"Eh, Aizawa?"
Yeşil saçlarını düzeltti, kızının valizini çekiştirdi ve önünde durdu, "İşte aşık olduğum adam! Hadi evlenelim!"
"Hayır."
"Ahahahahaha!" Annesinin kahkahaları arasında Aizawa kızıyla sarıldı, "Hoşgeldin," Emiko gülümsedi, "Hoşbuldum otoo-san."
"Bu yıl buradasın, U.A'yi kazanmana sevindim baş belası." Babası onu taktir ediyordu. Gençliğinde yaşadığı bir heyecan sonucu evlenip bir ay sonra boşanmış olsa da kızı ile arasındaki bağ inanılmazdı. "Emi, Emiko'nun bilgilerini bana mail attın, değil mi?" Uykusuz gözaltları arasında sorduğu soruyla genç kadın nefes attım, "Attım Shota." Yeşil kazağını düzeltti ve kızına döndü, "İyi eğlenceler tatlım, otoo-san'ınla benim yerime uğraş, olur mu?" Emiko onayladığında sarıldılar, "Hoşçakal!"
U.A'ye girdiklerinde öğrenciler içinde Emiko valizini çekiştire çekiştire kendi sınıfının yurduna kadar geldi, "Seninle kalamaz mıyım?" diye sorsa da babasının sert ve uykusuz bakışları arasında içeriye ilerledi, "İyi de burası benim yurdum değil, ben 1-B'deyim?"
"Biliyorum, seni kendi sınıfımın yurduna aldım. Müdür Nezu anlayışla karşıladı." Kısaca yaptığı açıklamayla Emiko derin bir nefesle içeri girdi, aralık kapı arasından ona bakan yüzlerle Aizawa kızına odasının kaçıncı katta olduğunu söyledi. "Sensei, bu da kim?"
"Ben Aizawa Emiko," diyerek kendini tanıttı, "Bu sene U.A Kahramanlık Bölümü'nü kazandım." Yeşil gözlü çocuğun gözleri parladı, "Aizawa Sensei'in kızı mı varmış!" Sarı saçları arasındaki siyah şimşek işaretli çocuğa döndü, "Kaminari," gözleri arasından tehditler yağdıran babasıyla herkes sustu. "İstersen valizini çıkarmada yardım edebilirim." Bandanası ile saçlarını dik tutan kızıl çocuk imdadına yetişmişti, "Harika olur, ehm.."
"Kirishima Eijiro!" Valizi tuttuğu gibi çıkarmaya başladı. Odaya kadar çıkarıp aşağı indileri sırada Emiko'nun gözüne çarpan kişi ile yüzünde açan gülücüklerle seslendi, "Senpai!"
"Eh?"
Emiko arkasından ona sarıldığında van havliyle kendini kurtarmaya çalışan çocukla pembe tenli kızın yanakları ve hayalleri kızarmıştı, fotoğraflarını çekmeye başlamıştı, "Hagakure-chan, video'ya al çabuk!"
"Alıyorum!"
"Oi! Emiko, bırak beni!"
"Kader bizi bir araya getirdi Senpai! Bu harika değil mi?" Emiko gülücükleri arasında çocuğu bıraktı, saçlarını düzeltti, "Hiç değişmemişsin!" Elini gözlerinin arasına koydu, "Soğuk, sıcak! Soğuk, sıcak!"
"Oi, yarı yarıya piç, şu kızı sustur!" Salondan gelen sesle Emiko göz devirdi ve tekrar Todoroki'ye döndü, "Sence? Ben değişmiş miyim?"
"Hem de hiç..."
~•~
Bismillah...