VII.

889 28 6
                                    

Keyifli okumalar 💗💗💗

"Ne diyeceğimi bilemiyorum ben Çınar..." Çınar, "Birşey deme Damla aşkıma karşılık vermen için seni zorlamıyorum." Keşke abinde senin gibi düşünseydi, diyemedim. Çınar,"Hadi uyu artık çok yoruldun hem." dedi. "Peki, iyi geceler." Çınar buruk bir şekilde gülümseyip çıktı. Kafamı yastığa koyduğum gibi uykuya daldım.

Çınarın ismimi seslenmesi ile uyandım. "Damla hadi gel aşağıya kahvaltı hazır" dedi. "Tamam geliyorum" dedim. Çınar odadan çıktı ve banyoya geçip elimi yüzümü yıkadım. Çantamdan birkaç kıyafet çıkardım tam o sırada Demirin telefonuna bildirim geldi.

0523***: Bir günlük tatil yapmana izin veriyorum meleğim.❤️❤️

Bir anda tüm vücudumu korku sardı, gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Aşkı böyle birşey mi sanıyordu bu adam,belki de böyle birşeydi. Sahiden neydi aşk?

Hiç dokunmadan sevmek miydi aşk
Yoksa birisi ile konuştu diye zarar verdiği kişi sayısı mı?
Onu dış dünyadan alıkoyup bir eşya gibi evine koyup saatlerce izlemek mi aşk?

Belkide aşk buydu o halde kim aşık Demir mi? Çınar mı?

Aşağıya indim. Çınarın annesi, Çınarın babası ve Çınar oturmuş beni bekliyordu.
Çınarın annesi,"Merhaba Damla bizde seni bekliyorduk gel otur,Sena ben" dedi sıcak bir ses ile. Sarışın çok güzel bir kadındı. Gülümsedim ve konuşmaya başladım, "Merhaba beklettim sizi üzgünüm,kendimi tanıtacaktım ama sanırım tanıyorsunuz zaten beni. Bana evinizi açtığınız için çok teşekkür ederim."
Çınarın babası, "Lafı mı olur kızım, bizimde kızımız sayılırsın hem sen, Eren ben." dedi. Gözleri Demir gibi maviydi ikisininde mavi gözlerinde öfke görüyorum nedense ama Demir bana bakarken bu öfke kayboluyor...

Biraz yemek yiyip sohbet ettik çok tatlı insanlardı eve dönmeliyim artık ama Sena hanım ve Eren bey akşam yemeğine de kalmamı istedi.

Eren bey ve Sena hanım işe gittiler. Çınar koşu yapmak için dışarı çıktı. Bende sıkılmamak adına evi gezme kararı aldım.
Bir sürü kupa vardı hepsi Çınarın ve ailesinindi. Demir neden onlarla yaşamıyor peki? Aile resimleri vardı genellikle hepsinde Çınar, annesi ve babası vardı. En sonuncusu yanlışlıkla yere düşürdüm ama neyseki kırılmadı. Arkasından bir resim daha çıktı, resimde Eren bey yanında bir kadın ve kucağında bir bebek vardı. Kimdi bunlar, Demir olamazdı değil mi?

Sahiden Demir en son bana mesaj atmıştı... Ama Çınarın ailesi ile konuşunca aklımdan silinmiş,konuşurken anladım Çınar ailesine beni anlatmıştı hatta biraz fazla anlatmıştı çünkü ilk tanıştığımız da kimse bana bu kadar sıcak davranmazdı. Demirin kalpli mesaj atması kıyametin habercisi mi yoksa Çınar ve ailesi ile olduğumdan haberi yok muydu? Kesinlikle haberi yoktu neyse benim adıma iyi birşey bu.

Resime geri döndüm bu bebek Demir olamayacak kadar tatlıydı yanakları tombiş tombiş simsiyah saçlı mavi gözlü bir bebekti. Eren beyin yanındaki kadına baktım. Ne kadar güzel bir kadın; Kumral saçlı, kahverengi gözlü, ince yüzü ile çok zarif duruyordu. Eren bey ise çok gençmiş, Demirle çok benziyorlar,Çınar annesine benziyor. Eren beyin Siyah saçları uzun ve gürmüş ve şuan öfkeyle bakan gözleri şefkat ile canlı bir şekilde bakıyormuş... Bende de ne göz var, ayrıntılara çok dikkat ederim.

