Bölüm 7 «çocuktum lan ben daha»

136 9 0
                                    

ᴏ̈ᴢɢᴇ ᴄᴏşᴋᴜɴ




Salihin gözünden devam;;;;

Özgeyi muayene ettiler ve serum takıp odaya aldılar. Saatler geçmişti hala bi gelişme yoktu.

Oturdum bekliyodum başka elimden gelen bişey yoktu. Yamaç ayakta duruyodu . Sağıma baktıgımda babam ve arkasında kemal metin emmi gelmişlerdi. Ayaga kalktım ve bi hışın yanına sinirle gittim

"Sen çok canisin! sen baba falan deglsin!sen bi kızı bile isteye psikopat deli babasına teslim ettin! Kız içerde acı çekiyo! SENİN YÜZÜNDEN! "

son sözümde hastane inlemişti.

İdris babamızdan tek laf duyamıyınca sinir krizi geçirdim kolidorda dolaşıyodum. İdris babamız oturdu yamaça baktı

"doktor bişi dedimi oğlum"

"yok be baba, hala bekliyoruz."

İdris başını salladı bana bakıyodu bende ona öfkeyle bakıyodum.

"Ben böyle olucagını bilseydim verirmiydim kızı oğlum?"

babama baktım

"böyle olucagını hepimiz çok net biliyoduk o kız seni asla affetmiycek! Umarım sende akıllanmışsındır baba..! "

bi hışım ordan uzaklaştı idrisimiz. Kendimi toparlayıp özgenin odasının camından ona bakmaya başladım.

'Özür dilerim..' diye sessizce iç geçirdim.

Gözümden düşen yaşı kimse görmeden sildim derin nefes aldım ve oturdum.

Saatler geçti ve doktor özgenin odasına girdi ve çıktı. Ayaga kalktım doktorun yanına gittim.

"durum ?"

"şimdilik serumlarla ayakta kalıyo bünyesi çok
zayıflamış günlerdir komada gibi uyudugu için uyanması zor olucak beklememiz gerekli"

kafamı tamam anlamında salladım. Özgenin odasına girdim yatagin yanına oturdum.

"Çabuk uyanda şaşırsın millet sen güçlüsün yaparsın yav"

Özgenin yüzünü incelemeye başladım.

"N-nasıl kıydı kız sana.." sessizce ağlamaya başladım.

İçeriye medetin girmesiyle kafamı öne eğdim elimle yüzümü kapadım.

"Abi?"

Ses vermedim 'hı' dedim.

ki anlamış olcak ki konuşmasına devam etti

"abi idris bey seni çagırıyomuş"

"De ona işi varmış sonra konuşcakmış abim de"

sesim titresede konuşmuştum medet tamam deyip gitti.

Biraz durup halime güldüm. Yüzümü ovuşturup kalktım özgeye baktım işaret parmagımı ona sallayıp

"bana bak eger kalkmazsan çukuru yakarım haberin olsun.. hadi allaha emanet ol "

diyip hastaneden çıktım.

Yürüyerek çukura dogru yürüdüm kahveye geldim babamiz ordaydı karşısına oturdum. Yamaç ve selim kardeşlerde vardı. Gözümü idris babamızın elindeki tespihe diktim.

"yareni eğittik ve neler yapabiliyo onu görmek istedigim için adamın eline verdim yoksa veririmiyim oğlum ben?" dedi gözünün içine baktım

"diyelim torunun bi bok bilmiyo eğitiyosun ve biri kaçırıyo rastgele biri ama ha! Napardın"

yamaç ve selime de bakıp

"-ız koçovalılar eliniz armut mu toplardı yine böyle ?"

Yamaç sakalını karıştırdı

"bize denileni yapardık babamın oğlu" dedi.

Sırıttım. Selime döndüm ama yüzüne bakmadım cevap dahi vermedi babamiza döndüm gözünün tam içine baktım.

" iki günlük kız için oğullarımdan olamazdım herhalde degil mi salih? Ama torunum için tüm dünyayı yakar onu bulurdum! Ayrıca sanane lan o kızdan he! ne bok yerse yesin. O demedi mi ben kendimi korurum diye SEN NE DİYE UĞRAŞIYOSUN LAN HALA!"

bişey demek istemedim çünkü dersem kırardım kalbini bişey demeden salladım kafamı

"e peki madem, sen torunun bu haldeyken bile kurtarırdın ama beni kurtarmadın haha.. aynı o
kız gibi.. o kız eninde sonunda sana dönücek ama ben dönmiycem."

Derin nefes aldım.

"Çocuktum lan ben yaralıydım ama o kız 27 yaşında gepe genç bir kadın ve sana sıgınmış..sen onu bana yaptıgın gibi köpeklerin önüne yal olarak attın. O kız sana ney yapacaksa az yapacak koçovalı idris.."

ayaga kalktım kapıya yöneldim

"ben sana baba demeye zor alıştım o kız ise 1 günde alıştı valla helal olsun"

kahveden çıktım arabaya binip hastaneye gittim.

Özgenin odasına gittigimde doktor başındaydı doktora baktım

"noldu bişey mi oldu"

doktor bana döndü

"şok geçirdi fakat şuan da iyi "

"ne zaman uyanır peki "

"akşam bir serum daha takılcak o bitince uyanmasını bekliycez"

' tamam' anlamında başımı salladım doktor son kontrolleri yapıp odadan çıktı.

Özgenin yanına oturdum uzun uzun ona baktım

"çok şanslısın sen hemen hastaneye geldin bende o şansta yoktu katırlara yapılan iğneyle hayatta kaldım ben... sana feda olsun.. 'gözümden yaş döküldü' çabuk uyan sarılmana ihtiyacım var özgem"

Yatagın yanındaki koltuga geçtim bi süre sonra içim geçmiş uyuya kaldım.

Akşam olur
----------"""""""
Salihten devam;;

Uyamdıgımda hemşire özgenin serumunu çıkartıyodu. Özgeye baktıgımda uyanmıştı. Kafamı iki yana hafif sallayıp sırıttım.

"Özge kız uyanmışsın"

ayaga kalktım yanına oturdum

" şükürler olsun bırakmadın beni"

"s-salih idris koçovalı nerdeyse oraya götür beni"

"(....)"







-----------------

yeterli mi bence yeterli

yeni bölüme bol motive olarak başlamak isterdim ama kimse yorum vs. Yapmıyo canınız saolsun.

neyse sizce nasıldı?

Çukur delisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin