Bölüm 4 «elimiz kana bulandı»

166 8 1
                                    

ᴏ̈ᴢɢᴇ ᴄᴏşᴋᴜɴ





Başımızdan aşagı mermiler yağıyordu. Salih beni kollarının altına aldı. Birlikte arabaya dogru yürüdük arkamızdan yamaç geldi hızla arabaya bindik. Biner binmez hızla uzaklaştık ordan. Arkamızdan arabalarla bizi takip ediyolardı. Kendi kafam arka camdan gözükmesin diye koltuga yaslandım ve saklandım. Salih camı açıp silahını dışarı çıkarttı arkaya ateş ediyordu. Yamaçta onların mermilerinden kaçmak için arabaya manevralar yapıyordu. Korkudan ne yapıcagımı bilemiyordum.

"Özge çıkart silahını vur şunları" dedi yamaç.

Kendimi koruyarak dogruldum silahımı camdan çıkarttım ve rastgele ateş etmeye başladım.

Biraz daha böyle ilerledikten sonra arkamızda araba falan kalmamıştı. Salih rahat bi şekilde arkasına yaslandı. Aynı şekilde yamaçta.

Ufak çaplı kriz geçiriyordum herşeyin bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum

"Ben adam öldürdüm" dedim.

"Ama seni öldürmek isteyeni öldürdün özge sakin ol" dedi yamaç .

Kendimi sakinleştirmek için bişiler yapmam gerekliydi,elim ayagim zangir zangır titriyodu, elimdeki silahı bıraktım ellerimi saçlarımda gezdirdim. Salih arada bana endişeli gözlerle bakıyordu.

" lan yamaç dogru bişi mi yaptık lan"

"bilmiyorum salih,kızın psikolojisi mahfoldu"

"sana bu aklı kim verdi amk"

"babam dedi bizde getirdik işte"

"haa idris koçovalı dediyse o yapılıcak"

"salih sus"

"tamam be sustuk rakenrolcu" diye konuşuyolardı

ama ben hala kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum.

Yamaç derin nefes aldı

"Özge hava almak istermisin" dedi

"hayır hayır eve gitmek istiyorum ben" dedim.

Ve bi süre sonra evin önünde araba durdu. Hızlıca arabadan indim. Kapıyı çalmadan
saadet açtı. Görmezden geldim ve yukarda banyoya koştum. Ellerimi sabunlayıp yıkıyordum.

"Off kan oldu hep"

Kapıya salih yamaç saadet toplanmış beni izliyolardı. Salih sakalını karıştırdı

"Özge iyimisin"

"iyiyim sen"

elimi sabunlamam bitince elimi üstüme sert bi şekilde sildim.

Salihe baktım burukça gülümsedim.

"Ah be güzelim" dedi saadet

"bu manyaklar ne yaşattı sana öyle" diye devam etti.

Saadete baktım.

"Ben dinlenmek istiyorum saadet "

Saadet benim kolumdan tuttu ve odaya dogru yürüdük. Yataga yatırdı elimi başımın altına koyup gözlerimi kapattım. Saadet saçımı okşadı ve odadan çıktı. Biraz boş duvarı izledim ve sonra uyudum.

<Salihin gözünden>

Salona bi hışım girdim arkamdan yamaç geldi.

"Ne bok yiycez olum kız kafayı yiyo"

Yamaç sandalyeye oturdu ve o derin hayallere daldı"kime diyom lan ben" yamaçtan ses seda yok tabi.

"Kimdi onlar yamaç" yamaç bana baktı.

Çukur delisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin