Yeni bölüm yazdım, nasılım ama😎
(Megami ve Fuyuko temsili)
Fuyuko Ran'ı tekmelerken o da diğerlerine haber verecekti..
"MEGAMİ DİKKAT ET!"
Megami Ran ile boğuşurken kendisine seslenen Fuyuko'ya bakıyordu ki elinde hissettiği acıyla inledi.
""AĞHH!"
"Bak! ben istemiyorsam o şeyi yapmayacaksın. Şimdiden uyarıyorum seni."
Rindou elindeki sopayı salladı sırıtarak. Sopası kana bulanmıştı...
Megami ayağa kalktı ve Rindou'nun yakasına yapıştı."CHİFUYUM NERDE PİÇ KURUSU!?"
Rindou ise yüzündeki sırıtıştan ödün vermedi.
"Cehenneme yolladım."
Megami Rindou'yu duvara itti sertçe ve yumruğunu savurdu. Rindou ise kolayca savuşturmuştu. Megami'nin elini tutup inceledi.
"Cam kırıkları içine saplanmış, o piç herif için güzel canının yanmasına değer miydi güzelim?"
Megami öfkeyle elini çekmeye çalıştı ama Rindou izin vermedi. Megami dizini Rindou'nun bacak arasına geçirince Rindou bırakmak zorunda kalmıştı.
İki büklüm olmasını fırsat bilerek merdivenlere yöneldi Megami."CHİFUY-!"
Merdivenlere gitmesine gerek kalmadan yerde kanlar içinde yatan sevgilisini görmesi bir olmuştu. Kafasından kanlar akıyordu, yüzünde de yaralar vardı...
Çok kötü görünüyordu.
Megami ağlayarak Chifuyu'nun yanına gitti ve başını nazikçe dizlerine yerleştirdi."Chifuyu... C-Chifuyum..."
Bu sırada Fuyuko Ran'ı savurmaya çalışıyordu ama pekte başarılı olduğu söylenemezdi. Megami'nin bağırışı onu endişelendirmişti.
"MEGAMİ NE OLDU!? CHİFUYU NEREDE!? NE OLMUŞ!?"
Ran Fuyuko'ya daha fazla müsaade etmeden onun ağzını sıkıca kapattı.
Tabi elindeki mendile sürdüğü eter ile bayıltmak için yapmıştı bunu. Fuyuko'nun çırpınışları sonlanınca onu omzuna aldı ve yürümeye başladı."Ben önden gidiyorum Rindou."
"Tamam ben de geliyorum şimdi abi."
Ran başını salladı ve yürümeye devam etti. Bu sefer gitmesine engel olan şey bacağının sıkıca tutulmasıydı.
"Bırak...onu..."
Baji Ran'ın bacağını bütün öfkesi ile sıkıyordu.
"Hâlâ hayatta mıydın sen tch."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere Haitaniler X 2 Kız okuyucu
ФанфикYandere Haitaniler X İki kız okuyucunun hikayesidir. Başlangıçta Haitanilerin olmadığını okurken göreceksiniz zaten ama belirteyim. Chifuyu ve Baji ile başlıyor hikaye:) 🕊️🕊️🕊️🕊️ "Son zamanlarda çok unutkansın ve sürekli dalıyorsun? Birde şu irk...