Chapter 4

75 2 0
                                    

P.O.V Louis Tomlinson

Niall en ik wandelen Liam's gigantische villa binnen. Hij en Zayn verdienen echt veel geld en gaan er ook slim mee om. We feliciteren hun en gaan dan de dansvloer op. Niall met zijn vriendin en ik alleen, zoekend naar een meisje om mee te dansen.

In het midden van de dansvloer staat een meisje met lang bruin haar en een grijs kleedje aan met zwarte versiersels. Ik tik op haar schouder en steek mijn hand naar haar uit. Ze glimlacht en pakt mijn hand aan. Ze is groter als mij maar dat maakt niet uit. Ik sla mijn armen om haar middel heen en zij slaat haar armen om mijn nek heen. We staan dicht tegen elkaar aan en bewegen zachtjes op de maat van de muziek. We kijken elkaar constant aan.

'Perfect' van Ed Sheeran galmt door de zaal. Ik breng één van haar lange lokken achter haar oor. Ze bloost en glimlacht naar beneden. Ik til haar kin op en druk mijn lippen op de hare. Haar volle lippen kussen mijn dunne lippen terug. Een geweldig gevoel gaat door me heen. Dit heb ik nog nooit gevoeld, zelfs niet voor Eleanor. Ik trek terug. Ze kijkt me blozend aan en drukt haar lippen dan weer op de mijne. Ze glimlacht terwijl ik haar terug kus. Ik laat mijn tong over haar lip gaan. Ze opent haar mond zodat mijn tong in haar mond laat glijden. Ik neem meteen de leiding. Mijn hand streelt haar zij en glijdt wat meer naar beneden zodat mijn hand op haar dij ligt. Voorzichtig laat ik mijn hand naar haar kont glijden. Ze glimlacht wanneer ze mijn hand op haar kont voelt. Ik beweeg mijn hoofd naar haar oor toe.

''Kom'' fluister ik. Ze glimlacht. Ik trek haar mee aan haar hand naar een rustiger plekje in Liam's huis, de wijn  kelder. Ze kijkt glimlachend om zich heen. Dan kijkt ze weer naar en drukt haar lippen op de mijne. Terwijl we kussen doet ze mijn masker af en ik doe hetzelfde bij haar. We belanden in een hevige tong zoen. Mijn handen knijpen gretig in haar kont. Ze kreunt in mijn mond. Ik trek terug om haar te kunnen aankijken maar ik schrik als ik zie wie het is...

a lovely christmas ~ Larry Stylinson DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu