ᴏ̈ᴢɢᴇ ᴄᴏşᴋᴜɴ
Salih telefonu kapattı ve bana bakıyordu. Ne oldu der gibi bakıyordum ona. Ama ne o konuşuyordu nede ben soruyordum.
"Ne oldu babamın oğlu kim o"
"lan yamaç,özge'nin babası aradı tehdit etti amk"
Gözlerim doldu
"beni alıcak alınca beni dövücek işte '
ayaga kalktım
"aptal kafam ne diye kaçtıysam ben "
salih sakalını karıştırdı
"yamaç bu kızı koruycaz dedik koruycaz tamam mı "
"tamam babamın oğlu sözümüzde dönmeyiz biz "
bi salihe bi yamaça bakınıyorum
"ya siz neyin kafasındasınız hala emanet derdindesiniz ben öyle belinize taktıgınız silahlara mi benziyorum acaba "
yamaç bana baktı
"bana bak özge kendini öyle üstün sanma burda herkes kendine emanettir seni koruyoruz çünkü başın belada o beladan kurtarcaz seni"
gözümden yaş aktı
"peki siz kendi kafanıza göre yaşamaya devam edin ben kendi kendimi korurum" deyip evden çıktım.
Arkamdan biri geliyodu ama ne arkama bakmaya gücüm vardı nede koşmaya. Gözlerimde yaşlar akıyodu hızlı bi şekilde mahalleye indim ve yavaşladım. Kahveye dogru yürüdüm önü siyah giyimli insanlarla kaynıyordu. Sokagın başında durdum. Adamlara bakmaya başladım. İdris amca kafeden çıktı ve konuşmaya başladı.
"Bunlar kim ki ya"
biraz daha bekledim idris amcaya silah çektiler ve tüm çukur erkekleri idris amcanın arkasına geçip silahı adamlara çektiler. Olanları agzım açık ve tedirgin bir şekilde izliyordum. Elimi telefonuma attım ve salihi armam gerkiyodu.
"hay ben böyle işe "
şarjım bitmişti ve telefon kapanmıştı etrafa bakındım. Bi tane takım elbiseli adama baktım sessizce ona seslendim
"Abi,Abi bakabilirmisin bi saniye lütfen"
adam sakince yanıma geldi " evet?" Dedi
"ya abi benim birini aramam gerekiyoda sende numarası varmı bilemiyorum"
"adını söyle bakıyım belki vardır küçük hanım" dedi.
Salihin adını deyince biraz duraksadı
"küçük hanım ararım ararım da ne derdin var söyle bakalım"
elini saçıma götürdüm. Gözümle kafenin ordaki adamları gösterdim. Adam zaten orayı gözetliyordu, pek bi tepki göstermedi.
Ben telaşlı telaşlı bekliyordum nerdeyse 10 15 dakika olmuştu ne gelen vardı ne giden. Yanımdaki adam bana yaklaştı
"Ben cumali koçovalı"
"ha sende koçovalı ailensindesin öylemi"
"evet ama beni öldüm biliyolar "
" nasıl ya neden"
"öyle gerekti diyelim, ee senin adın ne bakalım küçük hanım"
"ben yaren buraya geleli nerdeyse 2 hafta olucak, babam peşimde ve o kahvedeki adamlar babamın adamlarına çok benziyo"
"anladım küçük hanım" diyip telefonunu uzattı bende salihi aradım.
Bi süre sonra cumali olan abi gitmişti, salih ve yamaç geldiler. salih hızlı adımlarla yanıma geldi.
"bir daha sakın yanında koruma olmadan çıkıp gitmiyceksin anladın mı!'
"Anladım tamam "
yamaç salihi sakinleştirip kahvenin oraya baktı.
" Kim bunlar fikriniz varmı" dedi
"babamın adamlarına benziyolar"
salihte baktı
"e bi bakalım kimlermiş demi burdan izlemek olmuyo"
Salih ve yamaç ōnden yürümeye başladılar bende arkalarından saklanarak yürüdüm.
Kahvenin önüne vardıgımızda ben gizliden idris babanın yanından geçtim arkasına saklandım ve adamlara bakmaya başladım. Adamlardan biri beni görünce silahlarını indirdiler. D
adamın biri konuşmaya başladı"Kızı verin peşinizi bırakalım"
"o iş öyle kolay degil delikanlı"
"o zaman kızın babasıyla muhattap olucaksınız,bizde emir kuluyuz elimizden başka bişi gelmiyo"
"gelsin bakalım patronunuz bi görüşelim derdini anlatsın bakarız sonra kim kime kulmuş"
Adamlar arabalarına binip gittiler
"ben biliyodum babam prşime adam takar demiştim ben offfff!"
Hep birlikte kahveye girip oturduk salih kara kara düşünmeye başlamıştı bende masaya kafamı gömmüş hayal kurmaya başladım. İdris baba halimize sinirlenmiş olucakki masaya sertçe vurdu. İrkilip kafamı kaldırdım idris babaya bakmaya başladık hepimiz
"Toparlanın lan noluyo size bi kızı koruycaz size köprüden atlayın demediler "
salih söze başladı
" tamam baba koruycaz korumasına adamın huyunu suyunu kökünü sülalesini bilmiyoruz yav" dedi.
"Deseydniz anlatırdım "dedim yamaç bana baktı.
"Dogru lan sen anlat biz dinleyelm özge"
biraz düşünüp idirsi babaya baktım
" babamın bir sürü mekanı var her mekanda farklı silahlar mevcut her mekana özgü korumalar var ve nerdeyse bu istanbulun yarısından çogu babamın adamıdır, babam çok sabırsızdır işi tez olsun ister ve birazda sakin takılır yani silah dogrultun sesi çıkmaz birazda korkusuzdur."
" yani pezevenk kısaca" dedi salih
ona baktım kafamı olumlu şekilde salladım.
----------------------
Yeter bu kadar ayol
umarım keyifli bir bölüm olmuştur seviliyosunuz:)
sizce ilerde neler olucak?