İsim: Fuyuko
Soy isim: Muzukashi
Yaş: 17
Boy: 1.74
Kilo: 62
Cinsiyet: KızHobiler: Motor sürmek, Toman ile takılmak, müzik dinlemek, çizim yapmak, Baji ile uğraşmak, basketbol oynamak, mobil oyunlar, sabah 6 da kalkmak, soğuk çay içmek, okulu ekmek, sigara içmek.
Fobiler: Asansörde kapalı kalmak, asansörler.
Kişilik: Aşırı sinirli, aynı zamanda soğuk ve ciddi bir kişiliği var.
Yakın olmadıklarına karşı mesafeli yakın olduklaruna karşı bile fazla samimi davranamaz. Anlık öfke patlamaları yaşayabilir.
Dövüşmeyi seviyor ve ciddiye alıyor.
Değer verdiği insanlara tolerans tanıyabilir.
Değer verdiği insanlar zarar görürse öfkeden deliye döner ve intikamını kesinlikle söke söke alır.
Yalan söylemeyi sevmez ve pek fazla yalan tercih etmez.
Kendisine yalan söylenmesinden hiç haz etmez.
Lisanslı sporcu olabileceğine inanıyor ve bunu istiyor.İsim: Megami
Soy isim: Utsukushi
Yaş: 17
Boy: 1.65
Kilo: 50
Cinsiyet: KızHobiler: Chifuyu'yu övmek, Chifuyu'yu çok sevmek, Toman ile takılmak, içecek ve tatlı hazırlamak, motor sürmek, fotoğraf çekmek, müzik dinlemek, farklı tarzlarda giyinip imajını değiştirmek, genel olarak sporsal aktiviteler, gezmek tozmak, insanları sinir etmek, uyumak.
Fobiler: Böcekler, korku filmleri, yalnız kalmak, sevdiklerine zarar gelmesi, kandırılmak.
Kişilik: Çocukluğundan beri çok iyi niyetli ve bu her zaman su istimal edildiği için artık dikkat etmeye çalışıyor.
Hareketli, neşeli, düşünceli ve becerikli. Bazen çok huysuz, bazen çok enerjik, bazen bitik, bazen sinir bozucu, bazen sempatik...kısacası o anki ruh haline göre davranıyor.
Genelde sıcak kanlı ve sevgi dolu.
Sevdikleri insanları fazla sever ve bağlanır.
Sevdiği ve değer verdiği insanlara zarar gelmesi düşüncesi onu çıldırtır. İstenmediği yerde asla durmaz.
Sevdikleri insanları kaybetme korkusu veya birgün onların kendisini istemeyeceğini düşüncesi onu çok strese sokar.
Kendi parasını kazanarak bağımsız yaşamayı tercih ediyor, bu onu tatmin ediyor.✓✓✓✓✓✓
@ismimyokkardesim adlı sahis Fuyuko karakterinin olusumunda cok yardimci oldu. :D
Tesekkur ediyorum asko 🥰💞Arkadaşlar şimdilik bu kadar ama zaten okurken ikisinide anlayacaksınız.
Okurken öfke patlamaları sinir krizleri geçirebilirsiniz bunu bilerek girin😔
Burada Baji 18 Chifuyu 17 yaşında bu arada.
Haitanilerdeyse Ran 19 Rindou 18
:)
Neysee size keyifli okumalar :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere Haitaniler X 2 Kız okuyucu
FanficYandere Haitaniler X İki kız okuyucunun hikayesidir. Başlangıçta Haitanilerin olmadığını okurken göreceksiniz zaten ama belirteyim. Chifuyu ve Baji ile başlıyor hikaye:) 🕊️🕊️🕊️🕊️ "Son zamanlarda çok unutkansın ve sürekli dalıyorsun? Birde şu irk...