I.

2.8K 51 18
                                    

Merhabalar fazla uzatmak istemem keyifli okumalar umarım beğenirsinizz💗

Sabah annemin bağrışmalarıyla uyandım.
"Damla hadi kalk kızım baban uyanacak" Hızlıca yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkamak üzere banyoya gittim.

Üstüme formamı giyinip okula doğru yürümeye başladım. İlk ders matematikti. Kafamı sıraya koydum ve uyumaya başladım.

Bir anda irkilerek uyandım. Buse ve Çınar bana bakıp gülüyorlardı. "Kış uykusuna yatmış mübarek" deyip gülmeye devam ettiler. Buse'nin "Kalk lan biraz eğlenek kaç derstir yatıyorsun" demesi üzerine yattığım yerden kafamı kaldırıp. "Palyaçonuz muyum lan ben" deyip kalktım.

Cerenler Doğruluk Cesaretlik oynuyordu. Onlara katıldık. İlk önce Buse ve Ceren çıktı.

Ceren Buse'ye "D mi C mi?" diye sordu. Buse "Doğruluk" cevabını verdi. Ceren Buse'ye kime aşık olduğunu sordu. Buse " Louis Partridge" cevabını verdiğinde herkes güldü ve şişeyi tekrar çevirdiler.
Buse Çınara soruyordu.

Buse " D mi C mi?" diye sordu. Çınar "Cesaretlik lan! " dedi meydan okurcasına. Buse "Hodri meydan, Damla ve bana yemek ısmarlayacaksın." Çınar "hay cesaretlik diyen aklımı." diye sitem etti.

Şişe bir kez daha çevirildi.Şişenin bir ucuna Çınar, diğer ucuna ben geldim.Çınar bana bakarak

"Soruyorum, D mi C mi? D dersen üstüne uçarım."

"İyi be zırlama, C."

"Bu resmi rastgele bir numaraya göndereceksin." dedi. Hangi resmi diye soramadan resmi bana gösterdi. Ben farkında değilken çektiği resmi bir capsin üzerine eklemişti. "Kanka bu ne,ne zaman çektin bunu, atmam kimseye ben resim falan." dedim. "Bal gibi de atacaksın." Derin bir iç çekip telefonu elime aldım. Whatsappı açıp bir numara salladım.

Siz:

Telefonu kapatıp cebime attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Telefonu kapatıp cebime attım. "Al oldu mu?"
"Sen yaparsında olmaz mı?" Gözlerimi devirdim.

Sıradaki ders edebiyattı, of hoca başımızın etini yiyecek şimdi, çok sinir oluyorum şu hocaya haber vermeden sözlü yapmak ne demektir ya...

Sürekli uyuduğum için hiçbir şey bilmiyordum, sadece kağıdı hocaya boş vermemek için soruları salladım. Sonra Çınarla aklımıza ismimizi girmemek gibi şeytani bir fikir geldi. Şu beyni dersi dinlemek için kullansam atomu parçalardım herhalde.

Hoca sınıfa girdi. "Oturun çocuklar."
"Evet geçen olduğunuz sözlünüzün notlarını açıklayacağım. Öncelikle sizden bu sonucu hiç beklemezdim, geçen sene tüm öğretmenlerinizin öve öve bitiremediği bir sınıftınız"

Çınarın kulağına doğru; "Bu da her yıl aynı şeyleri söylemekten bıkmadı he, bari inandırıcı olsa." Çınar gülmesini tutmaya çalışırken çok komik sesler çıkarıyordu,gülmemi tutamadım. Herkes şaşkın gözlerle bize bakıyordu.
Hoca boğazını  temizledi ve herkes ona döndü, bir krizi atlatmış durumdayım sıra diğer krizde...

"Melis Aksu,97" , "Murat Köksal,59" , "Selin Pınar,82" , "Buse Sönmez,76..."

"evet kaldı Çınar ve Damla.Siz beni aptal mı sanıyorsunuz? Karşınızda kaç yıllık eğitimci var, kimi kandırıyorsunuz siz, ya da öyle zannediyorsunuz, siz iflah olmazsınız gerçekten hiç kendimi yormayacağım, ikinize de 0 girdim."

Çınar "Enayi ayıktı,iş patladı." Kahkahamı bir kez daha tutamayıp patlattım. "ÇIKIN DIŞARIYA!" Hocanın sesi ile irkildim. Siktir,bu cidden korkutucuydu.

Zil çaldı,sınıfa geri dönüp eşyalarımızı topladık. Buse koluma girdi ve eve doğru ilerledik. Beni evime bıraktıktan sonra kendi evine gitti.
.
.
.
.
.
.
Bu ilk kitabımızdı, sizce nasıl?

Saçma bulduğunuz bir yer varsa belirtin lütfen...

Sizce Damlanın attığı şeye karşılık ne cevap alacak?

İlk defa kitap yazıyoruz,desteğinize bolca ihtiyacımız var,Vote atarsanız çok sevinirim bizede gaz vermiş olursunuz.Kitabımıza şans verdiğiniz için çok teşekkürler.💓

AmareHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin