8

281 23 41
                                    

Srfszin biriyle iddiya girip kaybettim arkadaşlar, bu fice haftada en az 1 bölüm gelecek🥲

Sizin için iddiayı kazanan şahıs
@ismimyokkardesim

Neyse keyifli okumalar💞








"Göt! bana gülüp dalga geçene bak seen!"

Megami utançla yüzünü kapatarak Fuyuko'ya bir yastık fırlattı.
Üç kız gece uyumayıp tabiki dedikodu yapıyordu. Megami Fuyuko ile dalga geçerken dalga geçilen taraf konumuna düşmüştü. Tabi ki bu Emma'nın gizlice çektiği video sayesinde olmuştu. Fuyuko Emma'yı alnından öperek geri çekildi.

"Tamam yeter ya!"

Fuyuko videoyu tekrar tekrar izleyip Emma ile kahkaha atıyordu.

"Bak bak! nasılda kal geldi! kıpkırmızı kesildi!"

Emma gülümsedi.

"Çok yakışıyorsunuz...
Keisuke ve Chifuyu sizinle tanıştıktan sonra çok değişti! Onlar çok mutlu... Etrafta aptal aşık gibi gezmeleri bile çok güzel. Kavga ve çete dışında ilgilendikleri özel hayatları olması falan Draken'i de mutlu ediyor. Çünkü salaklar özel hayatlarına pek önem vermeyip çete dışında hayatsız gibi davranıyorlardı."

Megami ve Fuyuko da gülümsedi.

"İyi ki varsın Emma!"

Emma şaşırmıştı, bu dönüşü beklemiyordu.

"Ah şey-"

"Bize onların önceden ne yaptığını ve birçok şeyi anlattığın için! Biliyorsun Chifuyu ve ben 2 buçuk yıldır çıkıyoruz! En başlarda bize destek olarak onları anlamamızı sağlayan sendin. Özellikle Fuyuko ve Baji'ye çok destek oldun. Çünkü ikiside tam anlamıyla MAL"

Megami kahkaha atarken Fuyuko Megami'yi boğmaya çalışıyordu.

"Sensin mal amk"

"Bağırma Shin abi uyanırsa görürsün!"

Emma ikisinin kavgasını kıkırdayarak izliyordu.

"Shin abinin de Mikey'in de uykusu ağırdır rahat olun!"

Üç kız geceyi dedikodu ve yastık savaşı yaparak geçirdi. Sonrasında da yorgunluktan uyuyakaldılar.


...


"Kalksanıza aq"

Megami sinirle yorganı kafasına kadar çekti.

"Kime diyorum alooo! Emma! Megami!"

Yandere Haitaniler X 2 Kız okuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin