ᴏ̈ᴢɢᴇ ᴄᴏşᴋᴜɴ
1 AY SONRA
Babamdan ses seda yoktu, eğitim alıyordum ve çok gelişmelerim vardı nerdeyse 10 kişi gelse dövecek durumdaydım. Ee koçovalılarla aram çok iyiydi. Salihle en özelimize kadar biliyorduk. Sabah kalktık ve gülerek kahvaltıyı hazırladık saadetle.
Herkes gelir ve yemek yedik. Yanımda ki karaca ile masada gülüşüyorduk. İdris baba ve oğulları işle ilgil konuşmak için idris babanın dışardaki yerine gittiler. Bizde kızlarla sofrayı toplarken eğleniyoduk. Ta ki dışardan araba sesi gelene kadar. Camdan baktıgımda simsiyah bir araba gördüm. İçinden babam çıkmıştı.
Evin adamları kapının önnde geçmemesi için direniyoken bende arka kapıdan sessizce idris babanın yanına koştum. İçeriye bir hışın girdim gözlerimde yaşlar idris babaya baktım.
"Baba.."
"noldu kızım" deyip ayaga fırladı.
"Babam geldi "
duyar duymaz herkes ayaga kalktı ve camdan bakmaya başladılar
"korkma kızım"dedi.
salih yanıma geldi ve sarıldı bende sarıldım.
İdris baba dışarı çıkınca yamaç emmi paşa selim arkasından gittiler salihle bende içeri geçip camdan perdenin arkasından izlemeye başladık.
"keşke ne dediklerini duysak ya " dedi salih
ben o sıra agızlarının okumaya çalışıyordum. Salihe baktım
" korkuyorum salih ya alırsa beni "
"alamaz"
"ya kaçırırsa"
"yapamaz kızım yav sakin ol hem kolay degil öyle artık eğitimlisin unuttun mu bişileri yapabiliyosun yani"
eve salim girdi ve bana baktı
"abla seni çagırıyolar "
korkuyla salihin gözlerine baktım güven verici şekilde gülümsedi ve önden yürümeye başladı arkasından ellermi sıkarak yürümeye başladım kapıdan çıktık ve babam bana bakıp
"kızım özlettin kendini "
deyince ben idris babanın yanına gittim durdum arkamda iki tane koruma adam vardı.Kafamı sallamakla yetindim sadece.
Elini bana uzatıgında geri çekildim.
"gel hadi gidelm kızım duramazsın buralarda"
"hayır" diye öfkeyle haykırdım.
Babam bana emin gözlerle baktı daha sonra idris babaya döndü.
"İdris bey kızımı izn- neden izin aliyosam "
eliyle adamlarına komut verince adamlar üstüme geldi ve kollarımdan tuttular çaresizce idris babaya baktım. O bana bakmıyodu bile salihe baktım 'noluyo' der gibi bakıyordu. Salh öne dogru yönelince idris baba onu durdurdu
"bırak" dedi.
Adamlar beni arabaya bindirdi ve hızla ordan gittik..
salihin gözünden;;
Özge'yi kolundan tutup götürmüşlerdi. Babama hepimiz sinirle bakıp
"Baba özgeyi böyle yanlız mı bırakicaz!".
Ben sinir krizi geçirirken yamaç babam konuşuyolardı. Yamaç babamın yanına gitti
"kız yanlız başına nasıl durucak birini gönderelim arkalarında"
"Hayır zamanı geldiginde biz gidicez, kendini korumasını istiyoruz degil mi ?"
Daha fazla dayanamayıp arabama bindim ve yola çıktım. Yolda medete haber verdim ve adamları toplayıp özgenin bana dedigi mekanlara dogru sürdüm arabayı. Arkamdan bi yıgın adam geliyodu. Başım ağrıdıgı için başımı ovuşturdum. İlk mekana geldik ama uzaktan izlemeye başladık. Arabamdan indim arkamdan medetlerde indiler. Sessizce içeri sızdık. Tahmin edilecegi üzere içeri adam kaynıyodu. İçeri sızıp adamları tek tek düşürdük. Ama özgeye dair hiç bir iz yoktu.
Özgenin gözünden devam;;
Beni zorla sert davranarak eve soktular ve bi odaya fırlattılar.
Biraz zaman geçti babam yanıma girdi ona bakmıyodum dizlerimi kendime çektim kaderime kabullendim. Yanıma kadar yürüdü.
"Gittin bizi uğraştırdın iyi mi oldu"
konuşmadım sustum sadece.
"Ayaga kalk!" diye bagırdı
kafamı kaldırıp babama baktım
"dövceksen uğraştırma hadi döv"deyip ayaga kalktım.
Kalkmamla babamın yumrugunu yemem bir oldu. Yere düştüm ama babam saçımdan tutup beni hirpalamaya başladı.
1 Saattir beni öldüresiye dövüyordu hemde dinlene dinlene. Artık acımış olcaktı ki odadan çıktı. Yerde yıgılı kalmıştım. Bir umut bekliyodum çünkü bu halde kendimi koruyamazdım.
Salihn gözünden
Haftalar geçti ama özgeyi asla bulamamıştım. Mahalleden yürüyüp eve vardım. Çaresizce içeri geçip oturdum. Yamaç bana bakıyodu.
"Bizim çocuklarda istanbulu gezip tozdular ama bulamamışlar" dedi.
Sinirle başımı ovdum.
"Lan kız kim bilir ne durumda, öldümü kaldımı sağ mı bilmiyoruz bile"
yamaç ayaga kalktı
"kalk gidiyoruz"
'nereye' der gibi baktım.
"lan kalk bulucaz o kızı"
"nerde bulcaz lan he!"
"geliyomusun gelmiyomusun vartolu"
"geliyorum allahın cezası rakenrolcu" dedim
ve kalktım arabaya bindik yamaç bi yere sürdü arabayı ama nereye bilmiyordum öyle düzlük arazi gibi biyerdi.
Yolun yarısında yolu takip etmeyi bıraktım çünkü gözüm kanamaya başlamıştı sinirden stresten. Bir süre sonra yamaç arabayı durdurmuştu. Arabadan inip etrafı izledim bos bir orman sadece kücük bir kulube vardı. Yamaç bana baktı
"Özge burda" deyince kaynar su başımdan aşagı boşaldı.
Şaşkın bir şekilde yamaça baktım
"Lan madem biliyodun niye daha önce getirmedin ya kız öldüyse!"
yamaç bunları diycegimi tahmin etmiş gibi sırıttı.
"babam tembih etti adamı öldürmiycekti "
"ne-"
"içeri girelimmi sonra anlatırım "
yumrugumu sıktım önden kulubeye dogru yürüdüm yamaçta tam arkamdan yürüyodu.
İçeri girdik ve kimse yoktu bi oda vardı sadece temhinli bir şekilde o odaya giriş yaptık. Özgeyi gözlerim aradı. Yerde kan içinde öylece yatıyordu. Onu öyle görünce gözlerim doldu Yamaça baktım özgeyi öyle beklemiyormuş gibiydi. Yanına büyük adımlarla gittim kafasını kaldırdım saçını okşadım. Çok narindi canını acıtcagımı sandıgım için kucagıma aldım ve kulubeden çıktık. Arabaya bindik ve hastaneye gittik.
-------------------
Bence yeterli :)
nasıldu?
vote ve yorumlarınız çokk kıymetli ♡