Na ha már megnézted jó alaposan a főszereplőket most összesítem a dolgokat.
Kiara Dallas vagyok. 18 éves. Anyukámmal élek ovis korom óta. A szüleim nagyon kicsi koromban elváltak. Apámra nem is emlékszem. De mégsem hiányoltam soha az életünkből, teljesen jól megvoltunk így ketten anyuval. Persze azért nem vagyunk teljesen egyedül, hiszen két házzal arrébb ott lakik az én drága legjobb barátnőm, Cam és a családja. Ők mindig segítettek, mindenben. Anya és Samantha általános iskolában osztálytársak voltak, azóta tart a barátságuk. Mi Cam-mel szintén általános iskolába ismerkedtünk meg, de a mi történetünk érdekesebb mint anyáéké. Mi nem voltunk osztálytársak. Sőt még azt is mondhatom, hogy a másik létezéséről sem tudtunk addig amíg drága matektanáraink be nem jelentették, hogy elküldenek minket egy versenyre. Az autóban szólított meg először Cam. Rengeteget beszélgettünk, utána megadtuk egymásnak az elérhetőségünket. A verseny után pedig elkezdtünk a suliban szünetekbe beszélgetni, majd sulin kívül is találkozni és szépen lassan kialakultak a dolgok. Később már szinte minden nap találkoztunk. Beavattuk egymást mindenbe, mindent együtt csináltunk. Ma már azt mondhatom olyan mintha a húgom lenne. A bátyja Noah nagyon jó testvérnek mondható . Mindig is törődött a húgával és velem is kedves volt a kezdetektől. Sokat van a legjobb barátjával, Dylan-nel de mindig van ideje a családjára és a húgára. Cam apukája, Jackson mindig apám helyett apám volt. Erre akkor jöttem rá igazán mikor elkezdtek érdeklődni irántam a fiúk, és amint ezt Jackson megtudta egyből próbált "eltíltani" azoktól a fiúktól akiknek tetszettem. Összeségében mindig is egy nagy családom volt.
Zárójelben megjegyzem,hogy Noah nem néz ki rosszul, de senki nem tudja, hogy így gondolom.Amúgy meg mindjárt itt a karácsony. Már csak 2 nap van a suliból. Utána pedig szünet. A karácsonyt együtt töltjük Cam-ékkel. Már nagyon várom, az ajándéka is megvan. Na de holnap még suli szóval még bepakolok utána meg lefekszem aludni. Jó éjszakát!