Bir anda anahtar sesi duydum sanırım Çınar geldi. Gidip baktığımda çok mutlu olmuştu. Çınar,"Damla dışarı çıkalım mı sıkılmadın mı otur otur?" cidden çok sıkılmıştım ne zamandır gezmiyorum ben. "Olur sen duş al çıkarız" dedim gülümseyerek. Çınar, "tamam gelirim yarım saate." dedi ve yukarı çıktı.

Annemi aramayı çok isterdim ama Demirin annemin numarasına ulaşmasını istemem. Babamın zaten umurunda bile değilim kaçırıldığımı duysa para isterler diye babam olduğunu inkar eder en büyük tehlike babamdı. Demir babamın eline iki kuruş para verip beni yanına alabilirdi. Tabi bunu para vermeden de yapabiliyor ama Demirin aileme karşı geleceğini değil onları kandıracağını düşünüyorum.

Çınar aşağıya indi mutlu bir şekilde. "Hadi çıkmıyor muyuzz?" dedi montunu giyerek. "Çıkıyoruz ya işte." dedim yalandan kızarak.

Arabaya bindik nereye gideceğimiz hakkında hiçbir fikrim yok Çınar bir türlü söylemedi. "Neden aileni bana anlatmadın Çınar, yani mafya olduğunu?" dedim. Ortam bir anda gerildi. Çınar, "Eğer söyleseydim bana arkadaş gözüyle bile bakmazdın Damla." dedi. Haklıydı ama böylesini daha iyi mi oldu şimdi.

Avmye geldik biraz gezdikten sonra sinemaya doğru ilerledik. Sinema sırası beklerken, "En son buraya geldiğimizde hayatımız ne kadar güzeldi." dedim Çınara bakarak. Çınar, "Haklısın, keşke şuanda Mehmet hoca bizi dersten attı diye gelip eğlenseydik. Herşey Demir abim yüzünden." dedi. Sinemaya girdik birkaç saat sonra bitince eve döndük,Çınarın ailesi bizi çağırmıştı, yemek için.

İçeri girdiğimizde çok güzel bir sofra hazırlanmıştı. "Merhaba Sena hanım çok beklettik mi?" dedim. Sena hanım, "Yok kızım, elinizi yıkayıp gelin." dedi. Hemen yukarıya çıkıp elimi yıkadım ve aşağıya indim, Çınarda gelince yemek başladı. Çok güzel gidiyordu herşey fazla güzel... Kendi ailemle bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum ailesi Çınarı çok seviyor olmalı. Kapı art arda vurulmaya başladı. Sena hanım, " Hatice hanım kapıya bakın, kim bu alacaklı gibi gele-" diye bağırırken Demir içeri aşırı sinirli bir şekilde girdi. Onu hiç bu kadar sinirli görmedim yani çok vakit geçirmedik ama gerçekten sinirden yerinde duramıyordu.

Demir, "BENİM, VE BANA AİT OLANI ALMAYA GELDİM." dedi. Yanıma gelip kolumu sertçe tutup kaldırdı ve kapıya doğru sürükledi. Sena hanım,Eren bey ve Çınar koşarak geldi. Sena hanım, "Demir ne yaptığını sanıyorsun sen kıza!" diyerek bağırdı. Demir, "GEREKENİ YAPIYORUM, DAMLA SİZİ İLGİLENDİRMEZ, ŞU APTAL OĞLUNUZA SÖYLEYİN AİLESİNİN ALDIĞI APTAL OYUNCAKLARI İLE ÇÖPLÜĞÜNDE OYNAMAYA, VE O OYUNCAKLARI ALDIĞI İÇİN İĞRENÇ SAHİPLERİNE BOYUN EĞMEYE DEVAM ETSİN. BEN SİZİNLE ARAMA ÇİZGİYİ YILLAR ÖNCE ÇİZDİM SENA HANIM, OĞLUNUZ BU ÇİZGİYİ AŞMAYA ÇALIŞMASIN EĞER ÇALIŞIRSA CEVABINI BEN VERİRİM VE BU DA İKİ TARAF İÇİN DE ÇOK KÖTÜ OLUR!" dedi. Korkudan deli gibi titriyordum, gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Tüm bunların sebebi bendim. Demir beni arabaya götürürken ben arkamı dönüp Çınar, Sena hanım ve Eren beye baktım.
-
-
-
-
-
Merhabalar bölüm nasıldı sorularınızı alayımm

Sizce Demirin annesine ne oldu?

Demir neden ailesinden bu kadar nefret ediyor?

AmareHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin