Bölüm 3 «saldırı»

267 12 12
                                    

ᴏ̈ᴢɢᴇ ᴄᴏşᴋᴜɴ











Salih eline tespihini alıp sallamaya başladı.

"Sorda cevaplayım yav" şiveli konuşmuştu.

Sırıttım ve aklımdaki ilk soruyu sormaya karar verdim.

"Bu çukurun olayı ne neden herkes degişik" diye sordum salih biraz düşündü.

"Bak özge bu mahallenin düşmanı çoktur bu mahallede hergün silah patlar bazen burda ölü bile çıkıyor, bu mahallenin olayı o pis düşmanlar girmesin,uyuşturucu sokamasınlar, çukurun insanlarına dokunmasın diye çabadır."

silah kelimesini duyunca anlık kal gelsede cümlenin sonuna kadar dinledim.

"Yani bu mahalledeki herkes mafya gibi demi" diye sordum.

"Herkes değil, bu mahalle birbirini korur sadece"

Gözümü kırpmadan salihe bakıyordum.

"Gözünü kırp yav kıpkırmızı oldu " anlık gözümü kırptım.

" salih silahını gösterirmisin".

"Korkmıycaksan gösteriyim tabi" dedi.

"Korkmam nerak etme,ama sen emniyetini aç nolur nolmaz"

salih ayaga kalktı belinden altın renkli silahını
çıkarttı emniyetini açıp bana uzattı. Elime aldım
incelemeye başladım

"vay be bu ne güzel silah böyle"

"Öyledir atışıda güzel" dedi.

Bi anda aklıma babamın bana silah dogrulttugu zaman gözümün önüne geldi elimden silahı bıraktım masaya koydum. Ayaga kalktım salihe endişeli bi şekilde bakıyodum.

"Noldu be kızım" dedi.

"salih siz katilsiniz demi"

Salihte ayaga kalktı bana yaklaştığında geri çekildim. Bagırmaya başladım

"Benide mi öldürceksiniz!"

"Hayır be saçmalama yav sen bizim ailedensin seni niye öldürelim özge!"

Birden yanımıza idris baba ve sarı çocuk geldi. Sorar gözlerle salihe bakıyorlardı. Sarı çocuk salihin yanına geçti.

"Noluyo babamın oglu bu kız niye bagırıyo" dedi.

Dahada bagırmaya başladım

"Siz katilsiniz benide öldürceksiniz demi, evet beni o yüzden getirdini-"

idris baba sözümü kesti.

" güzel kızım saçmalama seni aileme katmışım seni neden öldürelim "

"Bilemem belkide babam sizi tuttu bu kızı öldürün dedi ne bilicem"

İçerdeki herkes başımıza toplanmıştı. saadet söyledigim sözden etkilenmiş olcakki agzını kapatmıştı gözleri dolmuştu.

Ben nefes nefese Salihe baktım.

"Bırakın beni gideyim nolur" yalvarır gözlerle bakıyordum.

O an aklımı kaybettigimi sandım. Salih bana sarılmıştı. Ellerim havada kalmıştı hareket edemedim. Salihin agzından sürekli

"sakin ol" kelimesi çıkıyordu .

Ağlamaya başlamıştım.

"Bırakın beni nolur ya" Salih saçımı okşuyodu.

(Saat 02.15)

Gecenin bi körü artık bi süre sonra ferahlamıştım. Digerleri yatmaya gitmişlerdi.Salih sarı çocuk ve idris baba salonda oturuyoduk. Sarı çocuk bana baktı.

Çukur delisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin