Selaamlar~
Herkese keyifli okumalar bebişler, özlediniz mi beni?
"Aferim Keisuke, aferim hayatım."
"Ya yemin ederim isteyerek olmadı!"
Evet bu seferde Baji Megami'ye saldırırken yanlışlıkla dengelerini kaybetmişlerdi ve Baji, Megami'ye iyi bir kafa geçirip dudağını patlatmıştı.
Baji ellinci kez Megami'den özür diledi ve ona sarıldı. Her ne kadar kuma olsalar da ikisi abi kardeş gibiydi. Baji Megami'yi kız kardeşi yerine koymuş öyle bir koruyup seviyordu ki... İşte bütün kavganın, anlaşmazlığın sebebi buydu. İkisi yaşları yakın anlaşamayan iki kardeşti. Baji gıcık bir abi olduğu için Megami'yi kızdırıyor, ona iyice çektiriyordu. Megami ise inatçı dik başlı ve çocuk ruhlu kardeşi gibiydi, onu sinirlendirmek ve dikine gitmek hoşuna gidiyordu. Arada kaynayan Fuyuko ve Chifuyu oluyordu ama onlarda ikilinin arasındaki bu ilişkiyi çok seviyordu.
Fuyuko ve Chifuyu da abi kardeş gibiydi fakat Fuyuko Baji'nin kız versiyonu gibi olduğu için genelde kendisi abla gibi davranırdı. Ve o ikisi daha olgun olduğu için böyle kavgalar etmez, genelde çok iyi geçinirlerdi. Fuyuko Chifuyu'yu çok sever, biricik Megami'sini ona gözü kapalı emanet ederdi."Fuyuko istersen daha fazla kızma... Megami affetmiş Baji-san'ı."
Megami dudağına pansuman yapan Mitsuya'ya teşekkür edip Baji'nin yanına gitti.
"Ke i su ke~"
Adını heceleyerek sevimli bir şekilde yaklaşmıştı.
"Özür dilerim Megami... Vallaha istemeden oldu lan!"
Baji vicdan azabı çekiyordu çünkü bu aralar biraz fazla -tabiri caizse ağzına sıçmıştı.- Megami'ye fazla yüklendiğini düşündü, son yaşanan olayda korktuğunu da göz önünde bulundurunca bayağı bir vicdan azabı çekmişti.
"Lan affettim! acımıyor yemin ederim! HEM KOLTUKTAN BİRLİKTE DÜŞTÜK! SENİN KAFAN ACIMADİ Mİ!"
Baji başını olumsuz anlamda salladı.
"İyi o zaman, içim rahatladı."
Baji Megami'nin saçlarını karıştırdı ve iyice bozdu.
"YA SAÇIMI BOZMA AMA YA! DRAKEN ÖRMÜŞTÜ!"
"Bir daha örer ağlama."
Draken orta parmağını kaldırdı tv deki motor programını izlerken.
Bu sırada Chifuyu Fuyuko'ya ve kendine soğuk çay getirmiş karşılıklı sohbet ederken içiyorlardı.
"Yani nerede kalmak daha güvenli olur sence? Biliyorsun siz nasıl isterseniz, nerede daha fazla güvende hissedeceksiniz ben uyum sağlarım."
Fuyuko omuz silkti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere Haitaniler X 2 Kız okuyucu
FanficYandere Haitaniler X İki kız okuyucunun hikayesidir. Başlangıçta Haitanilerin olmadığını okurken göreceksiniz zaten ama belirteyim. Chifuyu ve Baji ile başlıyor hikaye:) 🕊️🕊️🕊️🕊️ "Son zamanlarda çok unutkansın ve sürekli dalıyorsun? Birde şu irk...