ᴏ̈ᴢɢᴇ ᴄᴏşᴋᴜɴ
kusura bakmayın bir süre yoktum okul nedeni ama şimdi tam gaz devam haftada 2 bölüm olsada yayınlamayı düşünüyorum ama asla okunmuyo yada vote verilmiyo kırılıyorum açıkcası:)
--------------------
--------------------özge'nin gözünde;
Uyandım ve direkt idris denen o densiz herifi görmek istiyordum salihe bakıp dile getirdim.
" Sen bi iyileş bakarız olur mu, hem bak sana
ihtiyacım var biran önce toparlan özg.""Ya salih ama ben içimdekini o herife kusmak istiyorum sonrada iyileşirim ben,hem ben iyiyim boşuna yatıyorum burda."
" Peki götürürüm ama doktorunla konuşmam gerekli izin verirse gideriz olur mu ."
Kafamı olumlu anlamda salladım ve salih çıktı. Etrafa bakındım ayaga kalktım camdan dışarı bakındım yıldızlar vardı gökyüzünde Camı açtım temiz havayı içime çektim. Biraz sonra salih geldi ve hazırlanıp hastaneden çıktık çukura dogru arabayla gittik. Gidene kadar ikimizde konuşmadık.
" Doktor bir gün dinlensin stresten uzak durması gerek dedi o yüzden bi gün benim evimde kalırsın yarın geçer ne diyceksen dersin olur mu."
"Of peki"
Hastaneden çıktık ve arabaya bindik.Ellerimle oymamay başladım,15 dk sonra salihin büyük evine geçmiştik ben odaya yerleştim ve terasta oturduk çay demlemişti medet ,onu içmeye başladık sohbet ilerledikçe ilerledi.
Salih bana baktı derin nefes aldı.
" babam neler dedi bi bilsen"
"anlat o zamab"
Salih medete ve adamlara çıkın dercesine hareket yaptı ve hepsi terastan gittiler.
"bana dedi ki ,'o kızı neden düşünüyosun o kız
kendimi korurum zaten dedi onu hala neden merak ediyosun' gibisine şeyler dedi, bakma bana ben sinirlendim ama babamdır sesim çıkmadı senin yanına geldim özge ""salih.. eğer ben sizin aile ilişkinizi etkiliyosam
lütfen bırak beni gidiyim""seni bırakmam ki sen bana en iyi gelen şeysin ve seni kaybedemem"
Gözüm doldu salihin gözlerine odakladım gözlerimi.
"ben kardeşime güvenmedim anlatmadım ama sana geçmişimi anlattım ki sen o kadar iyisin ki özge ,tertemiz ,saf.."
"salih.. sende benim için herşeysin, lan ben senle öğrendim hayatı yaşamayı bazen sinirlendiriyosun beni menemeni önümden aldıgında falan ama seviyorum seni."
Yanına geçtim ve sarıldım o da bana sarıldı sıkı sıkı. Saçımı okşuyordu bu hoşuma gidiyordu biliyordu . Geri çekildim ve omzuna başımı koydum elini omzuma attı ve sarıldı.
" Özge, hep senin yanında olucam ne olursa olsun bunu bil tamam mı?"
"hihi.."
Uykum gelmişti ve gözlerimi kapattım ve uykuya kendimi birakttım.
;Salihin gözünde;
Özgeye baktım ve uyumuştu bile. Kucagıma aldım ve odasına götürdüm yatağına yatırdım üstünü iyice örttüm ve odadan çıktım bende odama geçtim ve yataga kendimi bıraktım bırakır bırakmaz uyudum.
Sabah olur;
Özge'nin gözünde;
Sabah kalktım ve medete oturmasını söyleyip mutfakta menemen yapmaya başladım.Yanıma medet geldi.