"Siz öyle böyle gizli gizli geliyorsunuz ama, yakalanmayasınız?" dedi müdür."Yok hocam çok dikkat ediyoruz."
"Peki bakalım. Ben çıkıyorum. Ne yapacağınızı biliyorsunuz zaten."
"İyi günler hocam."
Baş selamı verip okuldan çıktı.
-
"2. yılın dosyası da bitti. Nerede bu it?"
Elindeki dosyayı sertçe masaya bıraktı sarışın olan. En kısa sürede o şerefsizi bulmak istiyordu.
Jeongin endişeyle ona baktı.
"Çok gerginsin. Biraz rahatla. Bulacağız onu.""Olmuyor ki..." dedi ve alnını ovuşturdu.
Jeongin masadaki kahveyi ona uzatarak "İç biraz." dedi.
Hyunjin kahvesini yudumlarken Jeongin, onun adına kötü hissediyordu. Empati kurdukça bir boşluğa giriyor ve o boşluktan çıkamıyordu.
"Jeongin." dedi kahvesini yudumlarken.
"Efendim?"
"O itin yüzünü hatırladığına emin misin?"
"Eminim tabii. Neden sordun?"
"Bilmiyorum. O anın verdiği panikle unutmuş olamaz mısın?"
"Hayır Hyunjin, çok eminim. Kafamı karıştırma. Şimdi daha fazla düşünmeyi bırak ve benimle birlikte dosyalara bak."
"Offf. Tamam"
Kısa bir süre sonra Jeongin'in telefonu çaldı. Jisung arıyordu. Şimdi ne diyecekti?
Daha fazla uzatıp şüphe uyandırmak istemedi ve telefonu açtı.
"Alo?"
"Jeongin eve vardın mı? Seungmin bizi arayacağını söyledi. Saat beş buçuk oldu!"
"Ah... Unutmuşum hyung. Üzgünüm."
"Neyse neyse önemli değil. Ee ne sana dedi keltoş müdür? Niye çağırmış seni?"
"Şeyden dolayı... "
"Neyden dolayı?"
"Imm... Ben yanlış yok yazılmışım ondan çağırmış."
"Ne alaka tenefüste halledersin. Benimkini de geçen o düzeltti. Kesin başka bir şey var, dökül Jeongin neler oldu?"
"Bir şey olmadı hyung."
"Neden çağırdı o zaman?"
O Jisung'a diyecek bir şey ararken Hyunjin sayfaları çevirip öğrencileri "Bu mu? Yoksa şu mu?" diyerek ona gösteriyordu. Her ne kadar fısıldasa da Jisung orada birileri olduğunu anlamıştı.
"Abin mi yanında?"
"Hmm evet."
"Benimle konuştuğunu biliyor mu?"
"Yok bilmiyor."
"O zaman Jisung selam söylüyor de. Gariban sevinsin azcık."
"Kim gariban?"
"Kim olcak amk."
"Neyse hyung seni sonra ararım."
"Aramayan?"
"Senin gibi olsun. Görüşürüz." deyip suratına kapattı.
Hyunjin tekrar ona döndüğünde gülmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
→School Basement-Hyunin←
Fanfiction▸Okulun bodrum katından çıkıp, tüm öğrencilerin ağzında dolanan korkunç bir olay vardır. Bu olayın mağduru Hwang Yeji'nin abisi Hwang Hyunjin, kız kardeşini tacizciden kurtaran çocukla beraber bu olayı çözmeye çalışır. ▹Bir tik tok editinden esinle...