~|Ahn Bo Hyun|~
Eveeet.... Zamansızdaki ilk kurgumuza başlıyoruz...
Hatam varsa affola 😘
Sizce neler olacak?❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
-Ben de bilmiyorum.
-...
-Salondan çıkarken buldum.
-...
-Tamam birazdan orada oluruz.
Telefon kapandığında kulaklığını çıkardı. Bir yandan yola bakarken bir yandan da sana bakıyordu. Spor salonundan çıktığında garaja doğru ilerlerken bulmuştu seni. Yerde baygın şekilde yatıyordun, uyandırmaya çalışsa da olmamıştı. Son çare olarak seni arabasına bindirmiş ve menajerini aramıştı.
-Ne oldu acaba? Hayır, yarası falan da yok...
Fısıltıyla karışık bir şeyler sayıklamaya başladığında merakla seni dinledi.
-Kitap... Sen...
-Hey! Beni duyuyor musun?
Mırıltın tekrar durmuş ve yine cevap vermemiştin. Başına kötü birşey gelmiş olması onu korkutmuştu. Sessizce yola devam ederken ara ara seni izlemeyi de bırakmıyordu. Güzelliğin şimdiden kalbine kazınmıştı. Sana bakarken bir lakayı fark etmemiş ve arabanın sarsılmasına neden olmuştu. Sarsıntının etkisiyle ve korkuyla gözlerini açtın.
-Kitap...
Çevreni izlerken o arabayı kenara çekti.
-Sakin ol... bayılmıştın. Ben de seni doktora götürmek için arabama bindirdim.
Karşındaki adama şaşkın gözlerle bakıyordun. Hayal edemeyeceğin kadar yakışıklı bir beyle aynı arabadaydın. Heyecandan ne diyeceğini bilememiş öylece bakıyordun. Bir süre daha tepki vermeyince çocuk merakla seslendi.
-İyi misin? ... Beni duyabiliyor musun? ... Korkudan şoka mı girdi acaba...
Tedirgin ama sakince koluna dokundu.
-Hey!
Kolunu hızla çekip bedenine sardın. Ellerini teslim olur gibi kaldırıp gülümsedi.
-S_sen kimsin?
Derin bir nefes alırken ellerini indirdi. Kafasını koltuğun başlığına yasladı.
-Oh... Nihayet... Bir an şoka girdin sandım.
-Se_ sen kimsin?
Titreyen sesin ve kekeleyerek sorunu yinelediğinde en sakin ve güvenilir olduğunu düşündüğü sesiyle sana döndü. Gözlerinin içine baktığında içinde bir şeylerin eridiğini hissettin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMANSIZ (OC)
FanfictionBu yıl başında da kütüphanede yalnız başına geçirecektin... Yani o gelesiye kadar öyle sanıyordun... Bir kitabı arıyordun ama kitabın senin için yazıldığını bilmeden... Her uyandığında kendini farklı bir hikayenin içinde bulmaya hazır mısın? Hazırs...