasd.
''Ik dacht dat je een meisje was'' zeg ik verward.
''Nou dat ben ik dus niet'' mompelt hij zachtjes.
''Waarom kuste je me terug? En waarom draag je een jurk?'' vraag ik.
''Rustig oké? Ik ben bi en draag graag vrouwenkleding'' antwoordt hij zonder aarzeling.
''Sorry maar ik ben hetero, dit was een vergissing'' verontschuldig ik me meteen.
''Wat doet een geslacht er nu toe? Voelde je je er goed bij toen ik je kuste?'' vraagt hij.
''Wat doet dat er nu toe?'' vraag ik verward.
''Antwoord gewoon'' zegt Harry.
''Ja, oké, ja, ik voelde me er goed bij'' antwoord ik tegen mijn zin. Harry komt dichter bij staan.
''Doe dan gewoon wat goed voelt'' zegt hij, ik knik kort en hij drukt zijn lippen op de mijne. Ik haal adem door mijn neus en glimlach. Kussen met Harry voelt zo gigantisch goed. Harry trekt terug en haalt een balpen boven. Hij schrijft zijn nummer op mijn arm. ''Ik moet gaan, bel me'' zegt hij waarna hij een kus op mijn wang drukt en de kelder verlaat.
Ik ga met mijn rug tegen de muur zitten en laat even tot me doordringen wat dat er daarnet gebeurd is. Ik heb de hele avond staan slowen met jongen, hem gekust en hem bij zijn kont vast gehad. En ik vond het leuk. Ik begin zachtjes te huilen. Ik kan niet gay zijn, niet ik. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet homofobisch maar ik ben niet gay. Ik moet hetero zijn. Mijn snikken worden steeds luider en luider. Dan vliegt plots de deur open.
''Oh eindelijk, hier ben je! Liam zei al dat hi- Hé wat is er?'' vraagt Niall zondra hij ziet dat ik aan het huilen ben. Hij komt naast me zitten en sla zijn arm om me heen. ''Vertel het eens'' ik grinnik door mijn tranen heen.
''D-dus ik heb de hele avond met iemand staan gedanst waarvan ik dacht dat hij een meisje was. En we hebben staan zoenen en ik heb nog nooit zo goed gevoeld bij een zoen. Dan heb ik haar, nee hem mee naar hier genomen en we begonnen meteen weer te zoenen en het was erg intiem maar dus toen ik zijn masker afnam, zag ik dat het de jongen was die dat voor me gezorgd had in het ziekenhuis. Ik was volledig o-verstuur, hij stelde me wat gerust en zei dat ik gewoon moest doen wat goed voelt. En toen kuste hij me en ik kuste hem terug en dan moest hij weg en heeft hij zijn te-elefoonnummer op mijn arm g-geschreven'' leg ik uit.
''Oh, Lou toch'' zegt hij troostend waarna hij zijn armen om me heen slaat.''Kom, we gaan logeren bij jou thuis'' zegt hij, ik grinnik en zeg dat het goed is waarna ik en Niall de villa van Liam en Zayn verlaten en naar mijn huid gaan.
JE LEEST
a lovely christmas ~ Larry Stylinson Dutch
Fanfiction24 december, kerstavond en Louis' verjaardag. Louis is samen met wat vrienden op café om zijn verjaardag te vieren. Iedereen heeft het naar zijn zin behalve Louis, zijn vriendin heeft het met hem uitgemaakt. Niall overtuigt hem om mee te komen danse...