Arkadaslr bu gece cok mutsuzum ve aglauasim var. Neden böyleyim?
Keyfim kacti uykum kacti o yüzden yb yazdım uykum yine gelmedi. Hem de aşırı yorgun olmama rağmen... Boynum, omzum vs ağrıyor hep pftHatta o kadar gelmedi ki normalde asla yapmadığım bir şey yaptım. bölüm 1600+ kelime oldu... normalde 1000 de bırakırdım ya da bölümü bölerdim ama yazdıkça açıldım uykum daha falza kaçtı.
Bir önceki bölümde Fuyuko ile ran gözünden geçmişti olaylar. Aynı zaman diliminde Megami ve Rindou'yu yazacağım."O ses neydi?"
Rindou gecenin bir vakti duyduğu bağırış ve gümbürtü(Ran yere yapıştı) yüzünden uyanmıştı.
Megami kendisine sarılmaya çalışan Rindou'yu tekmesi ile uzaklaştırıp kapıya doğru baktı.
"Toman baskın yapmıştır inş geberirsin."
"O imkansız bebeğim~"
"Kes bebeğim deme, git bak ne olmuş."
"Bana emir veremezsin."
"Tamam kendi isteğinle git bak sonra ne olduğunu banada söyle."
"Sana sarılarak yatmama izin verirsen bakarım ve söylerim."
"Nah izin veririm, Chifuyu ve Fuyuko dışında kimse bana sarılarak yatamaz ağla, geber, kudur."
Rindou esneyerek sırtını Megami'ye döndü.
"O zaman iyi geceler, Chifuyu hakkında hâlâ konuşuyor olman beni sinirlendiriyor. O yüzden kes ve uyu."
"Kabuslarında Chifuyu'nun senin kafanda tuzluk kırdığını görürsün inş."
"O nasıl kabus, hayal gücün gerçekten komik bebeğim."
"Götüne soksun o zaman. Uykunda kal gelsin, üç harfliler bassın seni, felç kal, uykunda geber. Tüm dualarım o yönde."
Rindou Megami'yi umursamadan uyumak için örtüyü üzerine çekti.
"Kal gel kal gel kal gel kal gel kal gel kal gel kal gel kal gel kal gel kal gel amin.
Geber geber geber geber geber geber geber geber geber geber geber amin.
Öl inş öl inş öl inş öl inş öl inş amin.
Üç harfli çarp üç harfli çarp üç harfli çarp üç harfli çarp inş, amin."Megami papağan gibi bunları söylerken Rindou'nun uyuması mümkün değildi.
Megami'nin bunu kendisini uyutmamak için yaptığını da biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere Haitaniler X 2 Kız okuyucu
FanficYandere Haitaniler X İki kız okuyucunun hikayesidir. Başlangıçta Haitanilerin olmadığını okurken göreceksiniz zaten ama belirteyim. Chifuyu ve Baji ile başlıyor hikaye:) 🕊️🕊️🕊️🕊️ "Son zamanlarda çok unutkansın ve sürekli dalıyorsun? Birde şu irk...