🕰📜BÖLÜM 1📜🕰

54 4 11
                                    

Merhaba minikagolarım. Karşınızda çok minik sayılmasa da 😅 benim için minik bir kitap ile karşınızdayım.🤗
Zamansız'ın her bölümünde sizi farklı farklı kurgular bekliyor. Umarım seversiniz, keyifli okumalar.
(Hatam varsa affola😘😄)

❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄

Çalar saatin sesinden değil de ev arkadaşının çıkardığı sesler nedeniyle uyanmıştın. Neler olduğunu merak edip yataktan kalktın, odadan çıktığında He Ran son kez eşyalarını gözden geçiriyordu.

-Yiyecekler hazır, kıyafetleri kattım. Bobbo'nun maması ve diğer eşyaları hazır. Sırt çantama da şarj aletleri, bluetooth hopar...

Tatlı telaşlı haline gülümsemeden edememiştin. He Ran ile üniversite kaydı için geldiğinde tanışmıştın ve şansına aynı bölümde okuyordunuz. O anlık karar ile beraber ev tutup uzun sürecek bir dostluğa başlamıştınız. Güzel bir dostluğunuz vardı. Geçen yılbaşında ailesinin daveti vardı ve sen de onunla gitmiştin. Güzel bir yılbaşıydı. Bu yıl ise yine sınıf arkadaşın olan sevgilisi Jang Ki-yong ile güzel bir tatil planı yapmıştı. Aslında dün öğleden gideceklerdi ama Ki-young arabası arızalanmıştı. Neyse ki çabuk tamir edilmişti ve bugün gideceklerdi.

-Günaydın aşk kuşu.

-AYY!

Korkuyla yerinde sıçradığında gülerek yanına gittin. Sarılacağında seni durdurup elini kalbine koyup derin bir nefes aldı.

-Kızım ya... ödümü kopardın!

-Özür dilerim... Hani benim sabah öpücüğüm.

Gözlerini devirdikten sonra gülerek yanağını öptü. Hazırlıkları bitmişti. Eşyaları beraber kapıya yaklaştırırken He Ran'ın sorusu ile ona baktın.

-Sen de gel istersen?

-Saçmalama He Ran! Elinize böyle bir fırsat varken bunu benimle mi harcıyacaksınız?

-Ne alakası var?

-Ben, spor kıyafetlerim ve kütüphane, çok güzel bir yılbaşı akşamı yaşıycaz. Tamam mı?

-Emin misin?

-Evet, eminim.

Korna sesi ile onu kapıyı gösterdim.

-Eniştem geldi, hadi hadi... Bekletme adamı(!)

-Aaa sen kimi kimin evinden kovuyorsun be(!)

Gülüşerek kapıyı açtığınızda tam zile basmak üzere olan Ki-yong'u karşılamış oldunuz.

(ADIN) -Günaydın eniştelerin hem karizma hem de tatlısı...

Kİ YONG -Günaydın tatlı cadı. He Ran çok ses yapıp uyandırdı galiba seni...

(ADIN) -Eh... sayılır ama uykumu almışım ya.

HE RAN -Özür dilerim bebeğim.

(ADIN) -Kız şaka yaptım...

Eşyaları beraber arabaya yerleştirmekten sonra Bobbo ile de vedalaşıp onları yolladın. Şimdi yine yalnız kalmıştın. Güzel bir kahvaltı yapmak istiyordun ama kendin hazırlamak da istemiyordun. Hazırlanıp güzel bir yerde kahvaltı etme fikri daha hoşuna gitmişti.

❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄

Depodan çıkardığın bir koliyi masana koyduğun sırada bir kaç öğrenci seni selamlayarak kütüphaneden çıkıyorlardı. Saat yavaştan gece yarısına yaklaşıyordu, çoğu kişi yılbaşını dışarıda geçirmeyi planlıyordu. Sense en sevdiğin kitaplarla yeni yıla girmeyi planladın. Kutudaki kitapları bölüm bölüm ayırıp raflardaki yeni yerlerine dizmeye başlamıştın. Kütüphanede neredeyse kimse kalmamıştı. Bu sene de yalnız, aşksız geçirdiğin bir yıl olmuştu. Bir yanın halinden memnunken bir yanın üzgündü. Sen de He Ran gibi aşkını bulmayı onunla zaman geçirmeyi istiyordun. Düşünceli düşünceli raflarla ilgilenirken kütüphanenin kapısı açıldı. kapıyı göremeyecek mesafedeydin. Elindeki son kitapla birlikte girişe ilerledin. Kahve bir pantolon, eski dönem tarzı bir beyaz gömlek ve uzun kırmızı bir kaban giymiş bir adam etrafa göz gezdiriyordu.

ZAMANSIZ (OC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin