5

1.6K 209 96
                                    

zahmet olmazsa oy ve yorum fln yni

---------------------

Eve girdiğinde saat 12 olmuştu, Jeongin ve Felix hala ayaktaydı onların yanına gidip uyumalarını söylemişti ama ikili yarın haftasonu olduğu için uyumak istemediklerini söyleyip eğlenmeye devam etmişlerdi.

Ertesi gün Chan işine gitmişti, Felix ise Jeongin'i uyandırmaya çalışıyordu. Cidden bir insan nasıl bu kadar derin uyuyabilir?

En sonunda Felix dayanamayıp bir kova suyu Jeongin'in üstüne boşaltmıştı. Jeongin anında kalkıp Felix'e şaşkın gözlerle bakıyordu "2 saattir uyandırmaya çalışıyorum seni bakma bana hiç öyle" Jeongin yatakta doğrulmuştu "Aşko bi kova suyu boşaltmana ne gerek vardı" Jeongin'in kızgın bir kişiliği yoktu neyseki.

Jeongin'in üstündeki beyaz tişört Jeongin'e yapışmış ve içi gözüküyordu "Oha lan senin karın kasın mi var" Felix Jeongin'in karnına dokunmaya çalışmıştı ama Jeongin geri çekilmiş ve üstünü örtmüştü " imdaat sapık vağr~"

"Lan mal ne bağrıyon"

"Sen niye bana dokunmaya çalışıyon yarram"

"Yemedik karın kasını, siktir git üstünü değiştir kahvaltı yapıp çıkalım"

"Nereye?"

"Cehenneme, uygun mudur paşam?"

"Uf tamam boş yapma geliyom git"

Felix odadan çıkmış, Jeongin üstünü değiştirmişti. Kahvaltı yapıp dışarı çıkmış ve bir kafede oturmuşlardı "Kanka ordaki Jisung mu yoksa halis mi görüyorum?" Felix Jeongin'in baktığı tarafa bakmıştı "He lan o"

"Olum o çocuk beni yolda görünce üstüme geliyo sürekli kaçıyom kovalıyor ya, ne kıymetli sevgilisi varmış onunda"

"Lee Minho'dan bahsediyorsun kanka bi zahmet kıymetli olsun bütün okul çocuğun kuyruğu"

"Kanka o buraya mı bakıyo?"

"Galiba"

"Buraya mı geliyo lan"

"Hasiktir"

"Hasiktir"

Jisung hızlı adımlarla ikilinin masasına gelmişti "Ulan tilki misin fare misin belli değil sanki tom ve jerry oynuyoruz burda iki gündür peşindeyim"

"Abi vallahi sarhoştum özür dilerim." Jeongin kollarını teslim olurmuşcasına kaldırmıştı.

"Bende, özür dilerim" Jeongin Jisung'un dediği şeye şaşırmıştı, yani kim olsa şaşırdı değil mi? Jeongin hayal görüp görmediğini anlamaya çalışırken Jisung konuşmaya devam etti

"Yani o gün bende sarhoştum sende sarhoştun, ikimizde bile isteye bir şey yapmadık seni yolmam gibi..." biraz duraksamış ve devam etmişti "...özür dilerim" Jisung Jeongin'in karışısında ayakta ve başını eğmiş bir şekilde duruyordu

"Hayır hayır saçmalama" Jeongin başanı ve ellerini iki yana sallamıştı "Özür dilemesi gereken benim yani sevgilin sonuçta hen çok tatlısınız kıskanman normal evet saçımı yolman biraz fazla kaçmış olsada neyse işte ben özür dilerim" Jeongin tek nefeste cümlesini bitirmiş Jisung'a bakıyordu normal bir şekilde ama Jisung Jeongin'e gözlerini büyülterek meraklı gözlerle bakmıştı

"Bir şey mi oldu yanlış bir sey mi dedim" Jeongin Felix'e dönmüştü "Felix ne dedim ben"

"Hayır yanlış bir şey demedin ben sadece..."

"Sen sadece?"

