nasi gidiyi
oy ve yorumm
okurken şarkıyı dinleyinnn
✧ smut başlangıcı
☆ smut bitişi--------
"Oh zorla eve girmemişsin gibi birde çocukların aklına gir bravo Seungmin. Hadi çıktık biz görüşürüz" Chan ittirerek Seungmin'i evden çıkarmıştı.
~~
Arabaya binince konuşmaya başlamıştı Seungmin "Kardeşine hep bebeğim mi dersin?"
"Çoğunlukla"
"Sevgililerine ne diye hitap ediyorsun?"
Chan Seungmin'e dönüp konuştu "Sence senin uyuşturucu işlerinle uğraşmaktan sevgiliye işim kalıyor mu benim"
Seungmin gayet rahat bir şekilde cevap vermişti "Polissin işin bu"
"Seungmin"
"Hımm?"
Hala Seungmin'e dönük bir şekilde konuşmaya devam etti Chan "Niye senin evine gidiyoruz şuan?"
"Anlaşmamız olduğunu sanıyordum Chris"
"Anlaşmamızı kafana göre mi ilerleteceksin, önceden banada haber vermen gerekmez mi?"
"Bidahakine benden kaçamazsın demiştim ben"
"Ya inip eve geri dönsem"
"Siksen indirmem"
"Biliyor musun, günüm zaten merkezdeki bana takık adam yüzünden berbat geçti. O yüzden sadece gidişine bırakıcam." Chan'ın dediğini duyduktan sonra Seungmin'in yüzüne bir sırıtış yerleşmişti.
~~
✧
Evin otoparkına arabayi park etmiş ve yukarı çıkmışlardı. Chan kapıyı kapattığı gibi Seungmin Chan'ın dudağına yapışmıştı.
Chan 4-5 saniye sonra şok etkisinden çıkmış, Seungmin'e ayak uydurmaya karar vermişti. Ne de olsa başka seçeneği yoktu, ya mesleğinden olucaktı ya da sex teklifini kabul etmek zorundaydı ki zaten 2. seçeneği seçmişti bile.
Ellerini Seungmin'in belindeydi. Öpüşme daha fazla ilerleyince Seungmin minik bir zıplamayla bacaklarını Chan'ın beline, ellerini ise boynuna sarmıştı.
Seungmin geri çekilmiş, nefes almıştı "Üst kat merdivenin karşısı"
Chan Seungmin'in tarif ettiği odaya girmişti. Yatağa yavaş bir şekilde yatırmış ve üstüne çıkmıştı Seungmin'in "Bu kadar iyi öpüşebildiğinizi bilmiyordum komiserim" Yeniden Chan'ın dudaklarıyla birleştirmişti kendi dudaklarını.
Daha sonra ise beklemediği bir anda Chan onu belinden çekerek kendine yapıştırmış ve sertliklerinin birbirine değmesini sağlamıştı. Bununla birlikte Seungmin öncekilerden farklı olarak etkilendiğini belli eder gibi daha yüksek bir inlemeyle Chan'ın ona tutkuyla bakmasını sağlamıştı.
Seungmin bir yandan öpüşürken bir yandan kendi üstündeki gömleğin düğmelerini çıkarmaya çalışıyordu. Chan geri çekilmiş önce Seungmin'in gömleğini ardından bir çırpıda kendi üstündeki tişörtten kurtulmuştu.
Seungmin'in gördüğü manzara yutkunmasına ve Chan'a alt dudağını ısırarak bakmasına sebep olmuştu.
Chan dudaklarını yeniden Seungmin'in dudaklarıyla birleştirmiş ve birkaç saniye sonra boynuna doğru ilerlemişti öpücükleri. Seungmin'in boynunda bir önceki geceden kalan izi görmüş ve üstüne kendi izini bırakmıştı. Seungmin kısık sesli bir inleme sunmuştu Chan'a.
Chan'ın öpücükleri Seungmin'in göğüs uçlarına inmiş, diliyle oynamaya başlamıştı, eli ise diğer ucuyla ilgileniyordu. Seungmin kafasını arkaya doğru yaslamış, elleriyle örtüyü sıkıyor ve düzensiz inlemeler sunuyordu Chan'a.
Chan yeniden küçüğün dudaklarına çıkmış birkaç saniye sonra geri çekilmişti
Olduğu yerde biraz dikleşip önce Seungmin'in pantolonu ve boxerını ardından kendininkileri çıkarmıştı. Seungmin gördüğü manzara karşısında tekrar yutkunmuştu.
Chan parmaklarını Seungmin'in ağzına götürmüştü. Bir süre sonra ağzından çekmiş ve küçüğünün deliğine 2 parmağını birden yollamıştı.
Seungmin'in inlemeleri havada uçuşuyor ve bu Chan'i daha fazla azdırıyordu çünkü bu haliyle düşündüğünden daha fazla seksi ve etkileyiciydi. Tabi bu sırada 3. ve 4. parmağını da içine yollamıştı. Bir süre içinde ileri geri oynatmıştı parmaklarını.
Seungmin artık dayanamıyordu bu yüzden Chan'a bakarak konuştu. "Ahh Chan~ artık dayanamıyorum daha fazlasını istiyorum." demişti.
Chan onu onaylarcasına kafasını sallamış ve diğer eli ile Seungmin'in çenesini tutup kendine çevirmişti yüzünü, küçüğünün hızlı nefes alış verişlerini izledikten sonra kulağına yaklaşarak sordu "Prezervatifler nerde?"
Seungmin yandaki komidini işaret ederek kesik nefesleri arasında cevap verdi "ikinci çekmece"
Chan yandan prezervatifleri alıp takmış ve tekrar Seungmin'i öpmeye başlamış ve tekrar parmaklarını yollamıştı küçüğünün deliğine. Seungmin yavaş bir şekilde ittirerek "Ch-Chan lü-lütfen benimle oynama"
"Seninle oynamıyorum Seungmin"
"G-gir artık içime dayanamıyorum" Chan'ın yüzüne bir sırıtış yerleşti. Kendini deliğe konumlandırıp canının yanmaması için yavaş bir şekilde içine girdi küçük bedenin ve tekrar buluşturdu dudaklarını.
"H-hızlan"
Chan Seungmin'in lafının üzerine biraz daha hızlanmıştı. Oda iki bedenin çarpış sesleri ve inlemeler ile doluydu, çoğunlukla Seungmin'in inlemeleri.
"Üstüne çıkmak istiyorum" Seungmin'in lafı üzerine yer değiştirmişler Chan'ın sırtı yatakta Seungmin ise Chan'ın üstünde zıplıyordu.
Seungmin kendine dokunmak için elini uzattığı sırada Chan Seungmin'in elini tutup engellemiş ve tekrar yatağa yaslamıştı küçük bedeni "Ben yapacağım"
Bedenleri ileri geri yaparken bir yandan dilleri dans ediyor diğer yandan Chan elini küçüğünün aletini sarmış ileri geri yapıyordu "Geliceğim~"
"Bende" Chan yavaşça küçüğünün içinden çıkmıştı ve aynı anda gelmişlerdi. İkiside yatakta ter içinde kalmıştı.
Seungmin "Kesinlikle tekrarlamalıyız" dediğinde Chan ona gülmüştü.
☆
Sırayla banyoya girmiş ve çıkmışlardı. Seungmin zorlada olsa o gece Chan'ı evinde kalmasına ikna etmişti, tabii farklı yatakta uyumuşlardı.
Sabah 5 gibi Chan Seungmin'i uyandırmadan evine dönmüştü çünkü 2 saate işi vardı ve iş kıyafetleri yanında değildi.
Eve gittiğinde 3 çocuğun oturma odasında koltukta dip dipe uyuduğunu görmüştü. Üstlerine battaniye örtüp işe gitmişti.
--
İlk kez smut yazdım....
Çok çabaladım
saçmaladigim kısım varsa sorynotsory
bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maze Of Memories || Chanmin ✓
Фанфик"Bak ne diycem, ne zaman benim olmayi kabul ederseniz işte o zaman silerim o videoyu komiserim." [Düz yazı][Amatörce]