Chapter 2

68 4 0
                                    

P.O.V Louis Tomlinson

Ik open voorzichtig mijn ogen en zie dat ik in een witte kamer lig. Ik schiet recht en kijk in volle paniek om me heen. Er komt een man met bruin haar naar me toe.

''Hey, je bent wakker. Rustig aan, alles is oké'' probeert hij me gerust te stellen.

''Waar ben ik? Wat is er gebeurd?'' vraag ik in paniek.

''Je was gisteren avond uit en je bent gevallen in de toiletten. Ik heb je gevonden en je naar het ziekenhuis gebracht'' vertelt hij me. Ik raak voorzichtig mijn hoofd aan. Een pijnscheut gaat door me heen wanneer ik mijn wonde aanraak. Ik kreun van de pijn. De man duwt me voorzichtig weer neer op het bed.''Ik ga even een verpleegster halen'' zegt hij waarna hij uit mijn beeld verdwijnt. Nog geen minuut later wandelt er een verpleegster binnen.

''Hallo, meneer'' zegt ze. Ze heeft bruin haar, blauwe ogen en een mooi figuur.''Wat is uw naam meneer?'' vraagt de knappe verpleegster.

''Louis William Tomlinson, maar je mag Louis zeggen'' zeg ik met een knipoog. Ze bloost lichtjes door mijn opmerking.

''Wel Louis, u heeft een lichte hersenschudding en waarschijnlijk een zware kater. Uw hoofd moet nog wel herstellen'' deelt ze mee.

''Wanneer mag ik naar huis?'' vraag ik.

''Vanavond'' antwoordt ze. ''Ik neem aan dat meneer u naar huis brengt?'' vraagt ze.

''Ja'' antwoordt de man voordat ik iets kan zeggen.

''Mooi zo, fijne dag verder'' zegt ze waarna ze mijn kamer verlaat.

''Mooie naam'' complimenteert de man.

''Bedankt, hoe noem jij eigenlijk?'' vraag ik.

''Harry, Harry Styles'' antwoordt hij waarop ik knik. Ik kijk onder mijn deken en merk dan pas dat ik geen tshirt aan heb.

''Waar is mijn uhm tshirt?'' vraag ik verward.

''Ohw, uhm ja die hing vol met bloed. Ik heb hem uitgedaan nadat ze je onderzocht hebben'' vertelt hij me, ik knik ongemakkelijk.

''Dankje'' zeg ik zachtjes.

''Graag gedaan''

Na een hele dag in het ziekenhuis hebben gelegen en gepraat hebben tegen Harry, brengt hij me naar huis. Hij volgt de instructies die ik geef en komt dan een kwartiertje later bij mijn huis aan.

''Bedankt'' glimlach ik, hij glimlacht terug en zegt dat het geen probleem is. Ik stap uit en open mijn voordeur. Harry rijdt mijn oprit af waarna ik naar binnen ga...

a lovely christmas ~ Larry Stylinson DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu