Jisung POV:
- Hej Minho, masz możę ochotę i czas aby mi pomóc w projekcie? Bo jakby tylko ty jesteś na tyle ogarnięty w elektronice, że z łatwością sobie poradzisz. - zapytałem się chłopaka, mając nadzieję, że się zgodzi, bo serio potrzebowałem pomocy.
- Jasne, czemu nie? I tak mam wolny czas do momentu, kiedy Y/N nie przyjedzie od swoich braci - odpowiedział chłopak, na co uradowałem się, bo tylko on był na miejscu, gdyż reszta miała wyjazd sportowy.
- JEZU HYUNG RATUJESZ MI DUPSKO W TYM MOMENCIE, NIE WIESZ JAK BARDZO BĘDĘ CI WDZIĘCZNY ZA TO! - krzyknąłem do słuchawki, na co chłopak zaczął się śmiać - NIE ŚMIEJ SIĘ HYUNG, NAPRAWDĘ TY BYŁEŚ MOIM KOŁEM RATUNKOWYM, BO WSZYSCY GDZIEŚ WYJECHALI.
- Dobra skrzacie, zaraz u ciebie będę i wtedy zaczniesz mi dziękować - odparł chłopak, po czym rozłączył się.
Natomiast ja zacząłem delikatnie ogarniać mieszkanie, gdyż był tam niezły bajzel tak delikatnie mówiąc. Nawet nie z orientowałem się, kiedy dzwonek zadzwonił, może minęło tak z 5 minut? 10? nie wiem , ale szybko wstałem na równe nogi, kierując się w stronę drzwi.
Kiedy zobaczyłem zza drzwi chłopaka, zanim zdążył coś powiedzieć, został przeze mnie wciągnięty do mieszkania, co widząc jego minę, był nieźle zaskoczony, tym czynem.
- Słuchaj, mamy na to tylko 2h bo tak jakby, to nie jest projekt, a prezent zaręczynowy dla Hyunjina, bo wiesz on to jest chodząca ciapa, a ja naprawdę chcę z nim wziąć ślub, więc pomożesz mi?
- Spoko, nie ma problemu, tylko następnym razem mów dokładnie o co ci chodzi.
- Dobrze, tylko plis pomóż mi z tym prezentem, bo za 2h wraca.
Bez większego gadania, ja i Minho wzięliśmy się do pracy nad prezentem, w którym został schowany pierścionek zaręczynowy dla Hyunjina.
Po niecałej godzinie skończyliśmy i efekt finalny wyszedł wręcz jeszcze lepiej niż planowałem a wyglądał mniej więcej tak:
Moim planem na zaręczyny był taki, że jutro zabieram go do parku, w którym znajduje się biały most, na którym są przeurocze kwiatki oraz lampki, dające romantyczny klimat. A prezent był wisienką na torcie tego wydarzenia, gdyż gdy chłopak będzie zapatrzony na taflę wody, ja uklęknę na kolano, i w momencie kiedy Hyunjin się odwróci, ja wyznam mu miłość i poproszę o rękę.
Wiem, że to może wyglądać oklepane, jednak my obydwoje uwielbiamy takie klimaty i wydarzenia więc czemu u nas tak nie zrobić?
A przez pomoc Minho nad wykonianiem tego prezentu, ja postaram się jak najlepiej załatwić sprawę z spiknięciem się jego z Y/N.
--------------------------------------------------
[404 słowa]
Witam was już w 11 rozdziale! Jest to lekka odskocznia od naszej ukochanej dwójki, tak samo będzie z następnym rozdziale, ale kto nie chce zobaczyć tego cudownego wydarzenia u Hyunsungów? Mam nadzieję że wam się podoba i możecie napisać swoje zdanie na ten temat
Mia
CZYTASZ
𝑀𝑒𝑟𝑟𝑦 𝐶ℎ𝑟𝑖𝑠𝑡𝑚𝑎𝑠 ~ 𝐿𝑒𝑒 𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜
Teen FictionKiedy młody chłopak próbuje za wszelką cenę zakochać w sobie swoją przyjaciółkę, która sama próbuję za wszelką cenę ukryć przed nim swoją miłość.Czy uda im się przed świętami zostać parą? --> stray kids nie ustnieją --> fluff --> roz. - 01.12 --> z...