"Yani Minho'yla sevgili olduğumuzu genel olarak pek iyi karşılamıyorlar..." Jisung duraksamış, gözlerini Jeongin'e çevirmişti ve kısık bir sesle "...sen böyle diyince şaşırdım"

"Ah anladım ama biz öyle insanlar değiliz hem yanımdaki sarılı gay zaten" Jisung gözlerini büyültüp Felix'e bakmıştı çevresinde kendisi gibi birilerini pek tanımıyordu. Felix Jeongin'e dönmüş "Ay sen sanki farklısın salak"

"Değilim kızda seviyom ben suscan" Jeongin Jisung'a bakmış ve ayağa kalkıp, elini uzatmıştı "O zaman barış antlaşması?" Jisung gülmüş ve elini sıkmıştı Jeongin'in

"Eh bende Felix" Felix ayağa kalkmış elini uzatmıştı "Jeongin'in tek dostu" Jeongin yavaş bir şekilde omuz atmıştı Felix'e.

Günün geri kalanında Jisung ile konuşmuş kaynaşmış ve biraz dolaşmışlardı.

~~

Akşam hepsi Felix'in evindeydi. Jisung ile daha önce okulda karşılaşmaları arada ortak sohbette birkaç sohbetleri vardı o yüzden eve giderken rahatsız hissetmiyordu Jisung. Hem Felix o gözlerle bakmışken nasıl reddedicekti ki onu?

Chan eve girdiğinde salonda oturup film izleyen gençleri gördüğünde pek şaşırmadı ama gençler Chan'ın yanındaki yabancı kişiyi görünce çok şaşırmışlardı

"Ne o güzelliğime mi bakıyorsunuz?"

"Hyung bu kim?" Felix abisine bakıp sormuştu sorusunu

"Filmine dön Felix, sende bekle beni üstümü değiştirip geliyorum" Chan odasına gitmişti.

Geride bıraktığı 4 kişi birbirine bakıyordu. Cidden hepsi birbirine bakıyordu çok gericiydi. İlk konuşan yine Felix oldu

"Sana da hyung mu desem bilemedim çok genç duruyosun ama abim küçüklerlede takılmaz ki anlamadim ben"

"O değilde rujun rengi çok güzel" Jisung çocuğa bakarak konuşmuştu

"22 yaşındayım abin için fazla mi küçüğüm?"

"Biraz"

"Hyung rujun markası ne?" Jisung aralarına girip yine sormuştu o soruyu

"Muhabbet bulamadınız ruj mu konuşuyorsunuz" Chan içeri girmişti "Hem Seungmin sen ruj mu sürüyorsun?"

Seungmin Chan'ın evine nasil geldiği konusuna gelirsek, Seungmin iş çıkışı Chan'ın arabasına izinsiz girmiş ve onu eve davet etme konusunda çok ısrar etmişti ve sonunda başarmıştı. Chan üstünü değiştirmek için her türlü evine gelmesi gerekliydi ve Seungmin de evi merak ettiği için zarzor eve girip orda beklemişti Chan'ı.

"Adı bile güzel amınakoyim" Jeongin konuşmuştu

"Ayıp" Felix Jeongin'in ağzını kapatmıştı

"Bu kim?" Chan Jisung'a bakarak konuşmuştu

"Arkadaşım yani arkadaşımız geçen Jeongin'in barda kavga ettiği çocuk"

"Merhaba efendim ben Jisung" Jisung sırıtarak konuşmuştu.

"Asıl sana sormalı Hyung" Felix Seungmin'i gözleriyle işaret ederek sormuştu

"Kurcalama bebeğim hadi çıkıyorum ben, bir şeye ihtiyacın olursa veya paraya ihtiyacın olursa ara, gece geç uyumayın arıycam arada sizi dikkat edin kapıyı da kimseye açmayın"

Seungmin, Chan'ın kurduğu cümleye karşı sessizce gülmüştü.

"Gelmiycek mısın bu akşam?"

"Geç gelirim"

"Hiç gelmiycek Felixcim sen bekleme boşuna" Seungmin göz kırpmıştı Felix'e

"Oh zorla eve girmemişsin gibi birde çocukların aklına gir bravo Seungmin. Hadi çıktık biz görüşürüz" Chan ittirerek Seungmin'i evden çıkarmıştı.

----

E slm

şöyle böyle bisileri işte

utancimdan diğer bölüm ne zaman gelir bilmiyorum
evt smut vr

Maze Of Memories || Chanmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin